کمکهای بشردوستانه تاج در یک مأموریت فرانسوی / آمریکا برای حفاری قبرها غارت شد


سخنگوی سخنگوی گفت كه بیش از 80 كشور از صندوق بین المللی پول (IMF) برای مقابله با شیوع تاج ویروس جدید كمك گرفته اند و در مجموع بیش از 20 میلیارد دلار درخواست شده است.

به گفته وی ، بسیاری از کشورهای کم درآمد ، کشورهای کوچک و اقتصادهای در حال توسعه تماس گرفته می شود.

بیشتر بخوانید:

ترامپ: شش هفته برای آمریکا سخت و دردناک است

آمریکا

دانشگاه جان هاپکینز می گوید 243 نفر در 24 ساعت گذشته در ایالات متحده به علت نوع جدیدی از کرونا ویروس جان باخته اند.

یک هواپیمای حمل و نقل نظامی روسی که حامل کمک های بشردوستانه بود ، شب گذشته وارد نیویورک شد. محموله هواپیما عمدتاً از تجهیزات محافظ شخصی تشکیل شده است.

کمک های بشردوستانه روسیه

مقامات نیویورک پیشنهاد کرده اند 5 دلار در ساعت به زندانی در جزیره ریکرز پرداخت کنند تا قبرهای دسته جمعی را برای دفن اجساد دفن کنند.

سخنگوی تالار شهر نیویورک این موضوع را تأیید کرد ، اما گفت که این حرکت محدود به Covid-1 نبود بلکه سالها در گورستان جزیره هارت فعالیت می کرد.

از سوی دیگر داده های FBI نشان می دهد که با گسترش ویروس تاج در ایالات متحده ، فروش اسلحه افزایش یافته است. در ماه مارس ، بیش از 3 میلیون درخواست برای چک کردن پس زمینه به FBI ارسال شد ، که یک رکورد جدید است. در ماه فوریه ، این رقم 2.5 میلیون بود.

اروپا

کی بیلی هاچیسون ، نماینده دائم ایالات متحده در ناتو گفت: ناتو و روسیه باید به یکدیگر کمک کنند تا ویروس تاج را نابود کنند.

ناتو روسیه

این دیپلمات افزود: در حال حاضر جهان با یک بحران انسانی و پزشکی روبرو است و ما به کمک نیاز داریم.

وی خاطرنشان کرد: اگر روسیه و ناتو فرصتی برای کمک به یکدیگر دارند ، باید از آن استفاده کنند.

رسانه های فرانسوی گزارش دادند که در اوایل ماه مارس دولت 3 میلیون ماسک سوئدی را برای اهدای ایتالیا و اسپانیا در هنگام عبور از شهر لئون خریداری کرد.

به دنبال شیوع تاج و نبود نقاب ، دولت فرانسه دستور داد كه دولت تمام ماسك های موجود در قلمرو خود را به دست گیرد. این دستور بهانه ای برای ماسک های خودشان است که به ایتالیا و اسپانیا می روند و اوضاع را از فرانسه بدتر می کنند.

پاریس موافقت کرده است که پس از اعتراضات دو هفته ، نصف چنین ماسک به ایتالیا و اسپانیا بدهد.

پیش از این جمهوری ایتالیا ماسک هایی متعلق به جمهوری چک را در اختیار داشت.

ایتالیا اعلام کرده است که در 9 ساعت گذشته در نتیجه بیماری کورو ویروس نیز 5 نفر کشته شده اند و تعداد تلفات در ایتالیا به 1600 نفر افزایش یافته است.

اگرچه بیشتر کشورهای جهان اقدامات امنیتی سختگیرانه ای را برای جلوگیری از بیماری عروق بیماری کرونا قلب اتخاذ کرده اند ، اما سوئد رویکرد متفاوتی را اتخاذ کرده است. استیون لوون نخست وزیر سوئد از مردم خود خواست كه مانند بزرگسالان فكر كنند و رفتار كنند ، تاج را رها نكنند و کارهای داخلی خود را انجام دهند ، در بیش از 50 جماعت شركت نكنند.

اما دستورالعمل سوئد با همه کشورها تفاوت دارد زیرا هیچ محدودیتی در سایر کشورها وجود ندارد ، به این معنی که پیام ها فقط مناسب هستند و افراد به صورت اختیاری می توانند در همه اماکن عمومی از جمله پارک فیلم مدرسه باشند. و … هیچ ممنوعیت خاصی وجود ندارد.

رئیس جمهور روسیه ولادیمیر پوتین قانونی درمورد حق این ایالت برای اعلام وضعیت اضطراری در این کشور امضا کرده است. این سند که در پرتال اطلاعات حقوقی منتشر شده است ، به دولت فدراسیون روسیه اجازه می دهد تا در صورت لزوم به دلیل شیوع ویروس تاج در کشور ، وضعیت اضطراری را اعلام کند. به ویژه ، دولت قادر خواهد بود کار را در چارچوب یکپارچه پیشگیری و پاسخگویی هماهنگ کند.

پوتین

رئیس جمهور روسیه ، ولادیمیر پوتین

علاوه بر این ، هیئت وزیران این قدرت را دارد که تجارت وسایل پزشکی را محدود کند ، رویه های خاصی را برای ثبت و گردش داروها و وسایل پزشکی در نظر گرفته شده برای استفاده اضطراری و همچنین برای پیشگیری و درمان بیماری های خطرناک برای عموم مردم وارد کند. به آرامی

آسیای غربی

ناتاتی بنت ، وزیر جنگ اسرائیل ، گفت كه بازگشت دو مفقود شده شرط كمك در نوار غزه برای مقابله با ویروس تاج است.

سوء استفاده صهیونیستی از شیوع تاج در سرزمین های اشغالی ، در حالی که غزه حدوداً پنج سال است که به طور غیر انسانی تحت محاصره قرار گرفته است ، هنگام آلوده شدن به ویروس Covid-1 در تل آویو با کمبود تجهیزات پزشکی روبرو است ، اما سعی می کند از کمک های منطقه ای به عنوان ارز سکه

نوار غزه ، محل زندگی حدود 5 میلیون نفر ، تاکنون 5 مورد از بیماری عروق بیماری کرونا داشته است ، اما طبق گفته مقامات بهداشت محلی ، فقط 2 دستگاه تنفسی در منطقه وجود دارد.

از سوی دیگر ، مقامات بهداشتی رژیم صهیونیستی از افزایش حدود 600 نفر در مناطق اشغالی در 24 ساعت گذشته خبر داده اند و ماسادا را پس از ملاقات با وزیر بهداشت اسرائیل که از تاجگذاری رنج می برد ، تحت قرنطینه خانگی قرار داده اند.

با وجود اقدامات سخت و قرنطینه عمومی ، شیوع ویروس Covid-19 در سرزمین های اشغالی همچنان ادامه دارد.

تعداد کل مبتلایان به کروناویروس در ترکیه به 15 679 نفر افزایش یافته است ، 2214 مورد جدید شناسایی شده است. علاوه بر این ، تعداد بیماران در بخش مراقبت های بهداشتی ترکیه رو به افزایش است و تاکنون 61 پرسنل پزشکی ترکیه به تاج آلوده شده اند.

فه الدین ال کوچ ، وزیر بهداشت ترکیه پس از افزایش چشمگیر تعداد قربانیان و قربانیان ویروس تاج در ترکیه طی 24 ساعت گذشته با تأکید بر افزایش محدودیت های اجتماعی در سراسر کشور ، گفت: “خبرهایی که مردم از رسانه ها می گیرند دیگر مانند گذشته نیست.” . همه کشورهای جهان به عنوان یک جبهه در این جنگ در نظر گرفته می شوند. همبستگی و محافظت در برابر این دشمن فقط در انزوا امکان پذیر است.

وی گفت: “تماس ، فاصله و جداسازی سه کلمه کلیدی در این مبارزه است.” اگر ما به این سه اصل اساسی پایبند نباشیم ، دیگر نمی توانیم از خود دفاع کنیم. تهدید برای همه یکسان است ، بنابراین اقدامات باید یکسان باشند.

سفیر فیلیپین در لبنان Bernadit Catal در 5 سالگی درگذشت پس از تحمل بیماری عروق بیماری کرونا.

وی از مشکلات مزمن تنفسی رنج می برد و در بیمارستان قلب حضرت عیسی بیروت تحت معالجه قرار می گرفت.

پس از 9 مورد جدید ، تعداد کل افراد آلوده به کورو ویروس در لبنان به 4 نفر رسیده است.

انتهای پیام / 4033 /


تمامی نوشته های سایت مطابق با استخراج اخبار روز، اقدام به بازنشر می نماید، فلذا مسوولیت تمامی محتوای منتشر شده در سایت بر عهده پایگاه های اصلی بوده و مجله روز هیچ مسوولیتی در قبال همه محتوای سایت نخواهد داشت.

دکمه بازگشت به بالا