نشاط

سرمربی اردن: بازی سختی مقابل تاجیکستان خواهیم داشت

سرمربی تیم ملی فوتبال اردن گفت: بازی‌های تاجیکستان را دیده‌ایم و نیاز داریم که به موقع آماده شویم. بازی سختی مقابل تاجیکستان خواهیم داشت.

به گزارش مجله روز، حسین عموته، سرمربی مراکشی تیم ملی فوتبال اردن در نشست خبری پیش از بازی با تاجیکستان در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا اظهار کرد: متاسفانه بیشتر تیم‌های عربی تورنمنت را ترک کردند. ما انگیزه زیادی داریم. ما قبلا توانایی‌مان را برای انجام بازی خوب نشان داده‌ایم. همه هواداران عربی در جام جهانی مراکش را تشویق کردند. ما همه می‌خواهیم تیم‌های عربی عملکرد خوبی داشته باشند و امیدوارم ما و قطر بتوانیم این کار را بکنیم.

او افزود: ما دیروز روی همه چیز کار کردیم و عملکردمان را در این جام بررسی کردیم. ما بازی‌های تاجیکستان را هم دیدیم. نیاز داریم که به موقع آماده شویم. نتیجه بازی با تلاش رقم می‌خورد. نیاز است که فردا در زمین آماده باشیم. من اعتماد زیادی به بازیکنانم دارم. خط حمله و تهاجمی ما نیاز است که متمرکز باشند و خوب بازی کنند. بازی سختی مقابل تاجیکستان خواهیم داشت.

سرمربی اردن درباره عملکرد خوب تهاجمی تیمش و از دست دادن موقعیت‌ها مقابل عراق بیان کرد: طبیعت فوتبال به این شکل است. ما باید به حریفمان احترام بگذاریم. هیچ بازی‌ای آسان نیست. احتمالا بازی با مالزی دیگر تکرار نمی‌شود. هیچ بازی آسانی وجود ندارد و در نتیجه ما باید صبور باشیم. این عادی است که که مهاجم ۵۰ درصد موقعیت‌هایش را به گل تبدیل کند. ما در بازی با عراق تا دقیقه ۶۳ عقب بودیم اما صبوری راز موفقیت است‌. ما نیاز داریم که تمرکز و انرژی‌مان را حفظ کنیم. ما نباید در خط دفاع اشتباه کنیم. باید با صبوری از موقعیت‌هایمان استفاده کنیم.

انتهای پیام

نویسنده تحریریه علوم ورزشی

با استفاده از سبک نوشتاری زیبا و توصیفات جذاب، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی گزارش‌های مفصل و زنده از رویدادها و مسابقات ورزشی می‌پردازم. هدفمندی خود را در به اشتراک گذاری احساسات و لحظات برجسته ورزش با شما دوستان ورزشی قرار می‌دهم. همراه با من باشید و به دنیای هیجان انگیز ورزشی نفس بکشید.
دکمه بازگشت به بالا