اقتصادی

از سرگیری پرواز به اسپانیا/ ناتوانی آمریکا برای کاهش پروازهای عبوری ایران

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری از مذاکرات برای از سرگیری پروازهای تهران-مادرید خبر داد و گفت: “با وجود اقدامات خصمانه و تحریم های ظالمانه آمریکایی ها ، به همان روشی که آنها نتوانسته اند برای فرود صنعت هواپیمایی ایران در 40 سال گذشته ، آنها این کار را ادامه خواهند داد. ” آنها ناتوان خواهند بود.

تورج دهقان زنگنه در گفت وگو با مجله روز ، در مورد آخرین وضعیت مذاکرات برای از سرگیری پروازهای تهران – مادرید که طی روزهای اخیر به دلیل کمبود خدمات حمل و نقل توسط این کشور اتخاذ شده بود ، گفت: روشن است که دلیل اصلی شرکت اسپانیایی برای دلیل عدم ارائه خدمات جابجایی به ایران ایر و لغو این پرواز چه بود ، اما ما مذاکرات را از همان روز و پروازهای تهران آغاز کردیم -مادرید به زودی از سر گرفته می شود.

وی ادامه داد: ایران همیشه در حال افزایش پروازهای خارجی و بین المللی خود است و به زودی شاهد افزایش تعداد آن در هفته ها و ماه های آینده خواهیم بود.

عدم موفقیت ایالات متحده در کاهش پروازهای ترانزیتی به ایران

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری همچنین در پاسخ به این س aboutال که آیا تلاش آمریکایی ها برای تأثیر بر صنعت هواپیمایی ایران و کاهش پروازها بر فراز حریم هوایی ایران م wouldثر است؟ وی اظهار داشت: آمریکایی ها 40 سال است که می خواهند این کار را انجام دهند و به دنبال از بین بردن پروازها بر روی حریم هوایی ایران و فلج کردن صنعت هواپیمایی کشور هستند اما تاکنون موفق نشده اند و ترامپ در آخرین روزهای دولت شما “شما قادر به انجام این کار نیستید.

وی افزود: كشورهای دیگری كه آمریكا قصد دارد جایگزین ایران شود تا پروازهای ترانزیتی و بین المللی از آسمان ایران عبور نكنند ، زیرساخت ها ، ظرفیت و ظرفیت لازم را برای این كار نداشته باشند و نتوانند جایگزین ‘ایران’.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا