بین الملل

سفر فرمانده سپاه قدس به سوریه

به گزارش خبرگزاری آنلاین مجله روز، سردار حاج اسماعیل قاآنی در سفری حساس و مهم به سوریه با تعدادی از مقامات رسمی، نظامی امنیتی و سیاسی و همچنین شخصیت‌های مردمی در دمشق دیدار و از تعدادی از مناطق عملیاتی مختلف این کشور بازدید کرد. 
فرمانده سپاه قدس به سوریه در مانور نظامی مشترک ایران و سوریه شرکت و در چارچوب مقابله مشترک با چالش‌ها و ناامنی‌های نظامی و امنیتی سوریه، مناطق و محورهای حساس سوریه را بررسی کرد.
وی در این سفر با تاکید بر اینکه آمریکا ریشه اصلی فساد، هرج و مرج، تروریسم و نزاع در سوریه، منطقه و جهان است، گفت: سوریه و ایران کشورهایی برادر هستند و از روابط راهبردی برجسته، همه‌جانبه و عمیق برخوردارند. جمهوری اسلامی ایران در مواجهه با چالش‌ها در کنار مردم و رهبری سوریه خواهد ماند.
برپایه این گزارش سردار قاآنی در حمایت از مقاومت و دفاع از کشورهایی که در مقابل ظلم و استکبار جهانی ایستاده اند، از تعدادی از کشورهای منطقه بازدیدهای میدانی داشت.

پایان پیام/




این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

کارگروه خبری مطالب بین المللی

نویسنده اخبار بین‌المللی با تمرکز بر رویدادهای اقتصادی جهانی. با توجه به دانش در زمینه اقتصاد جهانی، به شما اخبار مهم و تحلیل‌هایی را درباره تغییرات اقتصادی جهانی ارائه می‌دهم. با استفاده از روش‌های تحلیلی منحصر به فرد، به شما نکات کلیدی اقتصادی را بیان می‌کنم.
دکمه بازگشت به بالا