استان ها

کوچک‌سازی شرکت‌ها و خصوصی‌سازی مبتنی‌بر چالاکی، خلاقیت و نوآوری است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری اصفهان ، اکبر پیراستانی ، که در جلسه ای برای درآمدزایی و توضیح برنامه کارآفرینی پویش برای دانشکده های فنی و حرفه ای دانشگاه آزاد اسلامی واحد سما واحد شرکت داشت ، اصفهان ، اظهار داشت: همه این تغییرات باعث شده است که نقش کارآفرینی در این زمینه نقش برجسته و قابل توجهی داشته باشد و نشان دهد که علت توسعه صنعتی و اقتصادی کشورهای پیشرفته ، کارآفرینی بوده است.

آزاد اصفهان ، رئیس دبیرخانه برنامه علمی دانشگاه اسلامی ، افزود: “این طرح تجزیه و تحلیل ایده های کارآمد برای حل مشکل اشتغال و تخصص در کشور است و دانشکده های فنی و حرفه ای آزاد اصفهان را به کار می گیرد. سما و در جذب دانشجو بسیار موثر باشد.

جلسه تشریح و درآمدزایی از برنامه کارآفرینی پویش در آموزشگاه های فنی و حرفه ای سما در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان

معاون آموزش عمومی و مهارت های دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان نیز اظهار داشت: تحصیلات دانشگاهی متناسب با نیازهای صنعت و جامعه نیست و به منظور تربیت نیروی کار لازم برای صنایع ، اولویت باید با مهارت ، دوره های فنی و حرفه ای باشد. در همین راستا ، دانشکده های فنی و حرفه ای سما اصفهان از رئیس دبیرخانه علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان برای برگزاری جلسه تشریح برنامه کارآفرینی پویش دعوت کردند.

حمیدرضا نظری اظهار داشت: رسالت امروز دانشگاه ها تربیت نیروهای کارآفرین است و برای دستیابی به این مهم باید رویکرد دانشگاه ها را تغییر دهیم.

انتهای پیام / 4103/4062 /

دکمه بازگشت به بالا