استان ها

ایجاد چرخش‌های تحول‌آفرین در ساختار دانشگاه آزاد اسلامی

به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرگزاری آنا از کاشمر، همزمان هفته معلممراسمی با حضور معلمان مدارس سما کاشمر در مجتمع امام صادق (ع) دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشمر برگزار شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشمر در این مراسم با اشاره به استاد اعظم و استاد شهید مطهری، رویداد مهم ملی گام دوم را که دانشگاه آزاد اسلامی در آستانه چهلمین سال تاسیس خود است، دانست.

سید محمد جواد موسوی افزود: معلمان باید از ویژگی ها و اندیشه های شهید مطهری الگو بگیرند چرا که امروز نسل جوان هدف دشمنان و بدرفتاری است و معلمان باید جهاد مستمر و واقعی داشته باشند تا این افت را به صفر برسانند. و ارتقاء. برای به حداکثر رساندن.

ایجاد چرخه های تحول در ساختار دانشگاه آزاد اسلامی

وی یادآور شد: اقشار مختلف جامعه وظایف بزرگی در قبال معلمان و اعتلای جایگاه آنان دارند که باید به فرهنگ عمومی تبدیل شود و نهادهایی مانند آموزش و پرورش، رسانه ها، دستگاه های فرهنگی و تبلیغاتی و… آنها باید جایگاه واقعی و والای دانشکده را بدهند. «افراد را معرفی کنید.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کاشمر از زحمات و نقش ستودنی معلمان در ایام تاج و تخت و برگزاری کلاس های مجازی که مانع تعطیلی آموزش و پرورش شد، قدردانی کرد و از کمک خانواده ها به ویژه دانش آموزان در این مدت قدردانی کرد. ‘والدین.

جواد موسوی در بخشی دیگر از سخنان خود به رویداد ملی گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی پرداخت و گفت: 31 اردیبهشت 1401 مصادف با چهلمین سالگرد تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی است و وارد گام دوم خود شد و در این مناسبت رویداد ملی با عنوان گام دوم انقلاب برای نشان دادن آنچه در این 40 سال به بلوغ رسیده است برگزار می شود که در گام دوم به ارائه برنامه های دانشگاهی، معرفی دستاوردهای فناورانه و نوآورانه و رفع نیازهای مردم می پردازد. دگرگونی. و برنامه تعالی، برنامه ریزی استان ها، تحولات و تعیین مسیر آینده دانشگاه با شعار “1000 گروه و زیرساخت پژوهشی، 1000 ایده و استارت آپ و 1000 شرکت فناور و خلاق”.

وی تصریح کرد: مشارکت دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشمر در رویداد گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی چهار مرکز فناوری و دو استارت آپ ویکند در حوزه صنایع خلاق با موضوع طراحی لباس و شروع آخر هفته ها در میدان از فناوری انگور که به دست آوردند.

ایجاد چرخه های تحول در ساختار دانشگاه آزاد اسلامی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشمر با بیان اینکه این دانشگاه در راستای گام دوم چرخه‌های تحولی را در ساختار خود ایجاد کرده است، تصریح کرد:

جواد موسوی یادآور شد: مجموعه پایان نامه های دانشجویان کارشناسی ارشد روانشناسی و علوم تربیتی با هدف حل معضلات منطقه ای با محوریت آسیب های اجتماعی در شهرستان کاشمر و با هدف سند آسیب اجتماعی شهرستان کاشمر تدوین شده است.

وی خاطرنشان کرد: تغییر تحول از اقتصاد شهریه محور به درآمدزایی از یادگیری، پژوهش و نوآوری کارآمد با استفاده از امکانات آزمایشگاهی، مرکز رشد و مراکز و واحدهای فناوری، ایجاد آزمایشگاه تحقیقات در کشت بافت، طرح احداث تاکستان و یک مرکز تولید مرکز تحقیقات دام و طیور یکی از برنامه های مستمر فناوری و کارآفرینی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشمر است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشمر خاطرنشان کرد: رسیدگی به کیفیت و برنامه ریزی برای راه اندازی دانشکده های موضوعی دانشکده دانش مجلس از برنامه های در دست اقدام این دانشگاه است.

اجرای سرود دسته جمعی توسط دانش آموزان سما در مدح استاد از دیگر برنامه های این مراسم بود و دانش آموزان تاج گل های خود را به رسم یادبود به مدعوین تقدیم کردند.

انتهای پیام/4078/

دکمه بازگشت به بالا