اقتصادی

در حسابداری پیمانکاری چه اصطلاحاتی وجود دارد؟

بسیاری از نرم افزارهای حسابداری موجود در بازار یا قابلیت بررسی توسط مشتری را ندارند و یا اینکه تنها شما میتوانید یک دموی رایگان از آن را ببینید. در سال ۱۳۸۸ و در ابتدای راه، هدفمان را تنها تولید نرم افزاری در حوزه حسابداری فروش، بر پایه سه فاکتور سادگی، ساختار شکنی، احترام به حقوق مشتری پایه گذاری کردیم. بدون ادعا شروع کردیم. همچنین حسابداری آنلاین فینتو به شما این امکان را میدهد که برای شروع به کار از منابع آموزشی فینتو استفاده کنید. مجموعه نرم افزار مالی و منابع انسانی فینتو شامل: حسابداری آنلاین، حقوق و دستمزد آنلاین، حضور و غیاب آنلاین و تنخواه گردان میباشد. در مقابل برای برخی دیگر ثبت دقیق اطلاعات مالی و تهیه گزارشهای مالیاتی استاندارد و ارائه آن به اداره سازمان مالیاتی مهم است. اگر دانشجو رشته حسابداری هستید می توانید اطلاعات تئوری خود را تجربه بازار کار هماهنگ کنید. اطلاعات مالی شرکت و مشتری بسیار حساس است و فقط باید به امن ترین برنامه ها اعتماد کرد.

شرکت مهندسی نرم افزار هلو از سال ۱۳۷۷ با بکارگیری كارشناسانی مجرب و مسلط به کلیه نرم افزار های تولیدی گروه شرکت های طرفه نگار همواره آماده خدمت به مشتریان گرامی می باشد.نرم افزارهای مالی هلو که توسط این شرکت عرضه می شود دارای نسخه های تخصصی برای فروشگاه ها، شرکت ها و تولیدی ها با پوشش بیش از ۲۰۰ گروه شغلی می باشد. گروه شرکت های همکاران سیستم از مجموعه شرکتهای تخصصی و منطقه ای تشکیل شده است که وظیفه عرضه محصولات و ارائه راهکار و خدمات به مشتریان را در سراسر کشور بر عهده دارند.شرکت سپیدار سیستم یکی از شرکتهای عضو گروه همکاران سیستم است که در سال ۱۳۸۷، با هدف عرضه انحصاری نرم افزار حسابداری “سپیدار” و نرم افزار فروشگاهی “دشت” و ارائه خدمات به مشتریان محترم این دو محصول توسط همکاران سیستم تاسیس شد. حسابدار به زبان ساده به کسی می گویند که مسئولیت انجام حسابرسی ها و امور مالی را در یک مجموعه بر عهده دارد. از نظر متخصصان، نرم افزار حسابداری سرمایه ارزشمند هر شرکت است که به طور قابل توجهی به بهبود کارایی بخش مالی کمک میکند. نرم افزار حسابداری آنلاین فینتو با بهره گیری از آخرین دانش روز تمام قابلیتهایی که به آن اشاره شد را داراست.

عاملی و افشاری (1392) در مقاله خود تحت عنوان بررسی مشکلات رویه و دستورالعمل های فرآیند رسیدگی به پروندههای مالیات بر ارزشافزوده، با استخراج و خلاصهسازی فرآیند کلی رسیدگی مالیات بر ارزشافزوده و تشریح گامهای اساسی آن به بررسی مشکلات و چالشهای موجود در این فرآیند پرداختند و به این نتیجه دست یافتند که تمام گامهای فرآیند رسیدگی به پروندههای مالیات بر ارزشافزوده به جز گام مربوط به ابلاغ صورت مجلس به مؤدی با مشکل یا مشکلاتی مواجهاند و طبق نتایج کلی مراحل تشخیص به صورت علیالراس و تهیه گزارش رسیدگی و صدور اوراق مالیاتی با بیشترین مشکلات در فرآیند رسیدگی مواجهاند. یکی از مهارت های نرم افزارهای حسابداری موجود در بازار که تمام نیازهای شما را برطرف کرده و میتوان به وسیله آن به راحتی کسب و کار را تغییر داد، نرم افزار حسابداری آنلاین فینتو است. با نرم افزارهای حسابداری آفلاین موجود در بازار نمیتوان به راحتی به صورت چند کاربره و یا در شرکتهای چند شعبهای امور مالی را انجام داد. انتخاب نادرست سیستمهای حسابداری نیز باعث افزایش هزینهها و اختلال فعالیتهای مالی سازمان میشود. مهمترین دلیل استفاده از نرم افزارهای حسابداری شفافیت وضعیت مالی شرکت است، بنابراین هر شرکت یا کسب و کار بسته به نوع خدماتی که ارائه میدهد باید نرم افزار حسابداری مناسب تهیه کند.

دکمه بازگشت به بالا