استان ها

خدمت به مردم افتخار و مهم‌ترین هدف اعضای شورای اسلامی شهرکرد است

به گزارش خبرگزاری مجله روز ازچهارمحال وبختیاری به نقل ازروابط عمومی شورای اسلامی شهرکرد، دویست و هفتادوپنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهرکرد به ریاست مصطفی حیدری رئیس شورا و با حضور «سردار علی افضلی» جانشین سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری، اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار، معاون خدمات‌شهری و رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری شهرکرد در سالن ۹ اردیبهشت شورای شهر برگزار شد.

مصطفی حیدری در این جلسه ضمن عرض تسلیت شهادت خادم الرضا و شهید جمهور آیت الله سید ابراهیم رئیسی و هیات همراهشان اظهار کرد: سال‌های اخیر تغییرات اساسی در شهرکرد ایجاد شده و تمام تلاش شورای اسلامی شهر و شهرداری شهرکرد خدمت به مردم است.

رئیس شورای اسلامی شهرکرد با بیان اینکه در سال‌های اخیر ۳۹ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل درون شهری شهرکرد اضافه شده است، بیان داشت: ۳۷ دستگاه اتوبوس در این چند سال بازسازی شده و برای اولین بار ناوگان حمل و نقل شهرکرد در طول عمر شهرداری نو شده است.

حیدری با اشاره به دریافت یک هزار و ۳۰۰ تن قیر در نهضت آسفالت یادآور شد: قول دریافت یک هزار و ۵۰۰ تن قیر برای امسال داده شده است.

وی با اشاره به پیگیری های مستمر شورای اسلامی شهرکرد و شهردار درباره مشکل کمربندی جنوب شهرکرد، خاطر نشان کرد: این کمربندی بعد از ۲۴ سال، فاز ۱ آن در حال زیرسازی می‌باشد و امیدوارم تا ۲ ماه دیگر بهره‌برداری شود؛ کمربندی پایین نمایشگاه به طول ۳ کیلومتر بعضی زمین‌ها مستثنیات بود و با موافقت کشاورزان شهرکرد، کمربندی در آنجا احداث می شود.

رئیس شورای اسلامی شهرکرد گفت: روگذر آیت‌الله طالقانی به بلوار آیت‌الله کاشانی با دعوت از قرارگاه خاتم‌الانبیا و سایر پیمانکاران در حال برگزاری مناقصه می‌باشد تا با مشخص شدن برنده احداث آغاز شود.

وی به تکمیل جاده‌ها از سمت شرق شهرکرد برای حل مشکل ترافیک اشاره و اظهار کرد: از بلوار فرهنگ به سمت دانشگاه شهرکرد جاده در حال تکمیل می‌باشد؛ تقاطع‌های غیرهمسطح، جوی، جدول و پارک در دستور کار قرار گرفته است.

حیدری با بیان اینکه در سال های اخیر رضایتمندی خوبی در بین مردم ایجاد شده و مردم بدهی خود را به شهرداری پرداخت کرده‌اند گفت: بودجه ۸۳۰ میلیاردی تومان در سال ۱۴۰۲ صددرصد محقق شد و حتی به یک هزار و ۱۰ میلیارد تومان نیز رسید.

وی گفت: با همکاری همه دستگاه‌ها می توانیم تحول اساسی در مرکز استان ایجاد کنیم.

46

دکمه بازگشت به بالا