بین الملل

نظامیان صهیونیست خانه دو شهید فلسطینی را منفجر کردند

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری آنلاین مجله روز، نظامیان صهیونیست صبح امروز (دوشنبه) به منزل دو شهید فلسطینی در روستای «کافردان» در غرب جنین حمله کردند و آن را منفجر کردند.

به گزارش سایت روسیه الیوم، این دو شهید فلسطینی به نام های «احمد عابد» و «ابراهیم عابد» در سپتامبر 2022 در یک عملیات مسلحانه در پاسگاه «الجمله» یک افسر صهیونیست را به شهادت رساندند.

همچنین با ورود نظامیان صهیونیست به روستای کفردان درگیری مسلحانه شدیدی بین آنها و جوانان فلسطینی درگرفت و چند تن از نظامیان اشغالگر به شدت مجروح شدند.


شهیدان «احمد عابد» و «ابراهیم عابد»

خبرگزاری «شهاب» نیز در این باره نوشت: رزمندگان مقاومت فلسطین با شلیک گلوله به نظامیان صهیونیستی که به روستای کفر دان در غرب جنین حمله کردند، حمله کردند.

خبرگزاری رسمی فلسطین (وفا) به نقل از سامر عطیه، مدیر بیمارستان ابن سینا جنین گفت: در حمله نظامیان رژیم صهیونیستی به روستای کفر دان در غرب جنین، دو جوان شهید و 8 نفر زخمی شدند. ” وضعیت یکی از آنها وخیم است.

آویخای آدرعی سخنگوی عرب ارتش رژیم صهیونیستی پیش از ورود و حمله ناگهانی نظامیان صهیونیست به جوانان فلسطینی در شهر جنین هدف از اعزام نظامیان صهیونیست به جنین را تخریب منازل این رژیم اعلام کرد. فلسطینی ها افرادی که تل آویو آنها را “وندال” می نامد.

از ابتدای سال 2022 شرایط کرانه باختری به شدت با صهیونیست ها خصمانه بوده و عملیات های مسلحانه به صورت هفتگی انجام می شود و اکنون با تشکیل کابینه تندرو نتانیاهو، ناظران از تشدید این عملیات ها صحبت می کنند. روزهای سخت برای صهیونیست ها

انتهای پیام/م




این مقاله را برای صفحه اول پیشنهاد دهید

دکمه بازگشت به بالا