اقتصادی

موارد مورد نیاز برای ذخیره سازی تا پایان سال ذخیره می شوند



وزیر صنعت ، معدن و تجارت گفت: تمهیدات لازم برای تأمین و ذخیره کالاها و ملزومات مورد نیاز مردم تا پایان سال اندیشیده شده است و جامعه نترس است.

رضا رحمانی تکرار کرد: ماه رمضان به اندازه کافی در بازار وجود دارد و حتی بعد از پایان سال نیز برنامه ها و تدابیری برای ایمن سازی و نگهداری کالاها در نظر گرفته شده است. انبارها در کشور به خوبی تفکر می کنند.

وی با بیان اینکه برخی از این کالاها از تولید داخل و برخی نیز از واردات است ، گفت: واردات کالاهای اساسی و نیاز مردم طبق تعرفه یک کالای انجام شده و کالاها بارگیری و بارگیری و در اسرع وقت انجام می شود.

وزیر صنعت ، معدن و تجارت بر نظارت مستمر بر بازار تأکید کرد و گفت: نظارت بر تولید و واردات کالاهای اساسی و نیازهای مردم و همچنین نحوه توزیع و نظارت بر قیمتها بطور مداوم انجام خواهد شد و گزارش های لازم ارائه خواهد شد. .

رحمانی با بیان اینکه تولید فرآورده های فرعی کرونا را به میزان قابل توجهی افزایش داده ایم ، اظهار داشت: سلامتی و ایمنی هموطنان بالاترین اولویت ما است و هم وزارتخانه و هم واحدهای تولید بصورت شبانه روزی فعال هستند.

انتهای پیام


تمام مقالات سایت مطابق با سیستم خبررسانی آنلاین، اقدام به خبررسانی می نماید، به همین دلیل مسوولیت نوشته های سایت بر عهده منابع خبری بوده و وب سایت مجله روز هیچ مسوولیتی در قبال کلیه محتوای این سایت نخواهد داشت.

دکمه بازگشت به بالا