ایرانی کسب و کارعمومی

اگر مهندس هستید، این مطلب برای شماست

هر مهندسی که در حوزه ساختمان فعالیت داره، آرزوش اینه که وارد سازمان نظام مهندسی بشه. چرا که ورود به این سازمان مزیت‌ها و امتیازات زیادی به همراه داره. اگر شما در حوزه تاسیسات ساختمان مشغول کارید، پیشنهاد میدیم که سری به سایت سودا و دوره آمادگی آزمون نظام مهندسی تاسیسات بزنید. البته دوره‌های زیادی برای مهندسین در این سایت وجود داره  که قطعا به درد میخورهJ . قبول شدن در آزمون، یک موفقیت بزرگیه که نصیب هرکسی نمیشه. اما امکان داره که نصیب شمایی که هدفمند جلو میرید بشه.

ازمون نظام مهندسی تاسیسات مکانیکی چیست؟

در هر سال، حداقل 2  دوره آزمون نظام مهندسی در کشور برگزار میشه. در این آزمون، فارغ‌التحصیلان رشته‌های مهندسی به ویژه مکانیک ساختمان با گذشت سه سال از دریافت مدرک لیسانسشان  میتونن در این آزمون ثبت نام کنند.  کسب پروانه اشتغال در زمینه مهندسی مکلف به شرکت در این آزمونه و می‌بایست به حد نصاب درصد قبولی دست یابند. در این آزمون 60 سوال مطرح میشه  که هر داوطلب باید به بیش از 30 سوال آن جواب درست بده. خوبی که این آزمون داره اینه که اصلا مانند کنکور رقابتی نیست و تست ها نمره منفی نداره. شما بعد از اینکه برای آزمون آمادگی پیدا کردید میتونید با خیال راحت شروع به تست زنی کنید.

جالبه بدونید که این آزمون OPEN BOOK هست. یعنی شما میتوانید منابع آزمون که بیشتر کتاب‌های مقررات ملی ساختمان هست رو همراه خود سرجلسه ببرید.  پس با یک برنامه ریزی خوب، در آزمون شرکت کنید و طعم قبولی و ارتقا شغلی رو بچشید. J  برای دریافت مشاوره رایگان با   دفتر سودا به شماره 88831021-021  تماس بگیرید.

چگونه در آزمون نظام مهندسی مکانیک ساختمان قبول شوم؟

 اصلی‌ترین مسئله برای داوطلبین  در این مرحله این است که چگونه می‌توانند در آزمون نظام مهندسی مکانیک موفقیت‌آمیز باشند و از سر جلسه دست پر بیرون بیایند. این کار آنچنان سخت و دشوار نیست. قطعا رسیدن به هرچیزی تلاش و هزینه میخواهد. این هدف قابل دستیابی است، اما شرط آن   داشتن اطلاعات کامل، کسب آمادگی آزمون نظام مهندسی مکانیک ساختمان و داشتن اراده قوی است. روی خود سرمایه گذاری کنید و به یک مهندس کاربلد، بااعتبار و پردرآمد تبدیل شوید. اگر نظر مهندسینی که در آزمون های سابق شرکت کردند رو  میخواهید، باید خدمتتان عرض کنیم که شرکت در کلاس آمادگی آزمون نظام مهندسی تاسیسات مکانیکی، بهترین و صدالبته هوشمندانه‌ترین روش است. برای تهیه این دوره به سودا بروید. J   برای اینکه زمان را بخرید و جلو بزنید، در دوره آمادگی شرکت کنید.

فرمول قبولی تضمینی در آزمونی که در پیش رو است

برای تهیه غذا، ساخت هر چیزی یک رِسِپی و یک دستور ساخت و همان فرمول وجود دارد. خوشبختانه فرمول قبولی در آزمون تقریبا برای همه یکسان شده. شاید کم و بیش میزان تلاش، تجربه و سطح هوش افراد در قبولی تاثیر مثبت داشته باشه، اما نبود این‌ها اصلا تاثیر منفی نداره و با یک برنامه ریزی هوشمندانه میشه در آزمون قبول شد.

برای موفقیت در آزمون نظام مهندسی، اولین گام اجتناب‌ناپذیر تلاش و آمادگی به شمار میره. برنامه‌ریزی دقیق برای مطالعه از ضروریات این مرحله است که شامل تخصیص زمان مشخص برای هر درس و بهره‌گیری از منابع آموزشی متنوع از جمله کتب مرجع، ویدئوهای آموزشی مخصوص آزمون نظام مهندسی و دیگر منابع مفیده. همچنین، حل تعداد مناسبی سوال آزمون نظام مهندسی در طول فرآیند مطالعه و آمادگی، شما را با نوع پرسش‌ها و روش آزمون به‌طور کامل آشنا می‌سازد.

منابع مهم آزمون چیه؟

از منابع اصلی آزمون نظام مهندسی تاسیسات، مباحث مقررات ملی ساختمان است. برای مثال از مبحث 14؛ 16 و 17 و همچنین نشریه 128 از جلد اول تا ششم سوالات زیادی مطرح میشه. باید بدونید که خواندن خط به خط منابع آزمون حداقل به 60 ماه زمان نیاز داره چرا که دست کم 5 مبحث از مقررات ملی ساختمان جزو منابع آزمون هستند و هر مبحث، سرفصل های زیادی داره.

اما راه میانبری هم وجود داره، نگران نباشید. میشه این 6 ماه رو به حداکثر 4 هفته تبدیل کرد. بله J اما چطور؟ با تهیه دوره آمادگی آزمون نظام مهندسی تاسیسات مکانیکی که سودا تهیه کرده.

دوره جامع و فشرده آمادگی آزمون نظام مهندسی چجور دوره هاییست؟

دوره‌های آموزشی سِودا،  از پرفروش‌ترین دوره‌های این مجموعه شده، چرا که تجربه نشون داده که یادگیری مباحث از سوی مدرس، خیلی تاثیرگذارتر واقع شده و باعث قبولی 86 درصد دانش پژوهان شده. تهیه دوره‌های جامع یا فشرده آمادگی و یا همان شرکت در کلاس‌های آفلاین سودا موثرترین برای دستیابی به موفقیت در آزمون نظام مهندسی به شمار میاد. این دوره‌ها به طور خاص طراحی شده‌اند تا به داوطلبان در کسب موفقیت در این آزمون مهم کمک کنند و توسط متخصصان مجرب و مهندسین ارشد برگزار می‌شوند. مشاوره رایگان دریافت کنید.  دفتر سودا به شماره 88831021-021  تماس بگیرید.

محتوای کلاس‌ آمادگی آزمون معمولاً شامل موارد زیر است:

  • آموزش جامع تمامی مباحث موردنیاز برای آزمون نظام مهندسی از جمله مبحث 1، 2،12، 14، 16، 17 ، 19 و نشریه های تاسیسات است.
  • آموزش مهارت‌های پاسخگویی به سوالات آزمون نظام مهندسی با استفاده از کلیدواژه و نکات کلیدی
  • ارائه آموزش‌های تست زنی و تکنیک های جدید برای رسیدن به جواب به منظور تقویت مهارت‌های داوطلبان.
  • رفع اشکالات و پاسخ به سوالات دانشجویان با جوین شدن به کانال تلگرامی
  • ارائه مشاوره رایگان جهت راهنمایی بهینه داوطلبان در انتخاب مسیر مناسب آمادگی.
  • شرکت در این دوره‌ها به داوطلبان این امکان را می‌دهد که با مفاهیم موردنیاز آزمون آشنا شوند، مهارت‌های تست زنی خود را بهبود بخشند، و از مشاوره تحصیلی جهت رسیدن به اهداف تحصیلی خود بهره‌مند شوند.

دوره جامع و فشرده آمادگی آزمون نظام مهندسی مکانیک چه تفاوتی دارد؟

بسته آموزشی فشرده آمادگی آزمون نظام مهندسی مکانیک  برای داوطلبانی است  که به قول عامیانه “شب امتحانی” هستند و تاکنون زمان کافی برای آمادگی نداشته‌اند، اما تصمیم دارند در مدت زمان محدودی، به طور نسبی و کارآمد آمادگی مناسبی رو  پیدا کنن. اما دوره جامع، همانطور که از اسمش مشخصه، تمام و کمال به مباحث و سوالات سال‌های قبل پرداخته شده.  اما به طور کلی در هر دو دوره، از تجربیات مدرس به دانش پژوه تزریق شده و برای شرکت در ازمون اعتماد به نفس پیدا میکنه. مدرسان دوره، عضو سازمان نظم مهندسی هستند و بر روی تمامی سوالات و مباحث آزمون اشراف کامل دارند. اگر

فواید حاصل از دریافت پروانه اشتغال نظام مهندسی

???? ارتقاء سوابق حرفه‌ای، ارتقا شغلی و افزایش احتمالات استخدام در بازار کارهای گرید بالا و درجه یک

???? امکان تأسیس شرکت یا دفاتر مهندسی و دریافت پروژه های مهندسی متعدد (کسب درآمد غیرمستقیم از سازمان)

???? پیش‌نیاز برای ارتقاء به پایه‌های مهندسی بالاتر و کسب درآمد نجومی

???? به دست آوردن درآمد ثابت سالانه از طریق اجاره پروانه نظام مهندسی (حقوقی‌سازی پروانه)

???? کسب درآمد حقیقی از طریق ارجاع پروژه‌های نظارتی توسط سازمان نظام مهندسی و مهر و امضا

???? استفاده به عنوان مدرک معتبر برای افرادی که قصد مهاجرت به کشورهای دیگر را دارند.

جالبه بدونید که عضویت در سازمان نظام مهندسی این امکان رو  فراهم میسازه  تا از فرصت‌ها و امکانات آموزشی و حرفه‌ای این سازمان بهره‌مند شوید. این فرصت‌ها شامل دوره‌های آموزشی، کنفرانس‌ها، سمینارها و منابع آموزشی متنوع می‌شوند که به شما این امکان را می‌دهند تا به‌روز با آخرین تحولات حرفه‌ای در زمینه مهندسی بمانید و مهارت‌های لازم برای پیشرفت در حوزه‌ی خود را بهبود بخشید.

با کمک سِودا، به یک مهندس پردرآمد تبدیل شوید

سیستم آموزشی معتبر مجموعه سودا، ارائه فرصت‌های ویژه و متنوع برای ارتقاء دانش تئوری و تجربه کاری فراهم کرده است. این مجموعه، با ارائه موارد آموزشی در تمام رشته‌های مهندسی ساختمان از جمله مکانیک و برق، به شما کمک می‌کند تا به سرعت و با کیفیت بالا به دریافت پروانه اشتغال به کار از سوی سازمان نظام مهندسی برسید. علاوه بر دسترسی رایگان به مجموعه سوالات آزمون نظام مهندسی مکانیک سال 1402 به قبل از آن ، این مجموعه امکان شرکت در کلاس‌های تخصصی مرتبط با حرفه و دستیابی به پی دی اف‌های آموزشی را نیز فراهم ساخته است. اکنون پیشنهاد میکنیم که سری به دوره های آمادگی آزمون نظام مهندسی مکانیک بزنید.

دکمه بازگشت به بالا