عمومی

ایده «محفل امام حسنی ها» برگرفته از فرمایشات مقام معظم رهبری است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

حجت الاسلام منصور باقربیک در گفتگو با خبرنگار آنلاین در خصوص «محفل قرآنی امام حسنی ها» اظهار کرد: بعد از سال‌ها، سرانجام انتظار به سر آمد و یکی از بزرگترین محافل قرآنی در سطح کشورهای اسلامی در تهران برگزار شد.

وی افزود: برگزاری این محفل به برکت فرمایش مقام معظم رهبری بود، که در جمع قرآنی های کشوری فرمودند، «ای کاش محفل‌های قرآنی تقویت شود و ای کاش هر مسجدی یک محفل قرائت قرآن داشت.» این فرمایش ایشان سبب شد، که عزیزان ما در دستگاه‌های فرهنگی به فکر افتادند و الحمدالله در مساجد محافل قرآنی زیادی تأسیس شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران ادامه داد: محفل قرآنی امام حسنی‌ها (ع) با یک ایده و فکر خوب فرهنگی و با کار شبانه روزی برگزار شد.

باقربیک گفت: ایده این محفل تقریباً بعد از فرمایش مقام معظم رهبر طرح شد و از زمان طرح ایده دوستان برای اجرای این ایده مهم رفتند و کار کردند و الحمدالله با عنایت الهی و کمک پروردگار این محفل به نحو احسن برگزار شد و من اینجا از همه شرکت کنندگان در این محفل به عنوان بزرگترین محفل قرآنی کشورمان تشکر می‌کنم.

وی گفت: به امید خدا این محفل سنت حسنه‌ای خواهد شد، مانند خیابان غدیر که سنت حسنه‌ای شده و سال به سال بهتر و باشکوه‌تر از سال‌های قبل برگزار می‌شود.

این مسئول فرهنگی گفت: این محفل قرآنی نیز به امید خدا سال‌های آینده بهتر، بی نقص تر و باشکوه‌تر برگزار خواهد شد، باشد، که موجبات رضایت امام عصر (عج) فراهم شود.

دکمه بازگشت به بالا