تندرستی

اسامی پذیرفته شدگان رشته های خاص فوریتهای پزشکی اعلام شد

اسامی فینالیست های رشته های تحصیلی متمرکز و افرادی که در چند مرحله توانایی پذیرش رشته تحصیلی نیمه متمرکز اورژانس پیش بیمارستانی معرفی شده بودند ، در معاینه کارشناسی شریک در سال 1400 مشخص شد.

به گزارش مجله روز ، اسامی پذیرفته شدگان نهایی در زمینه های مختلف تحصیلی با پذیرش در آزمون و همچنین رشته های تحصیلی پذیرش فقط بر اساس رونوشت های دانشگاهی آزمون 1400 مدرک کاردانی 1400 که توسط “متمرکز” A انتخاب شده اند. بیمارستان در درگاه اطلاعات این سازمان قرار دارد.

افراد نهایی باید برای اطلاع از نحوه ثبت نام ، تاریخ ثبت نام و مدارک مورد نیاز برای ثبت نام به درگاه اطلاع رسانی دانشگاه یا موسسه آموزش عالی محل پذیرش فردا ، 30 شهریور مراجعه کنند.

اگر یک دانشگاه یا موسسه تقویم ثبت نام در پرتال اطلاعاتی خود ندارد ، دانشجویان پذیرفته شده در این موسسات باید برای ثبت نام در یکی از روزهای چهارشنبه 22 سپتامبر یا شنبه 23 اکتبر در محل پذیرش اقدام کنند.

پذیرفته شدگان کالج ها و دانشکده های فنی ، حرفه ای و کشاورزی تحت پوشش دانشگاه فنی و حرفه ای باید زمان ، فرم و شرایط ثبت نام در پرتال اطلاعاتی سازمان مرکزی دانشگاه فنی و حرفه ای www.tvu را بدانند. ac.ir یا در پرتال اطلاعات ، دانشگاه یا مدرسه ای که در آن پذیرفته شده اید را بررسی کنید. اسامی افرادی که در لیست نامزدها اعلام شده اند ، ضرب در ظرفیت رشته فوریت های پزشکی نیمه متمرکز پیش بیمارستانی ، باید مطابق بند “ب” آگهی منتشر شده درخواست مصاحبه کنند.

پذیرفته شدگان در هر یک از رشته های تحصیلی این آزمون ، اگر جزو پذیرفته شدگان نهایی در آزمون سراسری سال 1400 باشند (بعداً اعلام شد) ، لازم است یکی از دو رشته قبولی خود را انتخاب کرده و در رشته. ثبت نام در یک رشته تحصیلی انصراف از رشته دیگر تلقی می شود.

همه متقاضیان باید برای ثبت نام در موسسه آموزش عالی مربوطه در تاریخ های مشخص شده اقدام کنند. عدم ثبت نام در تاریخهای تعیین شده به عنوان “لغو” تحصیل در زمینه پذیرش و پذیرش این گروه از پذیرفته شدگان لغو می شود.

متقاضیانی که اسامی آنها به عنوان پذیرش نهایی در دو رشته به طور همزمان اعلام شده است (یکی رشته مربوط به دانشگاه ها و م institutionsسسات آموزش عالی وابسته به وزارت علوم یا وزارت بهداشت یا دانشگاه فرهنگیان و دیگری رشته مربوط به واحدها یا مراکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی). ثبت نام منحصرا در یکی از مناطق پذیرش. اگر این گروه از متقاضیان در هر دو کد رشته ثبت نام شده و مورد مطالعه قرار گرفته باشند ، به عنوان متخلف شناخته می شوند و طبق قوانین مربوطه با آنها برخورد می شود.

متقاضیان باید برای اطلاع از شرایط و ضوابط ، آدرس و شماره تلفن دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی ، از دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب دوره که در حال حاضر در درگاه اطلاعات این سازمان موجود است ، مشورت کنند.

علاوه بر این ، برای متقاضیان واجد شرایط ، یک رأی با اطلاعات لازم ، رتبه متقاضی و آخرین رتبه پذیرفته شده در هر یک از کد رشته های مناطق انتخاب شده و هزینه مربوطه تعیین می شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا