استان ها

پرداخت ۱۱.۵ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان آذربایجان غربی

مجله روز / آذربایجان غربی مدیرکل کمیته امداد آذربایجان غربی اظهار داشت: امسال 11 میلیارد و 500 میلیون تومان تسهیلات اشتغال پرداخت شده است.

عزیز سهندی در مصاحبه با مجله روز افزود: “در سه ماهه نخست امسال کمیته امداد آذربایجان غربی 11 میلیارد و 500 میلیون تومان تسهیلات وام برای توانمند سازی و اشتغال مشتریان در زیر پرداخت کرده است. حمایت از سایر افراد نیازمند در استان “.

وی در مورد نرخ اشتغالزایی برای سه ماه اول امسال اظهار داشت: از ابتدای امسال تاکنون 279 مشتری با حمایت کمیته امداد آذربایجان غربی “آنها توانسته اند به سطح توانمندی برسند”.

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان و غرب توانمندسازی مشتری را مهمترین رسالت این سازمان دانست و اظهار داشت: سال گذشته این موسسه بیش از 166 میلیارد و 729 میلیون تومان برای امکانات اشتغال زایی برای استخدام 4484 مشتری و سایر افراد نیازمند.

سهندی خاطرنشان کرد: پروژه های خدماتی ، مشاغل خانگی ، دامپروری و کشاورزی یکی از شغل های ایجاد شده برای مددجویان در سه ماه نخست امسال است.

وی با اشاره به برگزاری دوره های آموزشی برای مددجویان ، اظهار داشت: کلیه ادارات کمیته امداد استان در اجرای برنامه های مصوب ، دوره های مختلف آموزشی را با همکاری مدارس فنی رایگان اجرا می کنند.

سهندی ادامه داد: اجرای 7 هزار و 350 طرح اشتغال با پرداخت 246 میلیارد تومان تسهیلات ، جستجوی شغل به 731 مددجو در استان ، ارائه آموزش های فنی و حرفه ای برای 5 هزار و 850 مشتری ، اجرای 3500 پروژه در از طریق رهبران کار و اجرای بیش از 150 پروژه فتوولتائیک. برنامه های اشتغال کمیته امداد برای اواخر سال جاری برنامه ریزی شده است.

مدیرکل کمیته امداد در آذربایجان غربی اظهار داشت: اشتغالزایی ، تأمین مسکن و ارتقاء فرهنگی سه ستون اصلی برای توانمندسازی خانواده های تحت حمایت است و کمیته امداد در حال انجام است. در هر سه زمینه مؤثر است. “

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا