بین الملل

شهادت دختر فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست+ویدئو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری آنلاین مجله روز، منابع فلسطینی صبح امروز (چهارشنبه) از کشته شدن یک دختر فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست در نزدیکی اردوگاه العرب (شمال الخلیل) خبر دادند.

به گفته منابع فلسطینی، نظامیان صهیونیست به بهانه انجام عملیات استشهادی این دختر را به رگبار بستند.

منابع عبری و فلسطینی از وخامت حال این دختر فلسطینی خبر دادند. هلال احمر فلسطین اعلام کرد که نیروهای رژیم صهیونیستی از رسیدن پرسنل پزشکی به محل تیراندازی ممانعت کردند و دختر فلسطینی با 20 دقیقه تاخیر به بیمارستان منتقل شد.

اداره امور زندانیان فلسطین در بیانیه ای اعلام کرد که این دختر «غفران وارسنه» نام دارد و یکی از زندانیان آزاد شده از زندان های رژیم صهیونیستی است.

لحظاتی بعد منابع فلسطینی از شهادت این دختر فلسطینی خبر دادند. رادیو الاقصی گزارش داد که این شهید فلسطینی فارغ التحصیل رشته رسانه از دانشگاه الخلیل بود و در رادیوهای محلی کار می کرد.

اخیرا با گسترش شهرک های صهیونیست نشین و توهین های صهیونیست ها در حرم های اسلامی قدس به ویژه مسجد الاقصی، عملیات استشهادی فلسطینیان علیه صهیونیست ها در کرانه باختری و قدس اشغالی افزایش یافته است.

رژیم صهیونیستی از بیم عملیات استشهادی بیشتر بر تعداد نیروهای خود در مناطق مختلف فلسطین اشغالی افزوده و تدابیر شدید امنیتی را اتخاذ کرده است.

ارتش تل آویو گاهی به بهانه انجام عملیات استشهادی به فلسطینی ها شلیک می کند و آنها را می کشد.

انتهای پیام/




برای جلد پیشنهاد دهید

دکمه بازگشت به بالا