استان ها

متولیان فرهنگی در «جهاد تبیین» سیاست‌گذاری کنند

به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرگزاری آنا از مشهد، جلسه یک روزه شورای فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی با حضور محسن مرادی رئیس دانشگاه و معاونین این دانشگاه برگزار شد. و مدیران فرهنگی مرکز فرهنگی بهزیستی استان.

نماینده ولی فقیه در دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی در این دیدار با اشاره به کلیدواژه های سهل انگاری و غارت به عنوان دو کلیدواژه مهمی که مقام معظم رهبری در سخنان اخیر خود به آن اشاره کردند، گفت: حضرت آقا در این فضا از ما مه پرسیدند. وقتی جوانان ما مورد غفلت دشمنان قرار گرفته اند و یأس و ناامیدی به جامعه سرایت کرده است، جهاد توضیح دهد. الان وقت آن است که متولیان فرهنگی دست به تفنگ بزنند و توضیح دهند جهاد توضیح داد سیاست گذاری کنید (بیشتر بخوانید)

حجت الاسلام جواد مهدوی با تاکید بر عدم تعطیلی کار فرهنگی در هر شرایطی از کسب رتبه اول کشوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد خراسان رضوی در ثبت نام مسابقات قرآن و عترت خبر داد و گفت: این مهم به برکت همکاری و همراهی و همکاری بسیار مهم است. همدلی مسئولان». فرهنگی استان به دست آمده است و از همه فرهنگیان واحدهای دانشگاهی کمال تشکر را دارم.

وی معاونت آموزشی دانشگاه و اساتید مرتبط را دو ظرفیت مهم دفتر نمایندگی نهاد رهبری برشمرد و افزود: نهاد رهبری آمادگی دارد این توانمندی ها را در اختیار الگوهای فرهنگی قرار دهد. ما نباید به معلمان آموزش و پرورش فقط به عنوان معلم علم نگاه کنیم. این مهارت ها را برای مسائل فرهنگی جدی بگیرید. چون در دانشگاه آزاد اسلامی اساتید بسیار ارزشمندی داریم. برای کارمندان و خانواده هایشان که قشر فراموش شده هستند برنامه ریزی کنید.

جشن اعیاد مولود کعبه و رشد و مهدویت

متولیان فرهنگی باید سیاست گذاری کنند

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد و دبیر شورای تخصصی فرهنگی استان نیز در این نشست برای بزرگداشت اعیاد مولود کعبه حضور داشتند. جشنواره رشد و جشنواره مهدویت از سیزدهم رجب تا نیمه شعبان در دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی اعلام شد.

حجت الاسلام رضا عباسپور تاکید کرد: نگاه جزایری به مسائل فرهنگی استان قابل توجیه نیست و باید در برنامه های فرهنگی به صورت یکپارچه عمل کنیم. در استان خراسان رضوی بسیاری از کارمندان اهل هنر و ذوق هستند و باید به سراغ آنها برویم. انجام کار فرهنگی برای کارکنان و خانواده کارکنان. روی نیروی انسانی دانشگاه کار کنید و از ظرفیت ارگان ها و نهادهای فرهنگی شهرستان بهره ببرید.

انتهای پیام/4062/

دکمه بازگشت به بالا