عمومی

خون پاک شهیدان ضامن حفظ و بقای انقلاب اسلامی است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، سردار علی رزمجو پنجشنبه‌شب در مراسم یادواره سرداران و ۹۵ شهید سرافراز حوزه مقاومت بسیج والفجر سپاه امام رضا علیه‌السلام شهرستان دشتی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهار کرد: فرهنگ و تفکر شهدا یک پدیده نو ظهوری بود که ریشه در باورهای اسلامی و اعتقادی و انقلابی و عاشورای حسینی در انقلاب اسلامی تجلی پیدا کرد.

وی افزود: خون شهیدان ۴۵ سال است که بر تارک تابناک انقلاب اسلامی می‌درخشد و پرتو افشانی می‌کند.

رزمجو ادامه داد: شهدا در رشادت ایثار، فداکاری در شرایط و مراحل سخت دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس از کربلا و بدر درس آموختند و درخشان‌ترین صفحات دفتر انقلاب اسلامی که همان صفحات ایثار و فداکاری و تقوا و شهادت است خلق کردند.

خون پاک شهیدان ضامن حفظ و بقای انقلاب اسلامی است

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر بیان کرد: تاریخ برای ثبت همه رشادت‌ها و فداکاری‌های شهدا گرانقدر انقلاب مخصوصاً دوران دفاع مقدس محدود و برای صبر و استقامت خانواده شهدا محدود است.

رزمجو بیان کرد: شهدایی که این مراسم بنام و یاد آنها در حال برگزاری است مثل کوه استوار قد برافراشتند و با رشادت، اخلاص، ایمان و به لقا حق شتافتند.

وی تصریح کرد: امروز ثمره خون پاک شهیدان به کشورهای مختلف و جغرافیای جهان صادر شده است.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر اضافه کرد: غزه، فلسطین، لبنان و سازماندهی که شهید سلیمانی با پیش‌بینی و تدابیر مقام معظم رهبری در غرب آسیا انجام دادند در مقابل تسلیحات آمریکا ایستاده اند.

وی خاطر نشان کرد: بیش از چهار ماه همه تلاش و ابزار آمریکا و اسرائیل بر علیه رزمندگان حماس حزب الله به کار گرفته شده است اما کوچک‌ترین دستاورد نداشته است و انرژی و پتانسیل استکبار در مقیاس جهانی کم رنگ شده است و صدای استخوان رژیم صهیونیستی به گوش جهانیان رسیده است.

خون پاک شهیدان ضامن حفظ و بقای انقلاب اسلامی است

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر افزود: مشعلی که شهدا برافراشتند تا ابد جاودانه خواهد ماند و دانشگاهی را که شهدا تأسیس کردند که در آن دانشگاه علم، معرفت ایمان، ایثار و شجاعت، صبر و استقامت برای ما به ارمغان رقم می‌خورد.

رزمجو گفت: خون پاک شهیدان ضامن حفظ و بقا انقلاب اسلامی و تداوم بخش آرمان‌ها و دستاوردهای انقلاب است که ملت ایران میراث دار آنها و حافظان این امانت الهی هستند که توسط شهدا و صبر و استقامت خانواده شهدا به دست امت سلحشور سپرده شده است.

دکمه بازگشت به بالا