ایرانی کسب و کارعمومی

تحصیل رایگان در قبرس

قبرس به عنوان سومین جزیره بزرگ در دریای مدیترانه، کشوری غنی از فرهنگ و تاریخ است که بین اروپا و خاورمیانه واقع شده است و آن را به یک مقصد تحصیلی جذاب برای دانشجویان بین المللی تبدیل می کند. قبرس آموزش با کیفیتی را ارائه می دهد که همتراز با استانداردهای جهانی است.

اولین سوال متقاضیان تحصیل این است که آیا امکان تحصیل رایگان در قبرس شمالی وجود دارد؟ شرایط تحصیل در قبرس شمالی چگونه است؟ مزایای تحصیل در قبرس شمالی چیست؟ چگونه ویزای تحصیلی قبرس شمالی دریافت کنیم؟ برای تحصیل در این کشور چه مدارکی لازم است؟

مزایای تحصیل در قبرس شمالی چیست؟

اولین و اصلی ترین مزیت دانشجویان خارجی برای تحصیل در قبرس هزینه پایین آن است. دومین مزیتی که می توان به آن اشاره کرد نزدیک بودن به ایران است که دانشجویان و خانواده هایشان می توانند با ارزان ترین قیمت سفر کنند.

یکی دیگر از مزایای تحصیل در قبرس شمالی این است که برای تحصیل در دانشگاه نیازی به ارائه مدرک زبان مانند آیلتس یا تافل ندارید (البته به نوعی مزیت محسوب می شود). خبر خوب برای دانشجویان این است که پس از فارغ التحصیلی می توانند به راحتی در قبرس کار پیدا کنند. مزیت های تحصیل در این کشور با آب و هوای امن و مطبوع بیشتر از موارد ذکر شده است و در این قسمت به شرح این مقدار بسنده می کنیم.

انواع مختلفی از آموزش در قبرس شمالی وجود دارد

لازم به ذکر است که بورسیه های مختلف بر اساس شرایط مختلف سطح تحصیلات، مدرک زبان، میانگین معدل، شرایط سنی، رشته تحصیلی و موارد دیگر می باشد. در یک کلام باید گفت که دو نوع بورسیه تحصیلی کامل و جزئی به دانشجویان بین المللی در قبرس شمالی اعطا می شود.

دریافت ویزای تحصیلی در قبرس شمالی

درخواست ویزا باید دو تا سه ماه قبل از شروع برنامه به سفارت قبرس کشور شما ارسال شود. دانشجو باید در مصاحبه ویزا شرکت کند و مدارکی از جمله مدرک معاینه پزشکی و مدرکی مبنی بر تمکن مالی کافی برای حمایت از خود در طول دوره تحصیلی ارائه دهد. دانشجویان غیر اتحادیه اروپا باید ظرف هفت روز پس از ورود به قبرس در شعبه پلیس محلی بیگانگان ثبت نام کنند.

چه مقالاتی را در قبرس شمالی به صورت رایگان مطالعه کنیم؟

مدارک مورد نیاز عملا در تمامی دانشگاه های قبرس شمالی euromy یکسان است. مدارکی که برای تحصیل رایگان و دریافت بورسیه تحصیلی در دانشگاه های این کشور باید ارائه شود:

_ فرم درخواست تحصیل باید تکمیل و امضا شود.

دو عکس

کپی پاسپورت

گواهی دانشجویی برای دانشجویان

_ کپی مدارک تحصیلی قبلی با ترجمه رسمی به زبان ترکی یا انگلیسی (مخصوصا برای دانشجویان کارشناسی ارشد)

کپی سوابق تحصیلی

_ توصیه نامه (مهم برای دانش آموزان دبیرستانی)

_ ارائه مدرک زبان (در صورت وجود)

بهترین زمان برای ارسال مطالب درسی، سپتامبر و فوریه است.

دکمه بازگشت به بالا