ایرانی کسب و کارعمومی

سنگ ماه تولد شهریور: آشنایی با سنگ متولدین شهریور ماه و خواص ویژه آن

سنگ ماه تولد شهریور؛ معرفی خواص و فواید سنگ متولدین شهریور

سنگ ماه تولد شهریور مخصوص متولدین آخرین ماه تابستان است، یکی از زیباترین و بهترین ماه‌های سال برای سفر و رفتن به طبیعت زیبا. شهریور ماهی‌ها را به عنوان افرادی محجوب، دقیق، سخت کوش و زیرک میشناسیم. سنگ شهریور تاثیرات مثبتی را بر روی متولدین این ماه می‌گذارند و به فرزندان شهریور کمک می کند تا در مواردی که لازم است خصوصیات و ویژگی‌های شخصیتی خود را کنترل یا تقویت کنند. به عنوان مثال ویژگی دقت و موشکافی متولدین شهریور در بعضی از موارد می‌تواند به سمت وسواس گرایش پیدا کند. کمک به غلبه بر وسواس‌های فکری و رفتاری یکی از خواص سنگ عقیق سلیمانی است که یکی از سنگ‌های ماه تولد شهریور است.

به طور کلی گفته می‌شود هر سنگی با توجه به موقعیت ستارگان در زمان تولد و اختر شناسی با متولدین یکی از ماه‌های سال ارتباط بهتر و قوی‌تری برقرار می‌کند و ارتعاشات این نوع سنگ خاص اثر گذاری بهتری روی متولدین ماه خود دارد و در این ارتباط می‌توانید به راحتی انرژی‌های مثبت سنگ را جذب و همچنین به درمان بیماری‌ها و متعادل کردن قوای روحی و پاکسازی حوزه‌های انرژی بدن (چاکرا) بپردازید. در فروشگاه پرسته سنگ‌های ماه تولد شهریور را برای شما عزیزان لیست و خواص و فواید استفاده از آن‌ها را توضیح می‌دهیم، در ادامه با ما همراه باشید.

هرکدام از سنگ‌های ماه تولد شهریور با کدام چاکرا در ارتباط هستند؟

هرکدام از سنگ‌های ماه تولد شهریور با یکی یا چندتا از حوزه‌های انرژی بدن در ارتباط است و بر چاکرای مرتبط با خود اثر گذار است که در این ارتباط ارتعاشات و انرژی سنگ ماه تولد موجب رفع انسداد و به‌تعادل رساندن چاکرای مخصوص خود می‌شود. اینفوگرافیک زیر ارتباط هرکدام از سنگ‌های متولدین شهریور را با چاکرای مرتبط با خود نمایش می‌دهد.

در مورد برخی از سنگ‌ها مثل جاسپر یا عقیق سلیمانی که خود انواع مختلفی دارند و بسته به نوع خاص می‌تواند با یک یا چند چاکرا در ارتباط باشد، در فایل اینفو زیر چون امکان قرار دادن سنگ‌های مختلف نبود یکی از انواع رایج‌تر به عنوان نموه قرار داده شده است.

لیست سنگ‌های ماه تولد شهریور

  • زبرجد (Peridot)
  • یاقوت کبود (Blue Sapphire)
  • تورمالین سیاه (Black Tourmaline)
  • الماس (Diamond)
  • آمازونیت (Amazonite)
  • سیترین (Citrine)
  • آونتورین (Aventurine)
  • زیرکن (Zircon)
  • جاسپر (Jasper)
  • عقیق خزه (Moss Agate)
  • کارنلین (carnelian)
  • عقیق سلیمانی (Botswana Agate)
  • گارنت (Garnet)
  • هولیت (Howlite)
  • عقیق سیاه (Black Agate)
  • یشم (Jadeite)

معرفی انواع سنگ ماه شهریور

خوشبختانه باید بگوییم که تنوع سنگ‌های ماه شهریور بسیار بالا است. همین موضوع نیز باعث می‌شود تا دست افراد در انتخاب یک سنگ زیبا برای استفاده در جواهرت‌شان کاملا باز باشد و بتوانند از میان سنگ‌های متنوع موجود یکی را که بیشتر با سلیقه‌شان تطابق دارد را خریداری کنند.

اگر اطلاعات کافی در رابطه با سنگ ماه اردیبهشت و خواص آن داشته باشید، حتما متوجه شده‌اید که برخی از سنگ‌های ماه‌های تولد مشترک است؛ به همین دلیل است که افراد بدون در نظر گرفتن ماه تولدشان می‌توانند از برخی سنگ‌های زیبا و قیمتی استفاده کنند و مزایای گسترده آن‌ها برخوردار شوند. در ادامه به بررسی خواص سنگ‌های ماه تولد شهریور اصل خواهیم پرداخت.

·         سنگ یاقوت کبود

یکی از مهم‌ترین سوالاتی که پرسیده می‌شود این است که سنگ اصلی متولدین شهریور را میشناسید یا خیر؟! در معرفی سنگ ماه شهریور نام یاقوت کبود بر سر زبان می‌آید. این سنگ زیبا و شفاف اصلی‌ترین سنگ متولدین شهریور است که از سختی بالایی برخوردار است. از مهم‌ترین مزایای این سنگ، همانند سنگ ماه تیر می‌تواند به بهبود شانس، افزایش شجاعت، اعتماد به نفس، احساس آرامش و جلوگیری از افسردگی و بیماری‌های جسمی اشاره کرد.

·         سنگ کارنلین

کارنلین یکی از سنگ‌های بسیار زیبا و نیمه قیمتی است که در جواهرسازی جایگاه خاص و ویژه‌ای پیدا کرده است. این سنگ شفاف و دوست داشتنی به رنگ‌های مختلفی دیده می‌شود اما رنج قرمز و نارنجی آن طرفداران بسیار بیشتری دارد. از مهم‌ترین خواص سنگ ماه شهریور نام برده می‌توان به افزایش انرژی، افزایش اعتماد به نفس و حس ارزشمندی، افزایش خوش شانسی، درمان بیماری‌های قلبی و بهبود سرطان اشاره کرد.

·         سنگ‌ جاسپر

 سنگ جاسپر یکی از قدیمی‌ترین و در عین‌ حال زیباترین سنگ‌های درنظرگرفته‌ شده برای متولدین ماه شهریور است. این سنگ زیبا و دوست‌ داشتنی به‌ گونه‌ای است که با قرارگیری در جواهرات مختلف می‌تواند زیبایی چشم‌نوازی ایجاد کند. همین موضوع باعث شده‌ است تا انگشترها، گردنبندها و گوشواره‌هایی که این سنگ را در خود جای داده‌اند در بازار ارزش و جایگاه خاص و ویژه‌ای داشته باشند.

 از مهم‌ترین مزایای درمانی این سنگ مانند سنگ ماه خرداد و خواص آن، می‌توان به رفع خستگی، درمان و بهبود بیماری‌های روحی و روانی به‌ ویژه افسردگی، رفع اختلالات جنسی، بهبود سیستم ایمنی و همچنین تقویت گردش خون اشاره کرد.

·         سنگ یشم

 سنگ یشم یکی از پرطرف‌دارترین سنگ‌ها در صنعت جواهرسازی است که از زمان‌های قدیم تاکنون بسیار مورد توجه قرار گرفته است. به‌ راحتی می‌توان وجود این سنگ را در جواهرات قدیمی سلطنتی اثبات کرد.

 از مهم‌ترین مزایایی که باعث می‌شود تا سنگ یشم نسبت‌ به سایر سنگ‌های قیمتی موجود طرفداران بیشتری داشته باشد می‌توان به زیبایی چشم‌نواز آن و همچنین سختی و مقاومت بالایی که دارد، اشاره کرد. این سنگ فوق‌العاده به دلیل ماندگاری بسیار زیاد می‌تواند تا سالیان طولانی بدون هیچ‌ گونه آسیبی مورد استفاده قرار بگیرد.

 از مهم‌ترین مزایای درمانی این سنگ می‌توان به کاهش خطر بیماری‌های قلبی و عروقی، درمان نفخ و اختلالات سیستم گوارش، درمان بیماری‌های جنسی و همچنین افزایش شادی اشاره کرد.

·         سنگ آزوریت

یکی دیگر از پرطرفدارترین سنگ‌های متولدین شهریور، آزوریت است.  این سنگ زیبا و دوست‌ داشتنی که شفافیت بسیار زیادی دارد، بیشتر به رنگ آبی دیده می‌شود. در واقع می‌توان گفت طیف وسیعی از رنگ آبی این سنگ را می‌توان یافت. همین موضوع باعث شده‌ است تا در جواهرات زنانه از این سنگ زیبا و دوست‌ داشتنی بسیار بهره برده شود.

از مهم‌ترین مزایای درمانی و غیر درمانی این سنگ که باعث می‌شود تا افراد زیادی ترجیح دهند به‌ جای استفاده از دیگر سنگ‌های بازار از این سنگ آبی‌ رنگ استفاده کنند، می‌توان به جلوگیری از ابتلا به بسیاری از بیماری‌های جسمی و روانی، افزایش شانس، کمک به باز شدن چاکراها، بهبود گردش خون و همچنین کنترل قدرت اشاره کرد.

·         سنگ زیرکن

زیرکن یک سنگ بسیار خاص و دوست داشتنی است که به دلیل دارا بودن تنوع رنگی بالا و همچنین شفافیت بسیار، مورد توجه قرار گرفته است. این سنگ یکی دیگر از صنعت‌های محبوب صنعت جواهرسازی است که در سالیان اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته است. از مهم‌ترین خواص سنگ زیرکن می‌توان به گزینه‌های زیر اشاره کرد:

  • رفع ترس و افزایش شجاعت
  • درمان اختلالات روانی، جنسی و جسمی
  • افزایش ثروت و دارایی

آتوسا خوش خواهد

من آتوسا، خبرنگاری که تعهدی عمیق به خدمت به مردم دارم. در این سایت، با تمرکز بر مسائل مهم اجتماعی و اقتصادی، تلاش می‌کنم تا صدای گروه‌ه‌های نادیده گرفته شده را به گوش شما برسانم و برای ایجاد عدالت و برابری در جامعه تلاش کنم.
دکمه بازگشت به بالا