بین الملل

برگزاری جشن سی و یکمین سالگرد استقلال تاجیکستان+تصاویر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنلاین مجله روز، در دوشنبه مراسم بزرگداشت سی و یکمین سالگرد استقلال تاجیکستان با حضور امام علی رحمان رئیس جمهور، رستم امام علی رئیس مجلس شورای ملی و شهردار دوشنبه در شهر دوشنبه برگزار شد. و تعداد زیادی از مردم. مردم

در ابتدای این مراسم رئیس جمهور به همراه شهردار پایتخت تاجیکستان میدان «استقلال» و مجموعه معماری نماد «استقلال» در دوشنبه را افتتاح کردند و سپس در برنامه گسترده فرهنگی شرکت کردند و به سخنرانی پرداختند.

وی استقلال کشور تاجیکستان را آغاز یک دوره کاملاً جدید در تاریخ کشور تاجیکستان، مرحله جدیدی در شکل گیری هویت ملی و مقدس ترین و بزرگترین جشن برای مردم تاجیکستان خواند و افتتاحیه آن را آغاز کرد. از ایالتی به این زیبایی میدان و مجموعه معماری باشکوه به عنوان نماد استقلال و آزادی از دیگر دستاوردهای ساکنان کشورشان است. ، او توضیح داد.

رحمان هدف از ساخت تندیس استقلال در پایتخت تاجیکستان را در درجه اول حفظ ارزش های تاریخی و فرهنگی مردم تاجیکستان، تجسم ستون های مهم دولت و ارتقای معنی خودآگاهی ملی و تقویت ذهن و شعور شهروندان این کشور به ویژه نوجوانان و جوانان.

به گفته وی، امروز مردم شریف تاجیکستان به خوبی دریافته اند که تمام پیشرفت های این کشور قبل از هر چیز به برکت استقلال و آزادی، صلح و آرامش، ثبات سیاسی و وحدت ملی به دست آمده است. اتحاد و انسجام مردم تاجیکستان.

وی افزود: در آینده باید با اتحاد، انسجام و تلاش سازنده، سرزمین آبا و اجدادی خود را آباد و زیباتر کنیم و همه نیروها را برای آبادانی کشور مستقل و بالا بردن آبروی آن در عرصه بین المللی بسیج کنیم.

رحمان تصریح کرد: حوادث جاری در مناقشه امروز جهان به ما هشدار می دهد که هر یک از ما همیشه هوشیار و آماده حفظ استقلال خود و حفظ منافع کشور و ملت خود هستیم.

رئیس جمهور تاجیکستان در پایان برای مردم تاجیکستان صلح و آرامش، ثبات سیاسی، وحدت ملی، پیشرفت و رفاه آرزو کرد.

انتهای پیام/




این مقاله را برای صفحه اول پیشنهاد دهید

دکمه بازگشت به بالا