تندرستی

اهدای مدال فلورانس نایتِنگل به پرستاران و ماماهای دربند

این کمیته در این سال در مورد فلورانس نایتنگل مدال جمعی جهانی برای تمام پرستاران و ماماهایی معتقدند که برای کمکهای بشردوستانه به زندانیان است.

به منظور شکستن اخبار با توجه به کمیته بین المللی صلیب سرخ از ژنو ، مدال فلورانس نایتنگل به سال ۲۰۲۰. به افتخار پرستاران که در شرایط خطرناک به منظور خرید به دیگران برای مراقبت از و به اصطلاح به آنها داده شد.

این کمیته در این سال در مورد فلورانس نایتنگل مدال جمعی جهانی برای تمام پرستاران و ماماهایی معتقدند که برای کمکهای بشردوستانه به زندانیان است. این مدال واقعی است, بالاترین عنوان افتخاری بین المللی ، در این سال در مقایسه با سنت مدال دوسالانه توصیه می شود پرستاران پاداش برای قدردانی از تمام صادر پرستاران.

پیتر مائورر رئیس کمیته بین المللی صلیب سرخ (ICRC) در این زمینه گفت: “خواهر قهرمانان در میدان جنگ با کووید-۱۹ وجود دارد. این فرشتگان نگهبان از جامعه سالم تر و به همین دلیل در هر صورت به دلیل حوادث در مقاصد درمانی به منظور پیدا کردن و یا به سرقت رفته است. این تصمیم در اعطای مدال فلورانس نایتنگل با تمام پرستاران در دربند کشیدن عشق و احترام ما به آنها و آنچه شما از آنها فکر می کنم.

با وجود درخواست های مکرر حمایت و حفاظت از پرسنل پزشکی در طول جنگ در مطابق با قوانین بین المللی انسانی و علوم فنی و هنوز هم می بینیم بیمارستان بمب و به اصطلاح کادر پزشکی حمله به کمال منابع درمانی برای نیازمندان ساخته شده است. یک بار دیگر از همه اعضای من می خواهم کادر پزشکی و کسانی که کمک به دیگران, خطر زندگی خود را به اعتراف هر چیزی که از دست خود را, چگونه به آن را انجام دهد.”

مدال فلورانس نایتنگل به عنوان یک قاعده قدردانی از شجاعت شناخته شده در معرض تهدید و از خود گذشتگی از پرستاران از زخمی در درگیری های مسلحانه و یا بلایای طبیعی هر دو سال یک بار اهدا شد. این مدال نیز برای خدمات در پاسداشت از نمونه ها و یا به نقش پیشرو در بهداشت عمومی و پرستاری و آموزش و پرورش نیز ارائه شده است.

خریدار می تواند دویست ساله از تولد فلورانس نایتنگل به عنوان بنیاگذار پرستاری دوستان جدید.

سال ۲۰۲۰ تصویب نایتنگل خدمات مونتاژ از سازمان بهداشت جهانی (سازمان بهداشت جهانی) در سال پرستار و ماما نامیده می شد.

چاپواز اتصال – رئیس مدال فلورانس نایتنگل گفت: “این مهم است که پرستار بود برای آنها بدهی و به اصطلاح برای کمک به قربانیان جنگ و یا نه برای درمان بیماران مبتلا به کووید-۱۹ یا چت با کسی که در آخرین دقیقه از زندگی خود را. واقعی تقدیر و قدردانی برای تمام خواهران که در مورد جهان از سالم تلاش. آگهی های داستان. در این سال به خصوص از پرستاران شده اند كه از آزادي خود محروم بود ممنون. فلورانس نایتنگل از تمام محدودیت ها در هنگام استراحت در محل کار پرستاری پرداخت.

بلبل پس از کمک به سربازان مجروح شده در جنگ کریمه برای دهه ۱۸۵۰ چپ وجود دارد به انگلستان بازگشت و به وقف زندگی برای اصلاح مدیریت بیمارستان و … به رسمیت شناختن واحدهای نظامی مراقبت های بهداشتی در بریتانیا و ترویج پرستاران.

او بررسی های الهام بخش در مورد اهمیت پیشگیری, بهداشت و درمان و آموزش تاکید کرد. هانری خود طعم نفیس – بنیانگذار کمیته بین المللی صلیب سرخ به عنوان یک استدلال برای “گروهی از پرستاران داوطلب” برای نجات سربازان زخمی در زمینه گشت و گذار مطرح شده در واقع از آثار فلورانس نایتنگل الهام گرفته شده بود.

به افتخار نایتنگل., کمیته بین المللی صلیب سرخ در ۱۹۱۲ به پیشنهاد شورای نمایندگان هشتمین کنفرانس بین المللی صلیب سرخ., مدال فلورانس نایتنگل صندوق شرکت. این مدال که بالاترین عنوان افتخار بین المللی پرستاران به عنوان یک قانون برای پرستاران شناخته شده به عنوان ادای احترام به آن از جمعیت های ملی صلیب سرخ و یا هلال احمر.

پایان پیام

دکمه بازگشت به بالا