بین الملل

مقاومت فلسطین با موشک «قسام۱» شهرک رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد

تیپ العیاش در جنین امروز یکشنبه از هدف‌گیری شهرک «رام اون» با یک موشک «قسام۱» خبر داد.

به گزارش مجله روز، به نقل از خبرگزاری شهاب نیوز، تیپ العیاش وابسته به گردان‌های القسام در جنین امروز در بیانیه‌ای اعلام کرد که هدف‌گیری شهرک «رام اون» با یک موشک «القسام۱» در چارچوب آمادگی و توسعه مستمر، در پاسخ به جنایات دشمن در حق ملت ما، برای گرفتن انتقام آزادگان و شرافتمان انجام شد.

تیپ العیاش (برگرفته از نام شهید یحیی عیاش، از بنیانگذاران گردان‌های عزالدین القسام) در ادامه بیانیه خود خطاب به ملت فلسطین تاکید کرد: وضعیت ما در تیپ العیاش خوب است و هیچ یک از نیروهای دلاور ما بازداشت یا شناسایی نشده و آنچه طرف اشغالگر تبلیغ می‌کند، تنها ادعای یک پیروزی خیالی برای پوشاندن شکست خود و راضی نگه داشتن طرفداران راست‌گرای افراطی‌شان است.

همچنین این تیپ در بیانیه خود آورد: «ما در تیپ العیاش در شرایط امنیتی پیچیده‌ و به دلیل وضعیت امنیتی کرانه باختری بسیار محرمانه کار می‌کنیم، راهی که در آن قرار داریم، آسان نبوده و به تلاش زیادی نیاز دارد، ما موفق می‌شویم حتی اگر شکست بخوریم، ادامه می‌دهیم تا به یاری خدا به هدفمان برسیم.»

تیپ یاد شده در پایان بیانیه خود نیز آورد: «به این دشمن شکست خورده که تلاش می‌کند شکستش را با دروغ و محدود کردن اسرای قهرمان ما بپوشاند، می‌گوییم که اسرا خط قرمزی هستند که نمی‌توان از آنها عبور کرد و ما در تیپ العیاش به یاری خدا در زمان مناسب حاضر خواهیم شد.»

انتهای پیام

کارگروه خبری مطالب بین المللی

نویسنده اخبار بین‌المللی با تمرکز بر رویدادهای اقتصادی جهانی. با توجه به دانش در زمینه اقتصاد جهانی، به شما اخبار مهم و تحلیل‌هایی را درباره تغییرات اقتصادی جهانی ارائه می‌دهم. با استفاده از روش‌های تحلیلی منحصر به فرد، به شما نکات کلیدی اقتصادی را بیان می‌کنم.
دکمه بازگشت به بالا