حوادث

آخرین وضعیت ترافیکی و جوی جاده‌های کشور / ترافیک نیمه‌سنگین در محورهای شمالی

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا، آخرین وضعیت ترافیکی و جوی جاده‌های کشور را تشریح کرد.

سرهنگ احمد شیرانی در گفت‌وگو با مجله روز، درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های شمالی کشور گفت: از صبح امروز شاهد شروع بار ترافیکی در محورهای مختلف شمالی کشور هستیم. به عنوان مثال ترافیک نیمه سنگین در محور چالوس مسیر شمال به جنوب، حدفاصل مرزن آباد تا مجلار و انارک تا هزارچم گزارش شده است.

وی افزود: در محور هراز مسیر جنوب به شمال، محدوده سه راهی چلاو و در مسیر شمال به جنوب محدوده‌های سه راهی چلاو، بایجان، شاهاندشت و آب اسک، ترافیک پرحجم است.

شیرانی درباره مسیر فیروزکوه اظهار کرد: ترافیک نیمه سنگین در محور فیروزکوه مسیر رفت و برگشت در محدوده‌های دلیچایی و شهر دماوند نیز توسط پلیس رصد شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا همچنین گفت: در آزادراه رشت – قزوین محدوده شهر رودبار نیز ترافیک نیمه سنگین است.

شیرانی با اشاره به وضعیت جوی جاده‌های شمالی کشور هم گفت: تنها در محور فیروزکوه بارش باران گزارش شده است. 

وی درباره آخرین وضعیت جوی ترافیکی سایر محورها افزود: در آزادراه تهران – کرج – قزوین حدفاصل گرمدره تا پل فردیس و محدوده مهرویلا و در آزادراه قزوین – کرج – تهران محدوده‌های گلشهر و مهرویلا و حدفاصل پل فردیس تا پل کلاک ترافیک نیمه سنگین است. 

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا ادامه داد: به نظر می رسد تا پایان امشب این روند ترافیکی در جاده‌ها برقرار باشد.

شیرانی گفت: رانندگان و مسافران می‌توانند برای اطلاع از آخرین وضعیت ترافیکی و جوی با شماره‌های ۱۲۰ و ۸۸۲۵۵۵۵۵ تماس بگیرند تا با اطلاع از شرایط حاکم بر جاده‌ها، بهترین زمان و مسیر را برای رسیدن به مقصد انتخاب کنند. 

انتهای پیام

تیم تحریریه مطالب حوادث

نویسنده حوادث با استعداد در استفاده از سبک نوشتاری منحصر به فرد هستم. توانایی خلق تاثیر و ارتباط عاطفی با خوانندگان را دارم.
دکمه بازگشت به بالا