نشاط

عیادت وزیر ورزش از علی پروین/ اختصاص ٣٠ میلیارد تومان برای ورزشگاه ۶ هزار نفری شیراز

کیومرث هاشمی در دومین روز از سفر خود به فارس از دو پروژه ورزشی شیراز بازدید کرد.

به گزارش مجله روز و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، اولین پروژه که امروز مورد بازدید قرار گرفت ورزشگاه ۵۰ هزار نفری پارس شیراز بود. کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان از این ورزشگاه دیدن کرد و در این راستا مسئولین اداره ورزش و جوانان استان فارس و نماینده شرکت توسعه درخصوص شرایط کنونی این ورزشگاه توضیحاتی ارائه دادند. در خصوص ترمیم پیست تارتان و زمین چمن این ورزشگاه وزیر ورزش پیگیری‌های لازم را از مسئولین انجام داد.

دیگر پروژه‌ای که امروز در برنامه بازدید قرار داشت ورزشگاه ۶ هزار نفری سردار سلیمانی شیراز بود. این ورزشگاه دارای سالن چندمنظوره است که با اعلام وزیر ورزش و جوانان از اعتبارات دور دوم سفر رییس جمهور به استان ۳۰ میلیارد تومان برای تکمیل این پروژه در نظر گرفته شد. 

هاشمی در این بازدید در جریان وضعیت ورزشگاه ۶ هزار نفری شیراز قرار گرفت.

سفر دو روزه وزیر ورزش و جوانان با بازدید از این دو پروژه به پایان‌ رسید.

عیادت وزیر ورزش و جوانان از علی پروین

کیومرث هاشمی امروز با حضور در یکی از بیمارستان‌های تهران از علی پروین بازیکن پیشین پرسپولیس و تیم مل فوتبال ایران عیادت کرد و جویای احوال این پیشکسوت فوتبال شد.

علی پروین از چند روز قبل به دلیل بیماری در بیمارستان بستری شد و درحال حاضر وضعیت عمومی این اسطوره فوتبال روبه بهبود است.

انتهای پیام

نویسنده تحریریه علوم ورزشی

با استفاده از سبک نوشتاری زیبا و توصیفات جذاب، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی گزارش‌های مفصل و زنده از رویدادها و مسابقات ورزشی می‌پردازم. هدفمندی خود را در به اشتراک گذاری احساسات و لحظات برجسته ورزش با شما دوستان ورزشی قرار می‌دهم. همراه با من باشید و به دنیای هیجان انگیز ورزشی نفس بکشید.
دکمه بازگشت به بالا