ایرانی کسب و کارعمومی

مشخصات تخت بادی یک نفره اینتکس Ultra Plush Air Mattress

راهنمای خرید تخت بادی یک نفره اینتکس Ultra Plush Air Mattress

تخت بادی یک نفره اینتکس Ultra Plush Air Mattress با رویه مخمل مشبک و ضدتعریق همراه با بخش های کناری و بدنه اصلی مخمل دارای پمپ باد برقی سرخود با راه اندازی سریع و آسان همراه با ساک حمل و قابلیت استفاده در منزل، محیط کار و کمپینگ از سری دلوکس اینتکس قابل خرید از سایت فروشگاه اینتکس ایران با بهترین قیمت ممکن است که می توانید از آن در هر فضا و مکانی به سادگی وبا راه اندازی ساده در کمتر از سه دقیقه استفاده کنید.

تماس با کارشناسان اینتکس ایران

نام مرکز: فروشگاه اینتکس ایران
آدرس: تهران – جنت آباد شمالی – بلوار اصلی – بالاتر از گلزار شرقی – جنب شیرینی فروشی دادلی – پلاک 313 – واحد همکف
شماره های تماس: شماره تماس : 02156190840   –   09376668146   –   09026668146   –   02144824155
همراه:  0935666814609356668826

اگر شما هم قصد خرید یک تخت بادی لوکس و جذاب را دارید، قطعا تخت بادی یک نفره اینتکس Ultra Plush Air Mattress می تواند یکی از فوق العاده ترین انتخاب های شما باشد. این محصول همان طور که در تصاویر هم قابل رویت است ساختاری مشبک دارد که همین عامل باعث شده تا فرد پس از خوابیدن بر روی این تخت خواب بتوانید خوابی راحت و ایده آل را تجربه کرده و از این نرمی و راحتی نهایت بهره را ببرد.

علاوه بر این ها این تخت بادی دارای یک عدد پمپ باد برقی سرخود می باشد که این عامل باعث شده تا در کمتر از سه دقیقه این محصول به سادگی هر چه تمام تر راه اندازی شود. جهت تخلیه باد این تخت هم از همین پمپ باد می توانید استفاده کرده و به راحتی باد کالا را خالی کنید. علاوه بر این ها رنگ کرم و قهوه ای این تخت نیز آن را از سایر مدل ها متمایز کرده است.

در کنار این موارد با توجه به مخملی بودن و همین طور ضخامت بالایی که این تخت دارد ، قطعا احتمال آسیب آن بسیار کم بوده و می توانید از این محصول سایلان سال با خیال راحت استفاده نموده و لذت ببرید. بخش های کناری این تخت نیز دارای لبه ای است که سبب می شود پس از دراز کشیدن بر روی این تخت نگران پایین افتادن از روی آن نبوده و در هنگام خواب هم این تصور را داشته باشید که در بخش گوشه تخت قرار دارید.

وجود یک ساک حمل در کنار این تخت خواب هم از دیگر ویژگی هایی است که باعث شده تا حمل و نقل این محصول برای شما عزیزان فوق العاده ساده و آسان باشد. با در نظر گرفتن تمامی این خصوصیات و همین طور سال تولید این تخت خواب و قیمت ارزان این محصول ، حتما پیشنهاد می کنیم این کالا را از سایت فروشگاه اینتکس ایران با خیال راحت خریداری کنید.

نقد و بررسی

بسته بندی:

قسمت پایین کارتن انواع تخت بادی یک نفره علامت کیو آر کد وجود دارد که می توانید با استعلام آن از اصالت کالا و کارخانه  سازنده مطمئن شوید، نشان زرد رنگ DURA-BEAM TECHNOLOGY به همراه لوگوی اینتکس و علامت AIRLock روی قسمت های مختلف جعبه ی بسته بندی قابل مشاهده می باشد، تصویر بک گراند قسمت رویه فردی را در حال استراحت نشان می دهد، روی این تصویر عکس بزرگ محصول دیده می شود، پایین عکس ابعاد به همراه سه عکس کوچک وجود دارد، دو عکس مربوط به کیف حمل و پمپ باد بوده و عکس آخری فردی را خوابیده روی آن نشان می دهد، بخش جنبی کارتن نوشته هایی در قالب چند ستون به 6 زبان دنیا دیده می شود، این نوشته مشخصات فنی و ویژگی محصول را توضیح داده است، بالای نوشته ها دو عکس قرار گرفته که ساختار داخلی تخت اینتکس را نشان می دهد.

پمپ و کیسه حمل تخت خواب طبی

ظاهر تخت بادی یکنفره طبی اینتکس مستطیل شکل بوده و دارای ساختار طبقه ای سه لایه میباشد، زبان طراحی ساده و یکپارچه در ساختار آن حفظ شده که نشان از اصالت شرکت اینتکس میباشد، البته تفاوت هایی در جنس و ساختار بدنه لحاظ شده که هر محصول را از دیگری متمایز میکند، دور تا دور محصول طوسی پر رنگ و قسمت رویه طوسی روشن میباشد، خطوط موازی در قسمت عرضی در سطح نشیمنگاه آن دیده میشود که نمایانگر ساختار داخلی آن میباشد.

ویژگی منحصر به فرد تخت بادی یک نفره بکار گیری از الیاف نخ پلی استر در ساختار داخلی آن بوده است که سبب استحکام و مقاومت بالای این محصول گردیده است، این محصول به گونه ای طراحی شده شده است که علاوه بر افراد معمولی، اشخاصی که از درد در ناحیه کمر نیز رنج میبرند بتوانند از آن استفاده نمایند.

روش باد کردن:

برای باد کردن این محصول نیز مانند سایر مدل های دیگر پس از یافتن مکان مناسب و بدون هرگونه اشیاء تیز وبرنده، نخست دو شاخه پمپ تخت بادی را به برق زده و کلید آنرا بسمت راست بچرخانید، بعد از اینکار پمپ باد را روشن نمایید، محصول شما پُر شده میتوانید از آن استفاده نمایید. این تخت خواب نیز قابلیت باد کردن با پمپ های دیگر در شرایط اضطراری مانند قطع برق را دارد.

روش خالی کردن:

برای اینکار باید درجه پمپ باد آن را بسمت چپ چرخانده تا باد از داخل این محصول خارج شود ولی ابتدا باید دو شاخه را به برق زده و دکمه روی پمپ را روشن نمایید. بعد از اینکه تمام باد از تخت خارج شد باید پمپ را خاموش کنید تا بیهوده روشن نباشد، این کار میتواند به عدم سوختن پمپ باد کمک کند و طول عمر آن را بیشتر کند.

تخت خواب بادی یکنفره طبی

تخت خواب بادی یکنفره طبی خوشخواب اینتکس از بهترین تخت خواب های بادی این شرکت که ساخته شده از PVC چند لایه با روکش مخمل می باشد. تختی که با توجه به ارگونومی ساخت آن قابلیت هایی همچون طبی و ضد تعرق بودن رابرای شما به ارمغان می آورد. این محصول با داشتن ابعاد (طول: 199 سانتی متر، عرض: 99 سانتی متر، ارتفاع: 51 سانتی متر) و تحمل وزن 140 کیلوگرمی گزینه ای مناسب برای افراد عادی و همچنین بیماران عضلانی و استخوانی می باشد. از سایر ویژگی های این کالا می توان به پمپ باد برقی سرخود با قابلیت باد شدن در مدت 4 دقیقه اشاره نمود.

تخت خواب بادی یکنفره طبی خوشخواب: (پر وخالی شدن باد) در 2.5 دقیقه، دارای روكش نرم تمام مخمل بسیار ضخیم در سرتاسر تخت بادی یکنفره، این تخت بادی محصول شرکت intex میباشد و کیفیت بسیار بالایی برخوردار است، این محصول پیشنهاد ما به شما مشتریان محترم می باشد. بهمراه کیف حمل دستي و برچسب تعميرات.

از این تخت خواب بادی یکنفره میتوان به عنوان تخت دائمی در اتاق خواب استفاده کرد.همانطور که گفتیم این تخت بادی دارای رو کش مخملی است. وجود این روکش در کیفیت نهایی محصول تاثیر بسیاری دارد و موجب می شود که بتوان از آن بدون تشک های پشمی و یا محصولات مشابه استفاده کرد. کیفیت خود تخت بسیار مناسب و راحت است می توان آن را در میان بهترین ها قرار داد. در کنار آن وزن بسیار مناسب 11.5 کیلوگرمی باعث شده که بتوان آن را به هر مکانی حمل و استفاده کرد.

دکمه بازگشت به بالا