عمومیایرانی کسب و کار

هزینه بازسازی ویلا

سن یک بنا معیار مناسبی برای تعیین میزان فرسودگی آن نیست اما می تواند یکی از فاکتورهای تعیین کننده برای محاسبه هزینه بازسازی ویلا محسوب شود، عمر مفید بنا به موارد مختلفی از جمله مواد و مصالح به کار رفته در آن، آب و هوا و غیره بستگی دارد. بر اساس اعلام وزارت راه و شهرسازی بناهای بالای ۳۵ سال به عنوان بنای فرسوده شناخته می شوند، هر چند در برخی از کشورها این عدد بسیار بالاتر است و در انگلیس بنای بالای ۲۰۰ سال به عنوان بنای فرسوده شناخته می شود.

طراحی پلان های مسکونی، تجاری، اداری طراحی سه بعدی نما و طراحی داخلی اجرای پروژه های ساختمانی به صورت مدیریت پیمان و پیمانکاری مرمت و بازسازی منازل مسکونی بافت قدیم طراحی و اجرای باغ ویلا، محوطه و غیره است. اگر هیچ تجربه‌ای در زمینه پروژه‌های تعمیر و بازسازی ویلا در شمال و یا حتی خرید مصالح و زمان مدیریت پروژه ندارید و در مورد هزینه بازسازی ویلا اطلاعی ندارید می‌توانید در حوزه تخصصی با کارشناسان مجموعه تهران گاردن به صورت رایگان مشاوره انجام دهید.

فاکتورهای تاثیرگذار بر هزینه بازسازی ویلا

به عنوان مثال در ویلاهای شمالی با توجه به شرایط آب و هوایی خاصی که دارند باید متناسب با اقلیم آن ها اقدام به انجام تغییرات در ویلا نمود. با توجه به اینکه بازسازی ویلا می ‌تواند طیف گسترده ‌ای از تغییرات و تعمیرات را در بر گیرد شما باید با بررسی میزان بودجه خود اقدام به انجام تعمیرات نمایید.

عوامل موثری در هزینه بازسازی ویلا و تغییرات ویلا می توانند موثر باشند. برای بازسازی خانه ی قدیمی ابتدا باید از شهرداری مجوز لازم را اخذ نمایید. اگر ساختمانی که قصد بازسازی آن را دارید بین چند نفر مشترک است باید تمامی اعضا در بازسازی اتفاق نظر داشته باشند. اگر برخی از مالکین با بازسازی مخالف باشند فردی که درخواست بازسازی دارد می تواند دادخواستی مبنی بر بازسازی به شورای حل اختلاف ارائه نماید.

اما در بازسازی ویلایی فقط متریال جدید و باکیفیت جایگزین قسمت های قدیمی و نامطلوب می شود. انتخاب اینکه کدام گزینه برای ویلای شما مناسب تر است به وضعیت بنا و همچنین سلیقه شما بستگی دارد.

هزینه نوسازی ویلا

در آن سوی قضیه اما نوسازی ویلا قرار دارد که عمدتا شامل تعمیرات اساسی در زیرسازی و بخش های حساس ساختمان ویلا می شود. در عملیات نوسازی ویلا بسته به وضعیت بنا ممکن است نقشه و پلان اصلی تغییر کند، یا حتی تمام قسمت ها به جز فونداسیون و اسکلت پس از تخریب مجددا ساخته شوند بنابراین هزینه نوسازی ویلا بیشتر از هزینه بازسازی ویلا خواهد بود.

زمانی که از بر آورد حدودی هزینه ساخت ویلا صحبت میکنیم در واقع از یک ویلا با امکانات رفاحی معمول و فضا های استاندارد با مصالح معمول بازار صحبت میکنیم. درصد پیمانکاری بازسازی ویلا به هزینه پروژه ، مدت زمان، مسافت و غیره مربوط می باشد.

مدت زمان بازسازی ویلا

 معمولا بین ۱۵ تا ۲۵ درصد قرارداد بسته میشود. برای بازسازی ویلا کلی صفر تا صد حدودا ۱۵ تا ۶۰ روز کاری زمان نیاز است و این زمان بستگی به خواسته های کارفرما از تیم ما دارد. تنوع بازسازی در ویلاها به دلیل آزادی منطقه بزرگتر و سطح بزرگتر این نوع ساختمان ها در مقایسه با ساختمانهای مسکونی است. نصب پنجره ، چه کل خانه و چه جزئی ، تقریباً همیشه در یک پروژه بازسازی خانه هستند.

برای ساخت ویلا در مناطق تابستانی و حومه ای ، امروزه قوانین دقیق تغییر کاربری اراضی اعمال می شود. اگر کار بازسازی را به شرکت ها و پیمانکاران متخصص در این زمینه واگذار می کنید حتما قبل از انجام عملیات به طور کاملا رسمی قرارداد بازسازی را تهیه و به امضای طرفین برسانید تا ملزم به اجرای آنچه توافق شده است باشند. برای به دست آوردن پیشنهادات دقیق از شرایط اجرا، شما باید یک معمار داشته باشید که هم ایده های شما را به طرح تبدیل کند و هم با مهندسین سازه و تاسیسات الکتریکی و مکانیکی کار کند

بررسی هزینه بازسازی ویلا در شمال

بهتر است هزینه بازسازی ویلا به خصوص هزینه بازسازی خانه قدیمی توسط شرکت یا پیمانکار مجربی برآورد گردد تا امکان ایجاد اشتباه و خطا در آن به کمترین حد خود برسد.هزینه بازسازی منزل با توجه به خواسته های مدنظر مالک می تواند متفاوت باشد. آیا تاکنون به این فکر کرده‌اید که اگر یک ویلای غیر نوساز را خریداری کنید چه مقدار باید هزینه بازسازی به آن اختصاص دهید؟ این مطلب را به بررسی هزینه‌های نوسازی و تعمیر یا بازسازی ویلا در شمال اختصاص می‌دهیم.

برای طراحی ویلا می بایست در ابتدا تمامی شرایط مورد ارزیابی قرار بگیرند که شامل محدوده زمین، ویلاهای همسایه ها و قوانین موجود برای ساخت و بازسازی هستند. سپس عملیات تخریب باید در جاهایی از بنا که متخصصین آن را تایید نمودند صورت بگیرد.

شما در واقع با کاهش هزینه ‌های ساخت ویلا تقریبا به یک دهم و حتی کمتر، می‌توانید کار نوسازی ویلای خود را انجام دهید و در عوض یک ویلای نوساز تحویل بگیرید. اما تا سال ها راحت هستید و آرامش دارید و گاه و بیگاه با خراب شدن لوله ها، برق کشی ها و غیره آرامشتان بهم نخواهد خورد و هزینه های خرد با اعصاب خردی های زیاد نخواهید داشت.

بازسازی ویلا در شمال

تعمیر و بازسازی ویلا در شمال شامل تمام قسمت‌ها می‌شود؛ از سخت گرفته تا دیوارها، کف ساختمان، نمای بیرونی ویلا، مصالح بکار رفته در نمای ویلا و حتی محوطه سازی و حفاظ‌بندی اطراف ویلا می تواند جزو پروژه تعمیر و بازسازی ویلا قرار گیرند. مسئله تعمیر و بازسازی ویلا در شمال به اندازه خرید فروش یا اجاره اهمیت دارد. اگر قصد بازسازی باغ ویلای خود را دارید چه بهتر که از مصالح و متریال طبیعی استفاده کنید.

بنابراین اگر ویلا شما در مناطقی قرارداد که شرایط آب و هوایی آن شدید است، باید بازسازی ویلا شما با توجه به آن شرایط منطقه ای شدید انجام شود. استفاده از پارکت و کفپوش های چوبی برای کف ویلا علاوه بر زیبایی می تواند حس حضور در طبیعت را بهتر به ساکنین منتقل کند. همچنین استفاده از تزیینات چوبی بر روی دیوارها جزو گزینه های پرطرفدار در بازسازی ویلاهای شخصی محسوب می شود.

در مواردی که برآورد هزینه بازسازی ویلا شما برابر با هزینه تخریب و بازسازی است و یا تعداد آنها بسیار نزدیک به یکدیگر است. خرید ویلا های قدیمی ، بازسازی فضا و تعمیرات ویژه می تواند قیمت ویلا را به میزان قابل توجهی افزایش داده و سود خوبی را برای خریدار به همراه داشته باشد.

دکمه بازگشت به بالا