استان ها

صندوق کارآفرینی امید ۲۰۰۰ میلیارد تومان به دانش‌بنیان‌ها می‌دهد

مجله روز/ البرز مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید با بیان اینکه دو میلیارد تومان از منابع صندوق کارآفرینی امید به دانش بنیان ها اختصاص می یابد، اظهار داشت: عملکرد حوزه کارآفرینی در سال جاری 12 برابر سال گذشته بوده است.

به گزارش مجله روز، نعمت الله رضایی در مراسم افتتاحیه طرح های مورد حمایت صندوق کارآفرینی استان البرز در سال اول دولت سیزدهم که روز سه شنبه 8 شهریور ماه در شهرک صنعتی سیمین دشت برگزار شد، گفت: در سال گذشته 64 مورد در سال از هزار طرح حمایت شده و 175 هزار شغل ایجاد کرده است.

این مسئول تصریح کرد: 18 درصد از مشاغل ایجاد شده در سال اول دولت سیزدهم توسط صندوق کارآفرینی امید ایجاد شده است.

این مسئول افزود: با حمایت صندوق این طرح ها تعداد زیادی از منابع راکد و نیمه فعال کشور به مجموعه کشور بازگشت.

وی تاکید کرد: صندوق کارآفرینی امید در سال گذشته با 6.1 میلیارد تومان توانسته بیش از 20.5 میلیارد تومان به چرخه تولید بازگرداند.

مدیر کل صندوق کارآفرینی امید با بیان اینکه زنجیره عمل در پروژه های این صندوق که اکثرا خرد و کوچک هستند به ثبات اشتغال کمک می کند، اظهار داشت: ایجاد میکروفن های بومی از دیگر برنامه های ماست و در در همین راستا طی سال گذشته 1750 میکروفن به صورت محلی در سراسر کشور ایجاد و راه اندازی شده است.

رضایی با بیان اینکه تاکنون 5200 صندوق خرد و محلی در کشور ایجاد شده است، گفت: از این تعداد حدود 1800 صندوق در سال گذشته تاسیس شده است.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه 2600 نفر در صندوق های تاسیس شده عضویت دارند، تصریح کرد: اقدامات انجام شده در این صندوق در راستای سیاست های دولت است و تلاش می کنیم از طرح هایی که در راستای نهضت احیا باشد حمایت کنیم.

وی با بیان اینکه دو میلیارد تومان از منابع صندوق کارآفرینی امید به دانش بنیان ها اختصاص می یابد، گفت: عملکرد حوزه کارآفرینی در سال جاری 12 برابر سال گذشته بوده است.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید با بیان اینکه امروز 434 پروژه در استان البرز افتتاح می شود، گفت: 75 میلیارد تومان تسهیلات به این واحدها اختصاص یافته است.

به گفته وی در سال جاری 240 میلیارد تومان هزینه شده است که برای 2100 نفر اشتغال ایجاد کرده است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا