ایرانی کسب و کار

مشخصات دستکش لاتکس اوپی پرفکت

مشخصات دستکش لاتکس اوپی پرفکت

دستکش لاتکس اوپی پرفکت با مشخصات و ویژگی های به خصوصی در دسترس مشتریان قرار می گیرد و مزایای بی شماری در حوزه های طبی و بهداشتی به همراه دارد. این دستکش های خاص در میان محصولات کم پودر دسته بندی شده و به صورت یک بار مصرف تولید می شوند. انعطاف پذیری بالای این دستکش ها به دلیل استفاده از بهترین نوع لاتکس در ساختار آن ها مورد توجه مشتریان قرار گرفته است.

سایز بندی کامل دستکش های لاتکس اوپی پرفکت

دستکش لاتکس اوپی پرفکت با سایز بندی کامل و استاندارد در دسترس مشتریان قرار می گیرد که هر یک از آن ها کارایی خاص خود را در عرصه های درمانی و بهداشتی دارند. سطح داخلی هر یک از این دستگاه ها کلردار بوده و به سادگی در دست می شوند. به این ترتیب به سرعت وارد دست ها می شود. حساسیت لمسی عالی این دستکش ها نیز از مهمترین ویژگی های هر یک از دسته بندی های آن ها به شمار می رود. سایز بندی کامل این محصول برای استفاده همه افراد موجود است.

انواع در بسته بندی های 50 عددی مدیوم و لارج عرضه می شوند که هر یک کاربردهای بی شماری به همراه دارند.

مزایای دستکش های لاتکس اوپی پرفکت

انواع دستکش لاتکس اوپی پرفکت با مزیت های قابل توجهی در عرصه های درمانی و طبی شناخته می شوند که سبب افزایش خرید و فروش آن ها شده است. برخی از مهمترین مزایا و ویژگی های این محصولات را در ادامه مشاهده می کنید:

راحتی دستکش

احساس راحتی یکی از مهمترین ویژگی های این محصولات به شمار می رود که سبب اجرای بهتر فرایندهای طبی و درمانی در طول روز می شود. حس لمس نرم و عالی این دستکش ها نیز از بروز محدودیت در زمان کار پیشگیری کرده و استفاده از این محصول را ساده تر می سازد.

پوشش آسان دستکش

استفاده از کلر در بخش داخلی دستکش پوشیدن آن را برای افراد ساده تر می کند. این دستکش ها مخصوص فعالیت هایی ساخته شده اند که با محدودیت زمانی رو به رو بوده و پوشیدن سریع دستکش اهمیت دارد.

مقاومت بالا

یکی از مهمترین مزیت های استفاده از این محصولات، مقاومت عالی آن ها در برابر پارگی است. با وجود این قابلیت های مهم دستکش مورد استفاده در برابر آسیب های احتمالی در امان خواهد بود و مشکلی در حین استفاده از آن ها به وجود نمی آید.

فرمولاسیون درجه یک

انواع دستکش لاتکس اوپی پرفکت از نظر کیفی در سطح مطلوبی قرار می گیرند. فرمولاسیون درجه یک به کار رفته در ساختار این دستکش ها استفاده از آن ها را ساده تر کرده است. استفاده از بهترین جنس لاتکس در ساختار این محصولات، حساسیت لمسی آن ها را بهبود بخشیده و این مسئله استفاده از آن ها را ساده تر می کند.

ایمنی بالا

این محصولات ایمنی بالایی برای جلوگیری از نفوذ آلودگی به پوست به وجود می آورند و همین مسئله استفاده از آن ها را در عرصه های پزشکی و درمانی میسر کرده است. مقاومت این محصولات در برابر پارگی و سوراخ شدن نیز از مهمترین مزایای آن ها به شمار می رود که ایمنی محصول را افزایش می دهد.

ویژگی های مهم دستکش لاتکس اوپی پرفکت

دستکش لاتکس اوپی پرفکت با ویژگی های منحصر به فردی ساخته می شود که استفاده از آن را در عرصه های مختلف افزایش داده است. این ویژگی ها به فرمولاسیون ویژه به کار رفته در این محصولات مربوط می شوند. برخی از آن ها را در زیر مشاهده می کنید:

  • استفاده از لاتکس طبیعی در فرمولاسیون این محصولات یکی از مهمترین ویژگی های آن ها به شمار می رود. انواع آن ها با استفاده از این مواد، تجزیه پذیر بوده و آسیبی به طبیعت وارد نمی کنند. در نتیجه یک محصول دوست دار محیط زیست به شمار می روند.
  • عدم بروز حساسیت و آلرژی برای پوست نیز از ویژگی های مهم این محصولات کاربردی به شمار می رود. این ویژگی برای کسانی که در طول روز دائما از دستکش استفاده می کنند از اهمیت بیشتری برخوردار است.
  • این دستکش ها به صورت استریل در دسترس قرار می گیرند و از نظر بهداشتی در جایگاه مهمی قرار می گیرند.
  • انواع آن ها در مراحل تولید در آزمایشگاه های پیشرفته تست می شوند و همین مسئله کیفیت آن ها را به میزان قابل توجهی ارتقا می دهد.
  • کاهش پروتئین لاتکس در ساخت و آماده سازی این دستکش ها نیز یکی از مهمترین ویژگی های این محصولات کاربردی به شمار می رود.

کاربردهای دستکش های لاتکس اوبی پرفکت

برای استفاده بهتر از انواع دستکش لاتکس اوپی پرفکت باید با کاربردهای متعدد آن آشنایی داشته باشید. ایمنی بالای این دستکش ها، تماس دست با انواع مواد عفونی را میسر خواهد کرد. از این رو برای کسانی که چنین مشاغلی دارند، بهترین انتخاب خواهند بود. با استفاده از این دستکش ها در طولانی مدت دچار تعریق دست نشده و رطوبتی در دست شما به وجود نمی آید.

این محصولات برای پزشکان و پرستاران بیمارستان ها و مراکز درمانی کارایی قابل توجهی دارد. خاصیت ضد لغزش آن ها در دست انجام فرایندهای طبی و درمانی را ساده تر می کند. استفاده از آن ها در آزمایشگاه های صنعتی نیز به دلیل ایمنی بالای محصول بیشتر از همیشه انجام می گیرد. سالن های زیبایی نیز گاها از این محصولات در راستای ایمنی دست در حین کار با برخی مواد استفاده می کنند که کارایی این محصولات را بیشتر می کند.

جمع بندی

در این بخش در رابطه با انواع دسته بندی های دستکش لاتکس اوبی پرفکت و ویژگی ها و مزایای مهم این محصولات اطلاعاتی را بررسی کردیم. هر یک از دسته بندی های این محصولات کاربردی با استفاده از بهترین مواد در دنیای صنعت تولید شده اند و کارایی قابل توجهی در عرصه های مختلف دارند. استفاده از آن ها به دلیل قابلیت ها و مزایای ویژه و مهم هر روز بیشتر می شود. شما می توانید هر مدل از این دستکش ها را برای استفاده در امور درمانی، آزمایشگاهی، صنعتی، زیبایی و… به کار ببرید. قیمت این دستکش ها در مقابل مزایای ویژه هر یک بسیار به صرفه است.

دکمه بازگشت به بالا