عمومی

خرید تخت سنتی چوبی با کمترین قیمت

اگر به دنبال ایجاد یک فضای سنتی دلنشین در باغ یا حیاط منزل خود هستید، یا اینکه قصد دارید یک کافه سنتی را راه اندازی کنید، خرید تخت سنتی بلوط بهترین گزینه ای است که بهتر است به آن فکر کنید. تخت های سنتی نصر در مدل های متنوع تولید شده اند. 5 اندازه استاندارد به همراه 4 رنگ دلنشین برای این تخت های سنتی در نظر گرفته شده است.

خرید تخت سنتی چوبی با کمترین قیمت

تخت سنتی 2 در 1.5 متر

تخت های 2 در 1.5 متر با هدف ایجاد فضای راحت تر و بزرگتر برای مشتریان تولید می شود. فضای نشیمن این تخت ها 1.5 متر عمق دارد. بنابراین از مناسب ترین تخت های برای کافه ها و باغ ها محسوب می شود. ظرفیت میانگین این تخت ها 6 نفر است.

تخت سنتی 2 در 1.20 متر

تخت های 2 در 1.20 متر نسبت به سایز مادر خود فضای کمتری را ارائه می دهند. این مدل ها تنها برای کاهش حجم تخت تولید شده اند و برای باغ ها و فضای باز مناسب هستند. ظرفیت میانگین این تخت ها 5 نفر است.

تخت سنتی 2 در 1 متر

این مدل تخت ها جزو پرفروش ترین تخت های سنتی نصر به شمار می آیند. چراکه سایز میانه ای دارند و در هر مدل طراحی دکوراسیون به خوبی جای می گیرند. ظرفیت میانگین این تخت ها 4 نفر است و برای فضای داخلی نیز بسیار مناسبند.

تخت سنتی 2 در 80 و 2 در 70 متر

این دو مدل تقریبا سایز مشابهی دارند. سایز 2 در 80 سه نفره تختی و سایز 2 در 70 سه نفره مبلی نامیده می شود. فضای داخلی خانه و همچنین فضای داخلی کافه ها با وجود این تخت ها بسیار زیباتر می شوند.

لیست قیمت تخت سنتی

برای آگاهی از قیمت تخت سنتی برای حیاط، باغ، ویلا، بالکن، منزل، رستوران، قهوه خانه و کافه و تخت سنتی ساده با صنایع چوب نصر تماس بگیرید.

نکته: سایز 2.20 دارای پایه های اضافه تر بوده و استحکام بیشتری دارد.

قیمت تخت سنتی به چه عواملی بستگی دارد؟

قیمت تخت سنتی به جنس چوب، روش ساخت، روش رنگ آمیزی و جنس مواد استفاده شده در رنگ آمیزی بستگی دارد. تولیدات نصروود با استفاده از چوب روس و رنگ آمیزی چند لایه با استفاده از سیلر کیلر تولید می شود.

ابعاد تخت سنتی چوبی چقدر است؟

تخت های سنتی در 5 سایز استاندارد تولید می شوند. سایز 2 در 1.5 متر، سایز 2 در 1.20 متر، سایز 2 در 1 متر، سایز 2 در 80 و سایز 2 در 70 سانتی متر بهترین سایز های موجود برای تخت سنتی هستند.

آیا تخت سنتی علاوه بر باغ و ویلا برای داخل خانه کاربرد دارد؟

تخت های سنتی علاوه بر استفاده متداول به عنوان یک نشیمنگاه در باغ و ویلا و کافه و بالکن و …، به عنوان مبلمان نیز کاربرد دارند. مبلمان های سنتی در سایز های تک نفره، دو نفره و سه نفره به همراه جلومیزی و عسلی سنتی در نصروود تولید می شود. یکی از کارهایی که برای افراد زیادی جذاب و دلچسب جلوه می کند، رجوع به وسایلی است که حس نوستالژی را در آن ها بر می انگیزند. تخت و صندلی سنتی ، از برجسته ترین وسایلی هستند که برای این امر مورد استفاده قرار می گیرند. امروزه در کنار استفاده عمده این محصول در کافه رستوران های سنتی و یا قهوه خانه ها، این ست تخت در خانه هایی که از چیدمان کلاسیک بهره می برند و همچنین حیاط ویلا باغ ها نیز خودنمایی می کند.

اگر قصد دارید تا فضایی را در خانه، رستوران و یا ویلای خود فراهم کنید تا حس و حال گذشته برای خودتان و یا مهمانان شما ایجاد نماید، خرید این محصول را به شما پیشنهاد می دهیم. برای آشنایی بیشتر با این وسیله ها و نکاتی که هنگام خرید لازم است به آن ها توجه لازم را داشته باشید، خواندن این متن را از دست ندهید.

چگونه یک تخت و صندلی سنتی خوب انتخاب کنیم؟

لازم است پیش از خرید خود، ابعاد مکان مورد نظر خود را برای قرار دادن این ست سنتی به دست آورید و منطبق بر آن اندازه ها، محصول مورد نظر خود را خریداری نمایید. یکی از نکات مهم دیگر، توجه به میزان ظرفیت این دو وسیله بر حسب تعداد نفرات استاده کننده است. این محصولات، برای یک نفر تا هشت نفر و بیشتر از آن طراحی و تولید می شوند. اگر خانواده پرجمعیتی هستید و یا مهمانان زیادی در طول سال دارید، بهتر است که تخت های بزرگتری را خریداری نمایید. همچنین اگر صاحب رستوران و یا سفره خانه هستید، بهتر است ابعاد مختلفی از این محصول را سفارش داده و خریداری نمایید.

از دیگر نکات، دقت به نوع چوب بدنه محصولات و خواص آن است. برخی از چوب ها، نسبت به رطوبت و آب از مقاومت کمی برخوردارند. بعضی دیگر، چوب مورد علاقه جانوران چوب خوار مانند موریانه اند. با کسب اطلاع درباره انواع چوب های مصنوعی و طبیعی و همین طور جنس چوبی که در ساخت محصول مورد نظر شما مورد استفاده قرار گرفته است، خریدی مطمئن را تجربه کنید.

منبت کاری انواع تخت ها و صندلی های سنتی

چوب به عنوان یکی از گسترده ترین منابع طبیعی که انسان به آن دسترسی دارد، شناخته می شود. از انسان نخستین تا امروز، این متریال یکی از مهم ترین اجزا تشکیل دهنده خانه بشر بوده است. پس از اینکه انسان متوجه این موضوع شد که می تواند از این عنصر طبیعی برای ساخت وسایل خانه استفاده کند، شروع به طراحی و ایجاد نقش و نگار بر روی آن کرد. منبت کاری، یکی از زیباترین هنرهایی بود که برای ایجاد جلوه و ظاهری چشم نواز در وسایل چوبی ایجاد شد. در ابتدا، این امر بیشتر روی درب های قدیمی منازل و یا سقف های مساجد رخ می داد. رفته رفته، پای این هنر به اجزای تشکیل دهنده خانه نیز باز شد. یکی از وسایلی که امروزه هنر منبت کاری روی آن بسیار مشهود است، صندلی ها و تخت های سنتی هستند. ظرافت و دقت استادان این حوزه هنری در تولید این وسایل، نقش مهمی در رایج کردن استفاده از این محصولات داشته است.

یکی از عوامل مهم در تعیین قیمت تخت و صندلی سنتی ، ظرافت در منبت کاری های انجام شده به روی محصولات است. در کنار این مشخصه، کاربری این تخت ها بر حسب تعداد نفرات و همچنین نوع چوب به کار رفته در محصول، در تعیین قیمت آن اهمیت دارد.

خرید تخت و صندلی سنتی از سه گامه

در نظر داشته باشید که در هنگام خرید این محصولات از فروشگاه ما، می توانید طرح و رنگ آن ها را بر اساس خود انتخاب کنید.

 

 

دکمه بازگشت به بالا