عمومی

مدارس تنگستان از ظرفیت اجتماعی برای رفع نیازها استفاده کنند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، احمد لطفی پنج شنبه شب در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان تنگستان عنوان کرد: نشست‌های شورای آموزش و پرورش در واقع کار گاهی، کارشناسی، گفتمان موضوعی و نتیجه گری درست و در نهایت اجرای برنامه‌هایی است که مدنظر شورای آموزش و پرورش یا مدیران اجرایی، مردم و انجمن اولیا است.

فرماندار تنگستان ادامه داد: در بحث موضوعات متفاوتی که در حوزه مدارس از جمله کلاس‌های تقویتی؛ پشتیبانی از مدارس، زیر ساخت‌ها، سخت افزارها از همه مدیران عضو در شورای آموزش و پرورش انتظار می‌رود تا از ظرفیت اجتماعی در جهت رفع نیازها و حل مسائل و مشکلات مدارس استفاده کنند.

وی افزود: در بحث اردوگاه فرهنگی تربیتی، پایگاه مناسبی است که بتوانیم کارها فرهنگی، تربیتی، پیشگیری در آن انجام شود.

رئیس شورای آموزش و پرورش تنگستان یاد آور شد: اردوگاهی که الان در حال فعالیت است نیاز می‌باشد ضمن تغییر نام آن تلاش می‌کنیم یک اردوگاه بسیار خوب دیگر هم در سال آینده احداث شودو منابع لازم برای آن پیش بینی خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: در موضوع نماز در مدارس مهمترین کاری که در حوزه پرورشی مدارس انجام گیرد بحث نمازاست که با کیفیت مناسب در مدارس برگزار شود.

لطفی تصریح کرد: در اعتبارات کمیته برنامه ریزی سال جاری جهت حوزه پرورشی و نماز مدارس شهرستان هفت میلیارد تومان اختصاص داده شده است.

فرماندار تنگستان گفت: موضوع برگزاری یادواره شهدا در مدارس خیلی مهم است که به صورت هدفمند و منظم که با محتوای مدارس برگزار شود.

رئیس شورای آموزش و پرورش تنگستان ادامه داد: در بحث برگزاری کلاس‌های تقویتی کنکور برای دانش آموزان که شورای و شهرداری در خصوص کلاس‌های تقویتی و نخبه پروری یا کنکور دانش آموزان زمان برگزاری آن مشخص شود.

دکمه بازگشت به بالا