ایرانی کسب و کارنشاط

کدام برند کفش بسکتبال بهتر است؟

همه چیز درباره کفش بسکتبال

به دنبال بهترین مارک کفش بسکتبال می‌گردید؟ یکی از مهمترین فاکتور‌ها برای انتخاب یک کفش مناسب این است که تشخیص دهید قرار است این ورزش را به صورت حرفه‌ای دنبال کنید یا تنها برای سرگرمی گاهی دست به توپ می‌شوید؟ پیش از این که هر تصمیمی در ارتباط با خرید بهترین کفش بسکتبال بگیرید، ابتدا باید استایل بازی کردن و توانایی‌های خود را بررسی کنید. اینکه شیوه‌ی بازی شما چگونه است؟ آیا شما بر روی حرکات قدرتی و خشن تمرکز دارید یا قرار است روی سرعت و چابکی در زمان بازی تمرکز کنید؟ کف‌های خیلی سنگین یا خیلی سبک چه تفاوتی در بازی کردن شما ایجاد خواهند کرد؟ این‌ها کمک می‌کند تا انتخاب راحت‌تری داشته باشید.

برای انتخاب کفش مناسب باید از طول و عرض پای خود اندازه دقیق داشته باشید. این که پای شما پهن است یا کشیده می‌تواند در انتخاب نوع کفش تأثیر بسیاری داشته باشد. بسکتبالیست‌های سرعتی اغلب به کفش‌های سبک‌تر و نرم‌تر نیاز دارند که دارای انعطاف‌پذیری زیادی است. اما بازیکنان قدرتی نیازمند کفش‌های سنگین‌تر هستند تا قدرت، ثبات و استحکام آن‌ها حین بازی بالاتر رود.

انواع کفش بسکتبال

برای پست های مختلف ، میتوان از کفش های متفاوتی استفاده کرد ،بازیکنان سرعتی معمولا از کفش های بدون ساق و بازیکنان قدرتی از کفش های نیم ساق استفاده میکنند . کفش های ساق بلند برای افرادی که مچ پای ضعیفی دارند توصیه میشود که از پیچ خوردن و آسیب دیدن مچ پا جلوگیری میکند.

·         کفش بسکتبال ساق بلند

کفش های ساق بلند کل مچ و قوزک پا را می پوشانند. همچنین ساق های بلند کفش به بازیکن احساس امنیت و اطمینان بیشتری در کفش می دهد. کفش های بسکتبال ساق بلند،معمولا برای افرادی که مچ پای ضعیف تری دارند، توصیه میشود.

·         کفش بسکتبال ساق کوتاه

ارتفاع این کفش ها به اندازه کفش های رانینگ می باشد با این تفاوت که تمام ویژگی های مورد نیاز برای بازی بسکتبال را نیز دارا می باشد. ساق این کفش ها مچ پا را به طور کامل نمی پوشاند و نسبت به دو نوع دیگر وزن کمتری دارد بنابراین مناسب بازیکنانی می باشد که تحرک زیادی دارند و نیاز به سرعت بالا دارند.

·         کفش بسکتبال ساق متوسط

ساق این نوع کفش ها از کفش های بسکتبال ساق بلند مقداری کوتاه تر است. اکثر کفش های بسکتبال مدرن ساق متوسط می باشند. محبوبیت کفش های بسکتبال ساق متوسط بیشتر به خاطر محدودیت کمتر آن ها نسبت به کفش های ساق بلند و استفاده از مواد کمتر در ساخت آن ها می باشد که اینکار باعث سبکتر شدن آن ها نسبت به کفش های بسکتبال ساق بلند می شود.

بهترین کفش بسکتبال در جهان

انتخاب بهترین کفش برای بسکتبال می تواند تفاوت قابل توجهی در عملکرد شما در زمین بازی ایجاد کند. بهترین کفش های بسکتبال ساخته‌شده می‌توانند بسته به ترجیحات و سبک بازی افراد متفاوت باشند، اما به هر حال در این مقاله به بررسی برخی از نمونه های سرشناس می پردازیم و گزینه‌های جایگزین آن را نیز بررسی می کنیم و در انتها گزینه های مقرون‌به‌صرفه را معرفی خواهیم کرد. علاوه بر انتخاب برای بسکتبال، این محصولات گزینه های خوبی به عنوان کفش اسپرت مردانه هستند. برویم سراغ این 3 لیست…

بهترین های جهان

بهترین کفش بسکتبال جهان را اگر بخواهید انتخاب کنید احتمال دارد که در آخر به دعوا ختم شود، چون گزینه های برتر آنقدر جذاب هستند که هر کسی ممکن است با تمام وجودش به یکی از آن ها وابسته باشد. برای مثال گزینه معروف ایرجردن، چه کسی می تواند از کفش های جردن خوشش نیاید که حتی به عنوان کفش اسپرت زنانه هم فوق العاده زیباست؟! بنابراین سخت است که یک محصول را بهترین در جهان بنامیم. با این وجود 5 گزینه وجود دارند که می توانند بهترین کفش های بسکتبال جهان باشند. انتخابش با شما! اینطوری بهتر است، دست همه برای انتخاب باز است.

1. ایرجردن 1

Air Jordan 1 که اولین بار در سال 1985 عرضه شد، بازار کفش بسکتبال را متحول کرد. این کفش که توسط پیتر مور طراحی شد، خط تولید مایکل جردن را به جهان معرفی کرد و برای همیشه نحوه درک ورزشکاران و طرفداران از کفش‌های ورزشی بسکتبال را تغییر داد. طراحی جاودانه و ساخت با کیفیت بالا آن را به یک انتخاب کلاسیک تبدیل کرده است. کفش جردن حقیقتا بهترین بهترین هاست.

2. نایک لبرون 18

خط تولید کفش های لبرون جیمز به طور مداوم کفش هایی با عملکرد بالا ارائه می دهد. LeBron 18 به‌خاطر فناوری پیشرفته بالشتک خود متمایز است و واحدهای Max Air و Zoom Air را برای راحتی و پاسخ‌دهی ترکیب می‌کند. این مدل یک کفش همه کاره است که برای بازیکنان در همه موقعیت ها مناسب است.

3. آدیداس هاردن 5

Adidas Harden Vol. 5 که برای جیمز هاردن طراحی شده است، به خاطر راحتی و پشتیبانی خود مشهور است. دارای سیستم بندکشی منحصر به فرد و بالشتک پاسخگو است که باعث می شود بین مدافعان و مهاجمان یک گزینه مورد علاقه باشد.

4. آندر آرمور کری 8

خط تولید کفش استفن کری به دلیل کشش استثنایی خود مشهور است. Under Armour Curry 8 نیز از این قاعده مستثنی نیست. کفشی که تناسب راحت و چسبندگی عالی را در زمین ارائه می دهد و آن را به بهترین انتخاب برای مدافعان و پرتاب کنندگان تبدیل می کند.

5. کانورس شک تیلور آل استار

Converse Chuck Taylor All Star یک کلاسیک جاودانه است که به خاطر تأثیری که بر بازی دارد، در این لیست شایسته ذکر شده است. اگرچه این کفش‌ها به اندازه مدل‌های جدیدتر از نظر فناوری پیشرفته نیستند، اما به دلیل سبک قدیمی و راحتی فوق العاده‌شان مورد علاقه هستند.

گزینه های جایگزین

از 5 محصول برتر که بگذریم، می رسیم به بهترین کفش های بسکتبال جایگزین، یعنی محصولاتی که حقیقتا لایق بودن در جایگاه بهترین را دارند اگر آن 5 گزینه اول در میدان نباشد! گزینه های جایگزین برای بسیاری از افراد قابل قبول و حتی بعضا بیشتر مورد تقاضا هستند چرا که از نظر ارزش خرید گاهی اوقات بالاترند، دقیقا مثل ست ورزشی باشگاهی که به دلیل ارزش خریدش تقاضای زیادی دارد. 3 گزینه جایگزین داریم، برویم سراغشان…

1. پوما کلاید کورت

پوما با مدل Clyde Court بازگشتی قدرتمند به بازار کفش بسکتبال داشته است. این کفش ها بالشتک و پایداری بسیار خوبی را ارائه می دهند و آنها را به انتخابی شایسته برای آماتورها و حرفه ای ها تبدیل می کند.

2. نیوبالانس کالی لئونارد

کفش‌های جدید Kawhi Leonard’s New Balance پشتیبانی و بالشتک فوق‌العاده‌ای را ارائه می‌کنند و برای بازیکنانی که به راحتی و عملکرد اهمیت می‌دهند، ایده‌آل هستند.

3. ریباک شک عطاق

برای کسانی که به دنبال حس نوستالژی هستند، Reebok Shaq Attaq که زمانی توسط شکیل اونیل پوشیده شده بود، ترکیبی از سنت و تکنولوژی مدرن برای طراحی منحصر به فرد و کاربردی است.

گزینه های بودجه محدود

در نهایت می رسیم به 3 گزینه بودجه محدود، چرا که ایرانیان نمی توانند با بازار جهانی رقابت کنند و ما باید گزینه های بودجه ای را بیاوریم تا شاید بتوانیم کمی از بار هزینه های خرید محصولات جهانی کم کنیم.گزینه های مقرون به صرفه به عنوان کفش مناسب پیاده روی هم انتخاب های خوبی هستند. البته همانطور که در ابتدا گفتیم، ما به ازای هر مدلی که معرفی می شود، یک محصول خرید داخلی برای افرادی که محدودیت بودجه دارند در نظر گرفته ایم، حتما امتحان کنید. این شما و این بهترین کفش برای بسکتبال از نظر بودجه و ارزش خرید…

1. نایک کایری فلای ترپ

سری کفش های مقرون به صرفه Kyrie Irving، Nike Kyrie Flytrap، تعادل خوبی بین عملکرد و مقرون به صرفه بودن ارائه می دهد. این کفش ها دارای بخش بالشتک زوم ایر پاسخگو و کشش محکم هستند.

2. آدیداس پرو بانس

سری Adidas Pro Bounce با ساختار بادوام و فناوری بالشتک Bounce ارزش خرید زیادی را فراهم می‌کند و راحتی و پشتیبانی را برای بازیکنانی که محدودیت بودجه‌ دارند، ارائه می دهد.

3. آندر آرمور لاکداون

سری Under Armour Lockdown به دلیل مقرون به صرفه بودن و قابل اعتماد بودن شناخته شده است. این کفش ها کشش و بالشتک مناسبی را ارائه می دهند و برای بازیکنانی با بودجه مناسب، عالی هستند.

دکمه بازگشت به بالا