ایرانی کسب و کار

راهنمای خرید تیشرت زنانه برای همه سلیقه ها

راهنمای خرید تیشرت زنانه برای همه سلیقه ها

تی شرت زنانه لباسی باحال و مورد علاقه همه اقشار یک جامعه است که هر کدام با توجه به سلیقه و نیاز خود تی شرت زنانه یا دخترانه را برای مناسبت های مختلف انتخاب می کنند. اما قبل از خرید تی شرت زنانه چه نکاتی را باید بدانیم؟ یک تی شرت خوب چه ویژگی هایی دارد؟ چگونه یک تی شرت در سایز خودمان بخریم؟ اینها سوالاتی است که در این مقاله به آنها خواهیم پرداخت. پس برای افزایش دانش خود در هنگام خرید تی شرت زنانه در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

قبل از خرید تی شرت زنانه چه نکاتی را باید بدانیم؟

تی شرت زنانه لباسی جذاب و مناسب برای فصول مختلف سال و همچنین در موقعیت های مختلف است که طرفداران زیادی به خصوص در بین جوانان دارد. همانطور که در قسمت قبل گفتیم، نکاتی وجود دارد که قبل از خرید تی شرت زنانه باید بدانیم. ما در پاشاک کوستانی با چندین دهه تجربه در زمینه پوشاک به خصوص پوشاک زنانه نکاتی را برای شما گردآوری کرده ایم که قبل از خرید تی شرت زنانه و یا تی شرت دخترانه باید بدانید.

در خرید تی شرت نکاتی مانند جنس، سایز، رنگ، کیفیت، دوخت، مدل و … بسیار مهم است که در ادامه به توضیح هر کدام می پردازیم.

◘ جنس

تی شرت های زنانه با انواع پارچه از جمله (نخ، پنبه، نخ پنبه، پلی استر، ویسکوز، ابریشم مصنوعی، تریکو و …) تولید می شود. اما برای فصلی مانند تابستان خرید تی شرت های نخی یا نخی را توصیه می کنیم زیرا این تی شرت های زنانه عرق را جذب کرده و در عین حال به پوست شما اجازه تنفس می دهد. علاوه بر این، تی شرت نخی یا تی شرت نخی در صورتی که به درستی نگهداری شود و با دقت شسته شود، ماندگاری خوبی دارد.

◘ اندازه

تی شرت زنانه ای که می خواهید بخرید باید از نظر سایز با معیارهای شما مطابقت داشته باشد. در مورد سایز تی شرت می توان گفت که امروزه تقریبا سلیقه ای است. شما باید فرم بدن خود را بشناسید و موقعیتی را که می خواهید تیشرت زنانه یا دخترانه خود را بپوشید در نظر بگیرید، سپس سایز لباس خود را انتخاب کنید. برای مثال می توانید تی شرت های گشاد دخترانه را در خانه یا برای مجالس دوستانه انتخاب کنید و یا برای مجالس نیمه رسمی از تی شرت های نخی مناسب استفاده کنید.

◘ رنگ

تی شرت زنانه یکی از متنوع ترین لباس ها در انواع رنگ هاست. با هر سبک و سلیقه ای می توانید یک تی شرت زنانه با رنگ مناسب سلیقه خود انتخاب کنید. اگر قصد خرید تی شرت دخترانه برای کودک یا نوجوان خود را دارید، در انتخاب رنگ مختارید. اگر جوان هستید با توجه به موقعیت های مختلف می توانید هر رنگی را انتخاب کنید و اگر میانسال هستید می توانید از رنگ های ملایم برای پوشیدن این لباس جذاب استفاده کنید. اما اگر راهنمایی بخواهید به شما می گوییم که تی شرت های زنانه سفید و مشکی جزو کاربردی ترین تی شرت هایی هستند که در هر شرایطی و در هر سنی و با هر نوع پوستی قابل استفاده هستند.

◘ کیفیت

پوشاک کوشتانی یکی از فروشگاه هایی است که با چندین دهه تجربه در زمینه پوشاک زنانه بهترین لباس ها را به مشتریان خود عرضه می کند. اگر در خرید تیشرت زنانه به جنس آن دقت کنید، می توانید کیفیت آن را تضمین کنید. برای مثال بهتر است در تابستان یک تی شرت نخی برای مصارف غیرورزشی بخرید اما در خرید تی شرت نخی باید به میزان نخ استفاده شده در آن توجه کنید. توجه داشته باشید که تی شرت نخی که انتخاب می کنید باید 100% نخی باشد تا در اثر استفاده مکرر از کیفیت جنس و ظاهر آن کاسته نشود.

اگر تی شرت زنانه مورد علاقه شما جزو تیشرت های چاپی است حتما باید به کیفیت پارچه و چاپ آن توجه کنید. زیرا اگر کیفیت پارچه و چاپ پایین باشد، ممکن است پس از چندین بار شستشو، طرح چاپ شده روی تیشرت پوسته پوسته یا رنگ پریده شود. با خرید از پوشک کوستانی به راحتی می توانید انواع تیشرت نخی و تیشرت چاپی با کیفیت را خریداری و استفاده کنید.

◘ دوخت

حتما قبل از خرید تی شرت زنانه یا تی شرت دخترانه را کاملا بررسی کنید و به قسمت های دوخت آن دقت کنید. مطمئن شوید که تی شرت زنانه ای که انتخاب می کنید دوخت خوبی داشته باشد. مثلاً درزهای آن نمایان نباشد، تا حد امکان دوخت داشته باشد، پارچه کشیده یا تا شود، اگر تیشرت بافتنی دارد، آن قسمت موجدار نباشد، اگر جیب داشته باشد. ، به درز توجه کنید تا قسمت های بدون دوخت یا ضعیف وجود نداشته باشد. و در آخر اگر تیشرت زنانه ای که انتخاب می کنید دکمه دارد حتما دقت کنید که دکمه ها خوب دوخته شده باشد زیرا دوخت خوب دکمه یکی از نشانه های کیفیت آن برند است.

◘ مدل

تی شرت زنانه ای که انتخاب می کنید باید با سلیقه شما هماهنگ باشد زیرا اگر تی شرت زنانه یا دخترانه ای را انتخاب کنید که دوست ندارید قطعا پول خود را هدر خواهید داد. این نکته را همیشه در نظر داشته باشید، با توجه به مناسبتی که می خواهید آن را بپوشید، تی شرت زنانه متناسب با سلیقه خود را انتخاب کنید و از انتخاب خود کاملا راضی خواهید بود.

ویژگی های خوب تی شرت

یک تی شرت زنانه می تواند به همان اندازه که می تواند جذاب و زیبا باشد، اگر با توجه به ویژگی های ظاهری خود در انتخاب آن دقت نکنید، ممکن است زشت به نظر برسد. اما در عین حال همین تی شرت زشت می تواند برای دیگری زیبا و جذاب باشد. علاوه بر نکاتی که تا اینجا ذکر شد، باید به یک سری نکات ریز دیگر نیز توجه کنید که ممکن است در نگاه اول به چشم نیایند. این نکات عبارتند از:

 * قد آستین و بالاتنه

تی شرت زنانه ای که می خرید باید قد آستین و قد بالاتنه با مدلی که انتخاب می کنید هماهنگ باشد. یعنی اگر مدل تیشرت بلند باشد، قد آستین ها می تواند سه چهارم و قد بالاتنه بیشتر از حد معمول باشد. اما اگر تی شرت ساده است، طول آستین باید حدود سه انگشت بالاتر از آرنج باشد و در مورد بالاتنه باید تا باسن باشد. فقط در صورت انتخاب مدل تی شرت کوتاه، طول آن تا ناف باشد.

* شانه

اگر تی شرت زنانه تان روی شانه و آستین بیفتد نشان می دهد که سایز تی شرت خیلی بزرگ است. اگر مدل تی شرتی که انتخاب کرده اید به گونه ای است که حلقه آستین کمی افتاده است، بهتر است سایز بزرگتری انتخاب کنید تا جلوه بهتری داشته باشید.

* جذب یا انبساط

تی شرت دخترانه یا زنانه اگر اندازه بدن شما نباشد می تواند شما را بسیار زشت جلوه دهد. تی شرت به دلیل راحتی که دارد باید طوری انتخاب شود که روی بدن شما کمی گشاد باشد اما نه آنقدر که لباس از بدن شما آویزان شود. در واقع باید تی شرت زنانه ای را انتخاب کنید که مانند مایو به بدن نچسبد و همیشه اتاق تکان دادن کمی داشته باشد.

* روشن یا تاریک

تی شرت های دخترانه همانطور که در قسمت های قبل گفتیم تنوع رنگ زیادی دارد. اما همیشه باید یک قانون را در نظر داشته باشید و آن انتخاب رنگ روشن یا تیره بر اساس اندازه و فرم بدنتان است. همیشه به یاد داشته باشید که رنگ های روشن شما را بزرگتر نشان می دهند و رنگ های تیره شما را لاغرتر نشان می دهند.

* یقه

تی شرت زنانه یقه بلند برای افراد متوسط ​​و قد بلند مناسب است. یقه قایقی بیشتر برای صورت های کشیده و یقه یقه اسکی برای صورت های گرد و مربعی مناسب تر است. اما تی شرت های یقه گرد زنانه همیشه و همه جا هستند و برای هر استایلی مناسب هستند.

* ساده یا طرح دار

تی شرت های دخترانه می توانند ساده یا طرح دار باشند که کاملا به سلیقه شما و موقعیتی که می خواهید تیشرت زنانه خود را بپوشید بستگی دارد. اما در هنگام خرید تی شرت زنانه طرح دار، اگر طرح تی شرت چهارخانه یا راه راه است، حتما به نحوه اتصال پارچه ها به یکدیگر و هماهنگی طرح روی پارچه در کناره ها دقت کنید. ، شانه ها و آستین ها. یک برند باکیفیت همیشه در قسمت های اتصال دو پارچه به یکدیگر در دوخت تی شرت های طرح دار زنانه با ظرافت و دقت عمل خواهد کرد و به زیبایی بصری توجه ویژه ای خواهد داشت.

نکته ای که در خرید تی شرت های راه راه زنانه باید به آن توجه کنید این است که تی شرت های زنانه با خطوط افقی همیشه شما را بزرگتر و چاق تر نشان می دهد اما تی شرت های زنانه با راه راه های عمودی همیشه شما را لاغرتر و کشیده تر نشان می دهد. بیشتر نشان خواهد داد. پس اگر اندام درشت یا خیلی لاغری دارید در خرید تی شرت زنانه به این نکته توجه کنید.

تی شرت زنانه را از کدام فروشگاه بخریم؟

تی شرت های زنانه و دخترانه همانطور که تا اینجا ذکر شد دارای تنوع بسیار زیادی در جنس، کیفیت و مدل می باشد. برای اینکه خریدی خوب و اقتصادی داشته باشید و همچنین از خرید خود رضایت کامل داشته باشید باید نکات ذکر شده را در نظر بگیرید و چندین فروشگاه را بررسی کنید و سپس اقدام به خرید تیشرت زنانه خود نمایید. پوشاک شنل قشم با چندین دهه تجربه در زمینه فروش پوشاک به ویژه پوشاک زنانه و دخترانه یکی از فروشگاه هایی است که انواع تی شرت های باکیفیت را به مشتریان خود عرضه می کند. همچنین می توانید به فروشگاه اینترنتی شنل قشم مراجعه کنید و از تنوع زیاد تیشرت های زنانه دیدن کنید و تیشرت شیک زنانه در شنل قشم را خریداری کنید.

چگونه تی شرت سایز خود را بخریم؟

تی شرت زنانه را تا اینجا در مطلب ذکر کرده ایم که باید به گونه ای انتخاب شود که سایز تی شرت با مدل آن همخوانی داشته باشد. اما برای درک بهتر این موضوع باید بدانید که لباس ها فرم های مختلفی دارند و تی شرت های زنانه نیز از این قاعده مستثنی نیستند. به طور کلی فرم ها یا فیت ها به سه دسته تقسیم می شوند:

تناسب باریک، تناسب منظم، بزرگ/بلند

– تناسب باریک بیشتر برای افراد با سایز کوچک مناسب است. به همین دلیل اکثر خانم ها طرفدار این مدل تی شرت هستند.

– تناسب منظم برای هر فرم و تیپ بدنی مناسب است.

– Big Fit یا Tall بیشتر برای افراد قد بلند مناسب است.

بعد از اینکه دانش خود را در مورد اشکال و/یا تناسب بهبود دادید، وقت آن است که نگاهی صادقانه به فرم بدن خود بیندازید. اگر اضافه وزن دارید یا خیلی لاغر هستید، اگر بازوهای خیلی بلند و کشیده دارید، یا اگر پاهای خیلی لاغر یا خیلی چاق دارید، اگر شانه های پهنی دارید، باید کاملا با خودتان روراست باشید تا بتوانید بهترین تیپ زنانه را انتخاب کنید. -پیراهن یا تی شرت دخترانه . به جای یک تی شرت زنانه خیلی گشاد یا خیلی تنگ که شما را زشت می کند، می توانید با آگاهی از نقاط ضعف و قوت اندام، تی شرت زنانه متناسب با سایز و فرم اندام خود بخرید.

نتیجه

پوشاک شنل قشم با چندین دهه تجربه در زمینه فروش پوشاک به ویژه پوشاک زنانه و دخترانه یکی از فروشگاه هایی است که انواع تی شرت های باکیفیت را به مشتریان خود عرضه می کند. در این مطلب نکاتی را که قبل از خرید تی شرت زنانه باید بدانید را بررسی کردیم. در هنگام خرید تی شرت زنانه یا تی شرت دخترانه اگر به این نکات توجه کنید با خیال راحت می توانید خریدی خوب و اقتصادی داشته باشید. اگر سابقه خرید از فروشگاه پوشاک شنل قشم دارید می توانید نظرات خود را در این زمینه با ما در میان بگذارید.

دکمه بازگشت به بالا