تندرستیایرانی کسب و کار

فروش قطعات تصفیه آب خانگی با تضمین کیفیت CCK و سافت واتر

همانطور که خرید تصفیه آب و نوع برند و کیفیت آن ها مهم است به همان اندازه و شاید بیشتر خرید قطعات دستگاه تصفیه آب نیز اهمیت دارد. معمولا دستگاه های تصفیه آب سافت واتر و cck  در میان مشتریان طرفداران خود را داشته و امتحان خود را پس داده اند (مشروط به اینکه نسخه و مونتاژ های خوب آن ها را خریداری کرده باشند).

کارایی درست هر دستگاه به سالم و با کیفیت بودن قطعات آن دستگاه مربوط است. چنانچه هر یک از اجزای دستگاه تصفیه آب دچار خرابی شوند باعث ایجاد مشکل در کل روند تصفیه آب خواهند شد. بنابر  این شما برای خرید قطعات دستگاه تصفیه آب نیازمند یافتن بهترین قطعات هستید.

بهترین گزینه خرید قطعات دستگاه تصفیه آب

ممکن است به خاطر خرید قطعات دستگاه تصفیه اب به بازار مراجعه کرده باشید و با برند ها و قیمت های متفاوتی رو به رو شده باشید. شاید هم قطعه ای را خریده اید و بعد از نصب آن متوجه شده اید که دستگاه تصفیه اب شما کارایی اولیه را نداردو اب را با کیفیت قبل یه شما تحویل نمی دهد. در این صورت نگران نباشید شما فقط در انتخاب مرکز خرید خود اشتباه کرده اید.

 وجود برند های متفرقه و برخی قطعات بی کیفیت با نام برند های معتبری چون سافت واتر وcck  کاری خرید قطعات دستگاه تصفیه آب را برای مشتریان به یک کار کاملا تخصصی تبدیل کرده است که هر کسی سر رشته آن را ندارد. اما در این میان مراکز معتبری چون فراب کالا وجود دارند که با تخصص در زمینه تصفیه آب با داشتن کارشناسان متبحر آماده اند تاسوالات شما را در حوزه تصفیه آب پاسخگو باشند و شما با خرید قطعات دستگاه تصفیه آب خانگی میتوانید از اصالت و کیفیت کالایی که خریده اید مطمئن باشید.

انواع قطعات دستگاه تصفیه آب خانگی

به طور کلی دستگاه های تصفیه آب از دو دسته قطعه ساخته می شوند: قطعات مصرفی و قطعات ثابت .قطعات مصرفی همان فیلتر ها ی دستکاه تصفیه آب هستند که پس از مدت زمانی تقربیا مشخص کارایی خود را از دست میدهند و نیازمند تعویض هستند. اما قطعات ثابت دو دسته برقی و غیر برقی هستند که بصورت ثابت با اهداف مشخص در دستگاه تصفیه آب خانگی تعبیه شده اند و تنها در صورت خرابی و یا شکستگی نیازمند تعمیر و یا تعویض می شوند.

قطعات مصرفی دستگاه تصفیه آب خانگی

در دستگاه های تصفیه آب خانگی آب شهری با عبور از فیلتر های مختلفی که در دستگاه تصفیه آب وجود دارد آب را تصفیه می­کنند. تعداد فیلتر های دستگاه تصفیه آب از هر برندی می تواند بین 6 تا 8 فیلتر متغییر باشد. در میان قطعات دستگاه تصفیه آب خانگی فیلتر ها مواردی هستند که پس از مدت زمانی خراب می شوند و نیازمند تعویض هستند.

بسته به کیفیت آب منطقه، میزان آب عبوری از فیلتر، مرحله ای از فیلتراسیون که هر فیلتر آنجا قرار گرفته است و.. می تواند مشخص کننده طول عمر مفید فیلتر های دستگاه تصفیه آب باشد. برای مثال فیلتر هایی که در مرحله پیش تصفیه ( قبل از رسیدن اب به فیلتر ممبران ) وجود دارند به دلیل اینکه در معرض آلودگی های بزرگ آب قرارا دارند سریعتر نیازمند تعویض هستند و فیلتر های مراحل بعد به ترتیب دارای طول عمر بیشتری هستند و کمتر شما را مجبور به خرید قطعات دستگاه تصفیه آب مصرفی می کنند.

قطعات غیر مصرفی دستگاه تصفیه آب خانگی

 قطعات ثابت و غیر مصرفی دستگاه های تصفیه آب خانگی به منظورتکمیل عملکرد فیلتر های دستگاه  تصفیه اب تعبیه شده اند. از میان قطعات برقی و ثابت دستگاه های تصفیه آب خانگی می توان به آچار های هوزینگ، عقربه نشانگر مقدار فشار آب، بسط لوله فاضلاب، انواع اتصلات دستگاه، سوئیچ قطع کن فشار بالا فشار پایین، هوزینگ های فیلترها، کپسول های محدود کننده فاضلاب، هد پمپ تصفیه آب ،ترانس یا اداپتور، شیر برداشت، شیر مخزن تصفیه آب ، مخزن تصفیه آب، شیر برقی دستگاه تصفیه آب و… اشاره کرد.

برخی از این قطعات مانند سوئیچ های فشار بالا و پایین و شیر برقی تعبیه شده اند تا مانع از خرابی و کارکرد بیهوده دستگاه تصفیه آب شوند. این قطعات مصرفی نیستند و در صورت خرابی و یا شکسته شدن شما مجبور به خرید قطعات دستگاه تصفیه آب و یا تعمیر آن ها هستید.

خرید قطعات دستگاه تصفیه آب خانگی با قیمت مناسب از فراب کالا

فراب کالا مرکز تخصصی در زمینه خرید اینترنتی دستگاه تصفیه آب در ایران به منظور احترام به حقوق مشتریان تمامی دستگاه های تصفیه آب و قطعات آن ها را بدون هیچ گونه واسطه و با کمترین قیمت به مشتریان عزیز عرضه میکند. از آنجایی که کیفیت و قیمت همواره به هم مرتبط هستند خوب است بدانید فراب کالا با گارانتی محصولات و کالاهی خود و هم چنین ارائه خدمات پس از فروش باعث شده است تا شما به راحتی بتوانید اقدام به خرید قطعات دستگاه تصفیه اب مورد نیاز برای دستگاه تصفیه اب خود کنید.

منبع: farabkala.com

دکمه بازگشت به بالا