اقتصادی

بازارگردانی متفاوت «وسپهر» در حمایت از بازار سهام

معاون وزیر دارایی بانک صادرات ایران گفت: کلیه وجوه حاصل از فروش سهام شرکت گروه مالی سپهر صادرات “وسپهر” برای کنترل و توسعه بازار سهام استفاده می شود.

به گزارش مجله روز ، احمد فاضلی اظهار داشت: در عرضه اولیه شرکت گروه مالی ایران سپهر صادرات ، 20 درصد معادل 6 میلیارد سهم این شرکت به همه عرضه می شود فعالان بازار سرمایه و صندوق های سرمایه گذاری و هیچ مبلغی از این قبیل وجوه. این مبلغ به بانک صادرات ایران بازگردانده نخواهد شد ، اما کلیه وجوه حاصل از این عرضه با خود شرکت باقی مانده و برای کنترل بازار استفاده می شود.

وی ادامه داد: هدف ما فقط کنترل بورس سهام بانک صادرات ایران یا گروه مالی سپهر صادرات نیست بلکه جستجوی فراتر از بانک و تلاش برای پشتیبانی از کل بازار است.

فاضلی افزود: نگاه تک بعدی به بازار سرمایه منجر به شکست می شود. توسعه مجتمع بانکی به پیشرفت و شکوفایی مجموعه بازار سرمایه بستگی دارد ، بنابراین ما سعی می کنیم علاوه بر حمایت جدی و موثر از اقدامات مجتمع بانک صادرات ، بودجه این عرضه اولیه را نیز هزینه کنیم در تعادل و رونق بازار سهام.

معاون وزیر دارایی بانک صادرات ایران با اشاره به بازاریابی متفاوت سهام گروه مالی سپهر صادرات گفت: “ما قصد داریم کاملاً متفاوت از سایر فعالان بازار وارد بازار شویم و “یک روش کاملاً عملی و قدرتمند”. تعداد قابل توجهی از اقدامات نیز برای کنترل بازار سهام شرکت در شرایط مناسب به فعالان بازار انجام خواهد شد.

وی افزود: “هدف ما در بازاریابی ایجاد هیجان در سهام نیست که باعث بالا رفتن یا پایین آمدن کنترل قیمت سهام شود ، اما ما می خواهیم قیمت سهام شرکت را بر اساس ارزش آن واقعی کنیم. ذاتی و داراییهای ارزشمند آن “.

سهام شرکت سرمایه گذاری گروه مالی سپهر صادرات با نماد “وسپهر 1” یکشنبه هفته آینده ، سفارش و عرضه اولیه ثبت می شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا