استان ها

کمپ مسافرتی دائمی در بوشهر ایجاد می‌شود

مجله روز/ بوشهر استاندار بوشهر گفت: در سال آینده به دنبال ایجاد کمپ دائمی سفر در منطقه شغاب بوشهر هستیم تا ساخت چادر در سواحل ممنوع شود.

صالح رحیمی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران درباره گرانی در بازار بوشهر اظهار داشت: برخی محصولات در بوشهر گران هستند. اصناف بالا بودن نرخ در شهر را عامل گرانی می دانند. از این حیث هر دو هفته یکبار جلسه ستاد تنظیم بازار در این شهرستان تشکیل می شود و فعلا تخلفات متعددی نیز در این خصوص تشکیل شده است.

وی با اشاره به اینکه بیشترین تخلفات در شهر بوشهر در حوزه میوه و تره بار است، تصریح کرد: در این راستا تعداد روزهای فعالیت بازار به جای یک بار در هفته به سه روز افزایش یافته است.

به گفته استاندار بوشهر، اقدامات و شرایطی برای از سرگیری فعالیت پلاژ بانوان بوشهر اندیشیده شده و به زودی شاهد بازگشایی آن خواهیم بود.

رحیمی بر امنیت بالای شهر بوشهر تاکید کرد و اظهار داشت: بوشهر یکی از امن ترین شهرهای کشور است و آمار جرایم خشن با همکاری بسیج، سپاه و نیروی انتظامی بسیار کم است.

راه اندازی کمپ دائمی سفر در بوشهر

این مقام مسئول با اشاره به ورود حدود 8 میلیون مسافر به استان بوشهر در ایام نوروز خاطرنشان کرد: امنیت بسیار خوبی را در آن زمان برقرار کردیم و برای سال آینده به دنبال ایجاد میدان سفر دائمی به منطقه شغاب هستیم تا بتوانیم. ممنوعیت «چادر در سواحل».

    کمپ دائمی مسافران در بوشهر ایجاد می شود

استاندار بوشهر درباره اختلافات اخیر شهردار و شورای شهر بوشهر گفت: مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد و اختلافات برطرف شده است.

وجود 14 محله کم برخوردار زیبنده شهر بوشهر نیست

رحیمی در خصوص توزیع ناعادلانه امکانات در بوشهر گفت: وجود 14 محله کم برخوردار زینت بوشهر نیست و تلاش می شود با برنامه ریزی های لازم مشکلات این محلات برطرف شود.

وی بابیان اینکه هیچ ایرادی نسبت به مجتمع بزرگ بندری نگین بوشهر وجود ندارد، بیان کرد: تنها مشکل این پروژه وجود برخی دغدغه های زیست محیطی است که تلاش می کنیم در اسرع وقت نسبت به تعیین تکلیف و تجارب برخی از پروژه ها اقدام کنیم و در این پروژه انجام می شود. تکرار نشود

به گفته استاندار بوشهر، همزمان با توسعه صنعت، دغدغه های زیست محیطی و پیوندهای فرهنگی پروژه ها مورد توجه قرار می گیرد.

رحیمی در خصوص روند انتصابات در شهر بوشهر گفت: شرایط این شهرستان در برخی موارد با 9 شهرستان دیگر استان متفاوت است اما به هر حال روند انتصابات مورد نظر به خوبی و با سرعت پیش می رود.

اولویت استاندار بوشهر پرداخت معوقات است

این مقام مسئول پرداخت معوقات را از اولویت های دولت بوشهر دانست و تاکید کرد: تکمیل پروژه های با پیشرفت فیزیکی بالا نیز در دستور کار قرار دارد.

    کمپ دائمی مسافران در بوشهر ایجاد می شود

استاندار بوشهر بابیان اینکه خشکسالی و کمبود منابع آبی از عوامل موثر بر وضعیت آب است، گفت: در فصل تابستان ورودی آب به استان کاهش و مصرف افزایش می یابد.

کشتی باری در مسیر خارگ

رحیمی جزیره خارگ را استراتژیک دانست و گفت: یکی از دغدغه های جدی حمل و نقل این جزیره این بود که اکنون با 2 فروند کشتی مشکل حل شده و به زودی یک کشتی باری با ظرفیت بیش از 50 خودرو در این مسیر قرار خواهد گرفت. اولین بار. “

وی ادامه داد: با تامین مولدهای قدرتمند در جزیره خارگ 10 تا 20 مگاوات برق به ظرفیت این جزیره اضافه شده و مشکل قطعی برق این جزیره حل شده است.

مشارکت 1300 واحدی در شهر بوشهر در طرح نهضت ملی مسکن

استاندار بوشهر سهم این شهر از طرح نهضت ملی مسکن را 1300 واحد به مدت یکسال اعلام کرد و اظهار داشت: این طرح به دلیل کمبود زمین در عالیشهر برای ساکنان بوشهر و جزیره خارگ اجرا می شود.

45 نانوایی بوشهر هوشمند شدند

رحیمی یادآور شد: طرح هوشمندسازی یارانه آرد و نان تاکنون در 45 نانوایی بوشهر اجرا شده و به تدریج در سایر نانوایی ها نیز اجرا می شود.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا