استان ها

راه‌اندازی سامانه سفیر آنلاین ویژه سرویس مدارس شهر شیراز

مجله روز/فارس رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر شهرداری شیراز از راه‌اندازی سامانه سفیر آنلاین ویژه سرویس مدارس این کلان‌شهر خبر داد.

پیمان باباخانی امروز، ۱۰ تیرماه  ضمن معرفی سامانه ویژه سرویس مدارس سفیرمهر گفت: برای اولین بار پس از گذشت چند سال مسئولیت سرویس مدارس به شهرداری شیراز تفویض شده و تاکنون آیین‌نامه و دستورالعمل‌های اجرایی سرویس مدارس به  شرکت‌های حمل و نقل مسافر شهری ابلاغ و ساماندهی لازم انجام شده است.

وی با الزامی دانستن ثبت‌نام امور مرتبط به سرویس مدارس در سامانه سفیر آنلاین توسط اولیای دانش‌آموزان افزود: رتبه‌بندی و تایید صلاحیت کلیه شرکت‌های حمل و نقل و همچنین تایید صلاحیت  رانندگان سرویس مدارس توسط شهرداری شیراز الزامی و هرگونه فعالیت در این حوزه با مجوز سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر امکان‌پذیر است.

به گزارش مجله روز و به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر شهرداری شیراز، باباخانی اضافه کرد: علاوه بر تایید صلاحیت رانندگان سرویس مدارس توسط مراجع ذیصلاح، آموزش تخصصی این عزیزان در مرکز آموزش سازمان که حسب  معیارها و استانداردهای سازمان فنی و حرفه‌ای تعریف شده در دستور کار بوده و کلیه موارد مرتبط به سرویس مدارس از جمله آموزش قوانین، اخلاق حرفه‌ای، روان‌شناسی کودک و… به کلیه رانندگان سرویس مدارس آموزش داده می‌شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا