استان ها

فرماندار جدید قزوین اجرای سند توسعه شهرستان را در اولویت قرار دهد

به گزارش خبرنگار سیاسی برن دی قزوین; بیری سیاستمدار، معاون امنیتی استاندار قزوین در این مراسم گفت: آنچه امروز به دست آوردیم به برکت خون شهداست و همه وظیفه داریم در راستای خدمت به مردم اقداماتی انجام دهیم.

وی افزود: به همه دوندگان توصیه می کنیم تکلیف خود را بدانند و به گونه ای عمل کنند که مطالبات بر اساس تدابیر مشخص شود.

معاون سیاسی امنیتی دولت قزوین گفت: فرماندار جدید باید بداند که خواسته ما این است که برنامه ریزی رشد ارزش ها و نظام اسلامی نظم و امنیت شهروند باشید

image_2022_3_19-17_38_39_356_Ll0

وی گفت: ریاست جلسات شورای تامین، تشکیل شوراهای لازم برای بهبود فعالیت های فرهنگی و آموزش، برنامه ریزی برای کاهش آسیب های اجتماعی، توسعه همکاری بین دستگاه ها و نهادها انقلاب اسلامی، شناسایی فرصت های توسعه اقتصادی شهرستان و اجرای سند توسعه شهرستان از دیگر وظایفی است که استاندار قزوین باید مدنظر قرار دهد.

کبیری یادآور شد: بکارگیری نیروهای جوان، انقلابی و تحصیلکرده در پست های اجرایی و تعامل با اقشار مختلف و رسیدگی مشکلات و مطالبات مردمی از دیگر اولویت های تعیین شده در دوره مدیریت جدید است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین گفت: از خدمات شفیعی استاندار سابق که در قزوین تلاش های خوبی کرد و با تسلط بر قوانین منشأ خدمات ارزنده ای در این شهرستان شد، قدردانی می کنیم.

وی گفت: هر تغییری موفقیت آمیز بوده و منجر به تزریق افکار و نگرش های نو به دستگاه اجرایی و تغییر و تحول و تغییر و تحول شده است. توسعه راندن.

محمد شفیعی فرماندار سابق نیز با تشکر از همکاری مدیران با استاندار گفت: این روزها از توان سپاه به خوبی استفاده کرده ایم و با تعامل به موفقیت های زیادی دست یافته ایم.

image_2022_3_19-17_38_54_206_TBO

وی بیان کرد: برخی اقدامات از جمله خروجی خط انتقال روغن ها از داخل شهر میدان میوه و تره بار به سمت الموت حرکت کرد اما به نتیجه نرسید که امیدواریم در دوره جدید به پایان برسد.

شفیعی افزود: خواهشمندیم نگاه درونی، بیرونی، انقلابی و غیرانقلابی را کنار بگذارید و اجازه دهید خدمت به همه مردم و حامیان ارائه شود زیرا امروز اکثر مردم دوست نظام هستند.

وی گفت: امروز همه ما باید در کنار هم باشیم و خدمت به مردم را در اولویت قرار دهیم نه سیاسی. بازی و از ارائه راه خدمت به چپ و راست و اینکه راه خدمت به روی همه مردم باز است دست بر نمی داریم.

image_2022_3_19-17_39_5_664_Clk

شفیعی در ادامه همکاری مدیران، دادگستری، نیروی انتظامی، رسانه ها با تشکر از شورای ولسوالی ها و اداره اطلاعات.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا