حوادث

بازداشت سارقی که اقلام دزدی را در فضای مجازی می‌فروخت

جانشین رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری سارق حرفه‌ای رینگ و لاستیک خودرو که پس از سرقت اقدام به فروش اقلام مسروقه در فضای مجازی کرده بود، خبرداد.

به گزارش مجله روز، سرهنگ اردشیر نادری درباره جزئیات این خبر گفت: به دنبال اعلام چند فقره سرقت رینگ و لاستیک خودرو در حوزه استحفاظی کلانتری 140 باغ فیض، پیگیری و دستگیری سارق یا سارقان در دستورکار تیم عملیات این کلانتری قرار گرفت و ماموران با بررسی محل سرقت‌ها و بازبینی دوربین‌های مداربسته هویت سارق را مورد شناسایی قرار دادند. همچنین با انجام اقدامات فنی مشخص شد این سارق پس از سرقت  اجناس مسروقه را در یکی سایت‌های خرید و فروش اجناس دست دوم به فروش می‌رساند.

وی ادامه داد: با رصد های اطلاعاتی صورت گرفته و اشرافیت پلیس، این سارق در حالی که قصد فروش اجناس مسروقه را داشت در یکی از خیابان‌های محله باغ فیض شناسایی و دستگیر شد و در جریان آن شش حلقه رینگ و لاستیک مسروقه نیز از وی کشف شد.

نادری با اشاره به انتقال متهم به مقر انتظامی و انجام بازجویی از وی، گفت: در مقر انتظامی سوابق متهم مورد بررسی قرار گرفت که در جریان آن مشخص شد که این فرد از سارقان سابقه‌داری است که پیش از این نیز به اتهام سرقت دستگیر و روانه زندان شده است. همچنین متهم نیز تحت بازجویی قرار گرفت که در جریان این بازجویی‌ها به 15 فقره سرقت مشابه اعتراف کرد.

جانشین رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با بیان اینکه برای متهم پرونده‌ای تشکیل شد، گفت: متهم به همراه پرونده متشکله و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد. همچنین تحقیقات تکمیلی در خصوص این پرونده و به منظور شناسایی دیگر شکات و مالباختگان همچنان ادامه دارد.

وی با اشاره به این پرونده به شهروندان توصیه کرد که خودرو های خود را به تجهیزات ایمنی از قبیل قفل و دزدگیر مجهز کرده و از قرار دادن اشیا قیمتی و مدارک داخل خودرو خودداری کنند. همچنین تا حدامکان از پارک خودروی خود در معابر کم نور و خلوت خودداری کنند.

انتهای پیام

تیم تحریریه مطالب حوادث

نویسنده حوادث با استعداد در استفاده از سبک نوشتاری منحصر به فرد هستم. توانایی خلق تاثیر و ارتباط عاطفی با خوانندگان را دارم.
دکمه بازگشت به بالا