راهنمای ماشین ظرف شویی بوش

امروزه با وجود دستگاه های ماشین ظرفشویی برای  شستشوی ظروف  می توان در مصرف آب بسیار صرفه جویی کرد. امروز میخواهیم شما را با راهنمای استفاده از ماشین ظرفشویی بوش سری 8 آشنا کنیم. دستگاه های ماشین ظرفشویی در برندهای متفاوت در بازارها موجود است که یکی از این برندها، دستگاه ماشین ظرفشویی برند بوش سری 8 می باشد و هر کدام از این مدل ها  دارای کارایی مختص به خود می باشند.

با پیشرفت های زیاد و تکنولوژی امروزه  دستگاه ها ی جدیدی که در دست تولید است متنوع تر و عملکردهای جدیدتری دارند. در زمان استفاده کردن از دستگاه های ماشین ظرفشویی شما می توانید از پودر و یا قرص ماشین ظرفشویی در مارک های مختلف استفاده کنید. در تعمیرکار مجاز می خواهیم با طرز کار و نحوه ی استفاده از دستگاه ماشین ظرفشویی سری 8 شما را آشنا کنیم و اطلاعات لازم را در اختیارتان قرار دهیم.

مشخصات دستگاه ماشین ظرفشویی سری 8

ماشین های ظرفشویی بوش این مدل دارای سه طبقه برای قرار دادن ظروف می باشد، مجهز به صفحه ی نمایشگر، قفل کودک، دکمه های لمسی و شستشو با آب داغ است که در زمان خرید دفترچه ی راهنما هم به شما داده می شود. در صورتی که با مشکل در عملکرد برنامه ها و انتخاب برنامه ها روبرو می شوید، با مراجعه به دفترچه ی راهنما می توانید یک سری از مشکلات را رفع نمایید. وجود قطعه ی موتور پرقدرت این سری از دستگاه های ماشین ظرفشویی بوش با داشتن توانایی در پمپاژ کردن آب کافی و بهره گیری از سیستم ها و امکانات فنی هوشمند متناسب همه ی موارد بیان شده باعث شده  تا با داشتن کارایی بالا، در ضمن میزان مصرف انرژی و آب این دستگاه ها  به طور کامل بهینه باشد.

دستگاه ماشین ظرفشویی بوش سری 8 دارای چه سیستم و قابلیت هایی است؟

این دستگاه دارای قابلیت های متفاوتی است  که برای خریداران و مصرف کنندگان بسیار مفید است. این دستگاه مجهز به سیستم perfect dry  است که این سیستم می تواند باعث عملکرد بهتر در جهت شستشوی ظروف  و خشک کردن آن ها با استفاده از هوا است. سیستمsuper silence  می تواند در ایجاد صدای کمتر دستگاه در حین کار کردن نقش داشته باشد و آرامش  و سکوت را به ارمغان می آورد و صدای کار کردن دستگاه افراد را کلافه نخواهد کرد.

مورد دیگر این که دستگاه مجهز به سیستم تنظیم زمان شستشو است که افراد شاغل  و یا افرادی که دارای مشغله ی زیادی هستند ظروف را می توانند در ساعت خاصی که خودشان می خواهند عملیات شستشو را انجام بدهد. این دستگاه ها می تواند مقدار مواد شوینده و دمای مورد نیاز شستشو را به طور خودکار تنظیم کند. وجود قابلیت عیب یابی هوشمند در این سری از دستگاه های ماشین ظرفشویی بوش  توانسته در هر زمانی که اتصالی و یا خرابی در دستگاه به وجود بیاید به طور خودکار اعلام کند. اگر مقدار ظروف درون دستگاه ماشین ظرفشویی کم باشد خودش تنظیم نموده و از مقدار کمتری آب و مواد شوینده استفاده می کند.

Bosch dishwasher guide

راهنمای استفاده از ماشین ظرفشویی بوش

قابلیت مهم ماشین های ظرفشویی سری 8 بوش

با وجود این قابیلت شما می توانید تعداد ظروف و میزان کثیفی آن ها را مشخص کنیدو بعد از این مرحله دستگاه ماشین ظرفشویی خودش برنامه ایی که متناسب با شستشوی آن ظروف هست را انتخاب کرده و عملیات را شروع خواهد کرد، که اجرای این برنامه از طریق وای فای و تلفن هوشمند هم قابل اجرا خواهد بود.

مشخصه ی زئولیت در ماشین های ظرفشویی بوش سری 8

شرکت بوش با استفاده از تکنولوژی های به روز مصرف انرژی را دراین دستگاه ها را به حداقل رسانده  و در کاهش مصرف انرژی نقش بسزایی دارد. در این مدل از سری 8 دستگاه ماشین ظرفشویی بوش وجود سنگ زئولیت باعث شده به خاطر وجود خاصیت زئولیت که می تواند رطوبت را در خود نگه داشته و جذب کند و به گرما تبدیل خواهد کرد. که ماشین ظرفشویی از این گرما برای گرم شدن آب و خشک کردن ظروف استفاده می کند و همین امر باعث کمتر داغ شدن المنت  و کاهش مصرف انرژی موثر واقع می شود.

این سیستم به دلیل داشتن جریان هوای سه بعدی می تواند قابلیت خشک کردن فوق العاده در سیستم خشک کن ظرفشویی بوش داشته باشد. با این فن آوری جدید در هر چرخه ی شستشو با بهره گیری از این خاصیت زئولیت تمامی ظروف تمیز خواهد شد و لازم به خشک کردن دستی نخواهد نبود. از لک شدن ظروف پیشگیری می کند  و ظروف شما براق خواهد شد و این قابلیت به طور اتوماتیک مورد استفاده قرار می گیرد و لازم نیست نگران تمام شدن  و یا از کار افتادن این موضوع باشید.

قفل کودک در ظرفشویی بوش

در زمان استفاده کردن از دستگاه ماشین ظرفشویی بوش می توانید  از قفل کودک کمک بگیرید تا از باز شدن درب دستگاه در زمان شستشو و یا از بهم خوردن تنظیمات برنامه ی شستشوی دستگاه جلوگیری نمایید. بنابراین می توانید بعد از انتخاب برنامه ی شستشو و چیدمان ظروف در داخل دستگاه برنامه ی قفل کودک را فعال نمایید ودستگاه به راحتی کار خود را ادامه دهد.

مجهز به سیستم نشتی آب در دستگاه ماشین ظرفشویی بوش

شرکت تولید کننده ی بوش  در بیشتر تولیدات ماشین های ظرفشویی بوش از سیستم هوشمند ضد نشت آب کمک گرفته است و در همه ی آنها قرار داده است و وجود این سیستم باعث شده که هر زمان اگر نشتی آب برای دستگاه ماشین ظرفشویی اتفاق بیفتد با توجه به هوشمند بودنش فوراً جریان آب را قطع خواهد کرد.

صفحه ی نمایش TFT

وجود این صفحه ی نمایش با کیفیت بسیار بالا می تواند به شما اطلاهاتی را در مورد چرخه ی شستشو، تایم باقی مانده و صرفه جویی در انرژی و آب را به راحتی به شما نشان دهد و به غیر از این موارد می تواند نمک و مواد شستشو را هم نشان بدهد.

مبدل حرارتی در دستگاه ماشین ظرفشویی سری 8 بوش

همان طور که می دانید ظروفی که قرار است در داخل دستگاه ماشین ظرفشویی قرار بگیرد و عملیات شستشو روی آن پیاده بشود ممکن است در جنس های مختلفی باشد. هریک از ظروف با توجه به نوع جنس آن ها  به دماهای متفاوتی نیاز دارند، به همین دستگاه ماشین ظرفشویی بوش سری 8 مجهز به مبدل حرارتی بوده که موظف به کنترل میزان حرارت  انتقال داده شده به ظروف می باشد.

میکروب زدایی در دستگاه ماشین ظرفشویی سری 8 بوش

افرادی که حساس هستند و بهداشت بسیار قابل توجه شان است و نسبت به پاگیزگی ظروف کودکانشان حساسیت دارند، در این مدل از دستگاه ماشین ظرفشویی قابلیت این را دارد که در مدت زمان 10 دقیقه و حرارت 70 درجه ظروف را مورد شستشو قرار می دهد و کاملاً استریل می شود.

برنامه ی ECO

برنامه ی  ECOیکی از برنامه های پر کاربرد در دستگاه ماشین ظرفشویی بوش می باشد، وجود این برنامه در واقع کمترین میزان مصرف آب را دارد ولی با وجود این می تواند ظروف را به بهترین نحو ممکن تمیز بشوید در صورتی که میزان دمای آب در این برنامه 50 درجه سانتی گراد است. بدون شک ماشین های ظرفشویی سری 8 بوش دارای بهترین کیفیت در بازار ماشین های ظرفشویی است ولی باز هم احتمال دارد که در اثر استفاده های مکرر و گذشت زمان و فرسودگی با مشکل روبرو بشود. نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی بوش می تواند هر گونه خدمات اعم از نصب و تعمیرات در زمینه ی تعمیرات دستگاه ماشین ظرفشویی را به شما ارائه بدهد و با اطلاع رسانی شما گروه متخصص خود را به محل اعزام کرده و در زمان کوتاه دستگاه را عیب یابی نموده و ایرادش را برطرف می کند.

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله راهنمای ماشین ظرفشویی بوش به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید. در این مقاله قصد داریم در مورد استفاده از ماشین ظرفشویی بوش برای شما عزیزان توضیحاتی دهیم .به دلیل چالش آب یکی از بخش هایی که می توان در آن صرفه جویی کرد شستن ظروف خانه است که می توانید به جای شستن دستی از ماشین ظرف شویی برای مدیریت مصرف آب استفاده کنید.در مورد ماشین ظرف شویی بوش باید گفت که مصرف آب و برق در این دستگاه کم می باشد و نسبت به شست‌وشوی دستی مطمئنا راه بهتری می باشد.

برای استفاده از ماشین ظرف شویی می توانید هم از پودر و همچنین قرص‌هایی که مخصوص ماشین ظرف‌شویی و در بازار عرضه می شوند استفاده کنید. محصولات این شرکت آلمانی از بازار پسندی بالایی برخوردار است یکی از این محصولات ماشین ظرفشویی است که در انواع مختلف توسط این شرکت ارائه می شود با استفاده از خدمات آی پی امداد می توانید تا 75 % در هزینه تعمیرات ماشین ظرفشویی بوش صرفه جویی داشته باشید.

دفترچه راهنمای فارسی ظرفشویی بوش

دفترچه فارسی ماشین ظرفشویی بوش حاوی اطلاعات کامل مربوط به این دستگاه از زمان نصب تا نحوه راه اندازی و استفاده از دکمه های این دستگاه می باشد. در این دفترچه به اطلاعات زیر دسترسی خواهید داشت:

  • معنی کلیدهای روی ماشین ظرفشویی بوش
  • معنی اصطلاحات روی ماشین ظرفشویی بوش
  • نحوه کارکرد کلید های ماشین ظرفشویی بوش
  • معرفی برنامه های شستشوی ماشین ظرفشویی بوش
  • نحوه نصب دستگاه و نکات ایمنی مربوط به آن

در ادامه به بررسی محتویات دفترچه راهنمای فارسی ماشین ظرفشویی بوش می پردازیم.

راهنمای نکات نصب و راه اندازی ماشین ظرفشویی بوش

بوش یکی از موارد تخصصی است که هر کسی از عهده آن بر نمی آید. از این گذشته برای برخورداری از گارانتی و ضمانت نامه های دستگاه هم نیاز خواهید داشت تا این موارد را به تعمیرکار ماشین ظرفشویی بوش بسپارید. در ادامه به بررسی نکات مهم و ضروری در نصب و راه اندازی ماشین ظرفشویی بوش می پردازیم و در هر مرحله از زبان تعمیرکار نمایندگی بوش نکات عملی را نیز بیان می کنیم.  کاربران در صورت نیاز می توانند از این راهنما در منزل استفاده نمایند.

  • برای راه اندازی و نصب ماشین ظرفشویی بوش اقدام به وصل کردن شیر آب ورودی و شلنگ تخلیه ماشین ظرفشویی خود نمایید.
  • در مرحله بعدی باید به کمک یک محافظ دستگاه خود را به برق متصل کنید.
دکمه بازگشت به بالا