استان ها

تیم ملی کشتی جوانان آماده سرپنجه با کشتی‌گیران جام تختی ارومیه است

تیم ملی کشتی جوانان آماده سرپنجه با کشتی‌گیران جام تختی ارومیه است

مربی تیم ملی جوانان کشتی آزاد گفت: کشتی‌گیران تیم ملی جوانان برای حضور قدرتمند و رقابت با تیم ملی بزرگسالان و تیم‌های خارجی آماده است و ابتدای هفته برای قرار گرفتن در شرایط مسابقه وارد ارومیه شده‌ایم.

به گزارش خبرگزاری مجله روز از آذربایجان‌غربی، حامد میرعمادیان افزود: تیم ملی جوانان با ۲۲ کشتی گیر از جمله ورزشکارانی از استان آذربایجان‌غربی که در مسابقات پیشین کشوری عملکرد قابل توجهی داشته‌اند  در قالب تیم استان آذربایجان‌غربی روز شنبه وارد ارومیه شده است و هم اکنون تمرینات نهایی ریکاوری و قرارگرفتن در شرایط مسابقه را در سالن اختصاصی کشتی این شهر برگزار می‌کنیم.

وی در خصوص سطح مسابقات جام تختی ارومیه گفت: این رقابت‌ها با توجه به حضور ملی پوشان و مدعیان راهیابی به تیم ملی و همچنین کشتی‌گیرانی از کشورهای خارجی سطح بالایی خواهدداشت و بدون شک محک مناسبی برای تیم ملی جوانان برای حضور قدرتمند در مسابقات آتی آسیایی و جهانی خواهدبود.

مربی تیم ملی جوانان کشتی آزاد ادامه داد: از چهار ماه گذشته که کشتی گیران جوان در اردو بودند و اولین اردو نیز در شهر ارومیه با میزبانی با کیفیت و در شرایط خوبی همراه بود اکنون در یک مسابقه مهم حضور خواهیم داشت و با توجه به آشنا بودن با شرایط شهر ارومیه محک خوبی برای این تیم رقم خورده است.

میرعمادیان میزبانی ارومیه و استان آذربایجان‌غربی را از این سطح مسابقات اتفاق بسیار خوبی برای کشتی این منطقه دانشت و خاطر نشان کرد: میزبانی این رقابت‌ها که باید از استاندار ورزش‌دوست، مدیرکل پرتلاش و رئیس فعال هیات کشتی استان تشکر کرد می‌تواند در سالیان آتی این استان را یکی از استان‌های برتر کشور تبدیل کند که در این راستا اقبال خانواده‌ها و جوانان و نوجوانان به این رشته نیز بیشتر خواهدشد.

میرعمادیان درخصوص مسابقات آتی تیم ملی جوانان نیز گفت: بعد از جام تختی ارومیه، هفته سوم خردادماه در تورنمنت جوانان جام شهید هاشمی نژادر در بهشهر حضور و سپس تیرماه در مسابقات آسیایی کشور اردن و مردادماه در مسابقات جهانی لهستان حضور خواهیم یافت.

چهل و سومین دوره مسابقات کشتی آزاد جام جهان پهلوان تختی به میزبانی ارومیه در سالن ۶هزار غدیر برگزار خواهدشد.

انتهای پیام






آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

دکمه بازگشت به بالا