تندرستی

مدیر طب علمی: قمی ها باید Corona را جدی گرفته اند

بروزرسانی اخبار آفتاب:

محمدرضا قدیر عصر چهارشنبه در روز جمعه ، سازماندهی و بهره برداری در تالار کرامت استانداری قم پاسخ داد: شکل تاج مستقیماً روی آنها بالا می رود. “

وی ادامه داد: شواهد موجود نشان می دهد برخلاف سایر عفونت های تنفسی ، شریان کرونا ویروس به اندازه گرم نیست.

مدیر طب علمی: قمی ها باید Corona را جدی گرفته اند

بله: “ما با كسانی كه Corona نیستند برخورد نخواهیم كرد زیرا ناقلان بدون علامت می توانند بار دیگر با گرفتاریهای Corona به عنوان دیوار زمان روبرو شوند.”

قدیر گفت: “امتناع از حفظ مسافت و کار و روشن کردن چراغ ها به طبقات بالاتر نیز بسیار نگران کننده است.”

وی ادامه داد: “جاده ها و بازارهای قم در حال افزایش است و کرونا در این کشور رو به بهبود است.”

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم اضافه کرد: در روزهای اخیر تعداد مبتلایان به بیماری عروق کرونا ویروس قلب در قم به طرز چشمگیری کاهش یافته است ، اما انتظار خوبی برای Quaid 19 ندارد “”

قدیر افزود: در حال حاضر بیماران کرونری جدید در بیمارستان قم تحت درمان قرار می گیرند که در کل 54 نفر هستند.

وی یادآور شد: فرقانی و بهشتی در پذیرش بیماری عروق کرونا ویروس رها شده بودند و بیمارستان کامکار به تازگی با این بیماری روبرو شده بود.

کارمندان قمی از روند جداسازی بیمه بیکاری راضی نیستند

اداره پلیس قم همچنین اظهار داشت: کارگران بیکار قم از بیمه رایگان کرونا بهره مند می شوند.

سردار عبدالرضا آقاخانی اظهار داشت: مدت زیادی است که کارگران از سیستم بیکاری تا زمان بازنشستگی خود را امضا کردند.

وی افزود: مشکل عدم آموزش کارکنان در قم بسیار طولانی و ناامیدکننده است.

در پایان ، آقاخانی گفت: مدیر کار و رفاه قم موظف است گزارش کاملی از تعداد افرادی که از بیمه بیکاری استفاده می کنند ، تهیه کند.

کرونا شایعترین بیماری از جمله دود ، قالب ، دست بالدار و سرخچه است. آن را با یک اسلحه بپوشید یا از دست خود برای جلوگیری از آن استفاده کنید.

ویروس Coronavirus 19 در اواسط ماه دسامبر در ووهان ، مرکز چین گزارش شد. این بیماری برای اولین بار به عنوان ذات الریه تشخیص داده شد ، اما به طور رسمی در تاریخ 30 دسامبر 2019 توسط کمیسیون بهداشت ملی اعلام شد. این فاجعه در چین گسترش یافت.

در مورد بیماری Corona سؤال کنید ، کاربران قمی می توانند با شماره های 36620020023 ، 366209999 ، 36706030 و 36704368 (025) تماس بگیرند و یا آخرین اخبار دانشگاه علوم پزشکی قم را بصورت آنلاین دریافت کنند webdaqom da A یا به وب سایت وی به آدرس www.muq.ac.ir مراجعه کنید.

همه ایرانیان می توانند با اعلام سامانه غربالگری سرطان کرونا در https: // با تشکر از شما در بهبود سلامت جامعه و جلوگیری از بیماری کرونا نقش مهمی ایفا کنند. .gov.ir و اطلاعات درخواستی را تکمیل کنید.

دکمه بازگشت به بالا