دلایل استفاده از کاهگل مدرن در ساختمان‌های گردشگری

خصوصیات ویژه‌ای که کاهگل مدرن دارد، آن را به گزینه‌ای عالی برای نمای داخلی و بیرونی ساختمان‌ها و باغ‌ها تبدیل کرده است. این ماده حتی در صورت قرارگیری طولانی‌مدت در برابر باران و رطوبت، تغییر شکل نمی‌دهد.

در حالی که کاهگل‌های سنتی به دلیل جذب رطوبت، ممکن است به مرور زمان به گل تبدیل شده و تخریب شوند. کاهگل صنعتی در برابر شرایط جوی مختلف مقاوم است و تغییراتی نظیر ترک خوردگی یا خرابی در هوای بسیار سرد یا گرم برای آن پیش نمی‌آید.

مچنین، مواد شیمیایی استفاده شده در آن هیچ‌گونه آسیبی به محیط زیست وارد نمی‌کنند. این محصول بی‌بو است و برخلاف کاهگل سنتی، گرد و غبار تولید نمی‌کند. استفاده از آن نیز بسیار ساده است و می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان، ساختمان‌های خود را با پوشش کاهگل مدرن زیباتر کنید. یکی از بهترین روش‌های خرید این محصول، خرید اینترنتی است که به شما این امکان را می‌دهد تا در کمترین زمان و با قیمت مناسب، بهترین کیفیت را دریافت کنید.

کاهگل مدرن، همان‌طور که از نامش پیداست، با استفاده از فناوری‌های پیشرفته تولید شده که آن را ضد آب می‌کند. این محصول ظاهری شبیه به کاهگل سنتی دارد، اما از نظر خصوصیات و مزایا تفاوت‌های بسیاری با آن دارد.

ضد آب بودن یکی از ویژگی‌های برجسته این محصول است، چرا که در کاهگل سنتی چنین خصوصیتی وجود نداشت و در صورت بارش باران یا تماس با آب، ساختار فیزیکی‌اش تخریب شده و از سطح جدا می‌شد. قیمت کاهگل ضد آب یا همان نانو با توجه به تک تک ویژگیهای منحصر به فردی که هر تولیدی دارد تعیین می شود.

برای آشنایی بیشتر با این محصول و مزایای آن، ادامه این مقاله را از دست ندهید. به دلیل ویژگی‌های منحصربه‌فردی که کاهگل مدرن دارد، تقاضای زیادی برای خرید آن به وجود آمده است. بسیاری از کسانی که قبلاً با این محصول آشنایی نداشتند، به واسطه این محبوبیت، تصمیم به خرید و استفاده از آن گرفته‌اند، که بدون شک تصمیم درستی نیز بوده است.

kahgel waterproof and nano

ویژگی‌های کاهگل مدرن

کاهگل مدرن با تنوع رنگی گسترده‌اش، امکان استفاده در تمامی سازه‌ها، چه مسکونی و چه غیرمسکونی را فراهم کرده است. بنابراین، هیچ محدودیتی برای اجرای آن در سراسر کشور وجود ندارد.

این محصول در هر منطقه‌ای با هر نوع آب و هوایی عملکرد مطلوبی دارد و می‌تواند به سادگی کارایی خود را نشان دهد. حتی در نماهای مدرن نیز می‌توان از این کاهگل بهره برد، بدون توجه به اینکه مکان مورد نظر اداری باشد یا تجاری؛ چرا که این محصول به خوبی توجه بینندگان را جلب می‌کند.

یکی دیگر از ویژگی‌های برجسته کاهگل مدرن، خاصیت عایق بودن آن است. به دلیل مواد به‌کار رفته در فرآیند ساخت، این کاهگل می‌تواند به عنوان عایق در برابر آب، صدا، سرما و گرما عمل کند.

همچنین، در برابر تابش آفتاب مقاوم است و برخلاف نمونه‌های قدیمی، ترک‌خوردگی و شیار در سطح آن ایجاد نمی‌شود، که این امر به پایداری ساختمان کمک شایانی می‌کند.

کاهگل مدرن

اهمیت کاهگل مدرن

کاهگل مدرن در بازسازی و احیای بناهای تاریخی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. این محصول نه تنها از نظر زیبایی، بلکه از نظر اقتصادی نیز می‌تواند گزینه‌ای بهتر از سایر نماها برای ساختمان شما باشد. از نظر اقتصادی، خرید کاهگل مدرن بسیار مقرون به صرفه‌تر از هزینه‌هایی است که برای رنگ‌آمیزی یا استفاده از مصالح ساختمانی دیگر پرداخت می‌کنید. همواره توصیه شده است که خرید مستقیم از تولیدکننده، علاوه بر صرفه‌جویی در هزینه، اطمینان از اصالت محصول را نیز به همراه دارد.

با این حال، اگر از فروشگاهی معتبر و رسمی خرید کنید، نیازی به پرداخت هزینه اضافی نیست و می‌توانید از کیفیت درجه یک محصول اطمینان حاصل کنید. علاوه بر این، در خصوص کاهگل مدرن، می‌توانید به راحتی پیگیری‌های لازم را انجام داده و برای اجرای صحیح آن، راهنمایی‌های ویژه‌ای دریافت کنید.

برای اجرای بهتر کاهگل مدرن، اصالت محصول اهمیت بالایی دارد؛ چرا که محصول با کیفیت بالا، اجرای آسان‌تر و دوام بیشتری را تضمین می‌کند. این محصولات با استفاده از دستگاه‌های پیشرفته و توسط متخصصان خبره تولید می‌شوند.

یکی دیگر از مزایای بی‌نظیر این محصول این است که پس از خشک شدن کاهگل مدرن بر روی سطح مورد نظر، می‌توانید از انواع تزیینات مانند ابزارهای گچی و رنگ‌آمیزی بر روی آن استفاده کنید.

این ویژگی به شما امکان می‌دهد تا در صورت تمایل، نمای ساختمان، حیاط یا هر مکان دیگری که از این محصول استفاده کرده‌اید را تنوع بخشیده و زیبایی آن را چندین برابر کنید. پس تردید نکنید و همین حالا تصمیم بگیرید تا یکی از انواع مختلف این کاهگل‌ها را که در طرح‌ها و رنگ‌های گوناگون عرضه می‌شوند، برای ساختمان خود انتخاب کرده و از آن لذت ببرید.

مجموعه رنگ فرداد یکی از بهترین تولید کنندگان کاهگل نانو صنعتی است.

کاهگل نانو

ویژگی‌های کاهگل نانو مدرن

کاهگل‌های نانو، دارای ویژگی‌های برجسته‌ای هستند که آن‌ها را از کاهگل‌های سنتی و مصنوعی متمایز می‌کند. یکی از این ویژگی‌ها، خاصیت خود تمیز شوندگی کاهگل نانو است. این خاصیت باعث می‌شود تا ذرات معلق در هوا مانند دوده، گرد و غبار، چربی و روغن‌ها به سطح کاهگل نچسبند. در نتیجه، سطح پوشیده شده با کاهگل نانو همواره تمیز، زیبا و درخشنده باقی می‌ماند و نیازی به تمیز کردن مداوم ندارد.

کاهگل نانو با چسبندگی بالای خود، به راحتی بر روی انواع سطوح قابل اجرا است. برخلاف کاهگل طبیعی که نیاز به هماهنگی کامل بین ملات و مصالح دارد، این نوع کاهگل را می‌توان بر روی سطوح مختلفی مانند فلز، شیشه، کناف، یونولیت، سرامیک و… به کار برد.

برای استفاده از کاهگل سنتی، سطح مورد نظر باید حتماً زیرسازی شده و یا خراش ایجاد شود تا کاهگل به سطح بچسبد. اما کاهگل نانو به دلیل چسبندگی بالا، نیازی به زیرسازی ندارد و به سادگی بر روی سطح می‌چسبد. این ویژگی باعث می‌شود که اجرای آن سریع و آسان باشد و هزینه‌های اجرایی نیز کاهش یابد.

با افزودن مقداری آب به کاهگل ضد آب پلیمری ، می‌توان به راحتی آن را آماده کرد. برای اجرای این نوع کاهگل، نیاز به تخصص و مهارت خاصی نیست و هر کسی می‌تواند به سادگی از آن برای پوشش سطوح استفاده کند. همچنین، در حین اجرا نیازی به تجهیزات ایمنی نیست، زیرا نانو ذرات سیلیکونی به کار رفته در آن کاملاً ایمن و سازگار با محیط زیست هستند.

علاوه بر این، می‌توان با ساده‌ترین و در دسترس‌ترین ابزارها، مانند ماله، قلم مو، پیستوله و غلطک نقاشی، کاهگل نانو را بر روی سطح مورد نظر اجرا کرد.

دکمه بازگشت به بالا