استان ها

اجرای برنامه های تاثیرگذار فرهنگی، هنری و قرآنی در شهرستان سراوان

مجله روز/سیستان و بلوچستان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: سینما شستون سراوان در دولت مردمی به بهره برداری رسید و این سینما در کشور از لحاظ تعداد تماشاچی و مخاطب، یکی از برترین هاست.

علی سرگزی در جلسه شورای اداری سراوان در تشریح فعالیت های فرهنگی و هنری در این شهرستان اظهار کرد: یکی از کمبودهای سراوان مساله سینما بود که در دولت سیزدهم به سرانجام رسید و مردم این شهرستان از این سرمایه هنری با نمایش فیلم های روز کشور بهره مند شدند.

وی با اشاره به عملکرد مطلوب برنامه های فرهنگی و هنری در سراوان، افزود: یکی دیگر از طرح های شاخص و موفق این شهرستان، طرح “قرآنی بشری” است که در کمترین بازه زمانی و بدون اتلاف وقت قرآن آموزان روخوانی قرآن را فرا گرفته و با این شرایط که حتی فردی مبتدی هم باشد در طول چهار تا 6 ماه به سطح مطلوبی خواهد رسید.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان با اشاره به برگزاری موفق نخستین جشنواره تئاتر خیابانی در سراوان، بیان کرد: جشنواره “موسیقی آیینی” از دیگر برنامه های رقابتی در این شهرستان است که در سالجاری در سراوان برگزار می شود.

وی از تکمیل طرح پلاتوی سراوان خبر داد و تصریح کرد: برنامه های تاثیرگذار فرهنگی، هنری و قرآنی تا پایان سالجاری برای این شهرستان برنامه ریزی و پیش بینی شده است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا