ایرانی کسب و کارعمومی

خطای Memory Configuration در سرور

بررسی پیام‌های ارور POST و صداهای بوق سرور HP

پیام‌ها و کد خطاهای سرور hp که در این بخش به آن‌ها می‌پردازیم شامل همه پیام‌هایی که سرور‌های پرولینت هنگام بوت شدن و در تست اولیه (Power On Self Test) یا به اختصار POST می‌دهند می‌شود.

یک سری از این پیام‌ها صرفا جهت اطلاع دادن موضوعی درمورد شرایط کلی سرور هست و ارور محسوب نمی‌شوند.

همه ارور‌هایی که سرور در هنگام POST می‌دهد یا بوق‌هایی که میزند قبل از این است که هرگونه سیستم عاملی لود شده باشد. به همین دلیل، کدهایی که یک سرور تولید می‌کند برای تنظیمات BIOS و قطعات سخت افزاری نصب شده قابل استفاده هستند.

برای خواندن پیام خطای ارسال شده روی صفحه نمایشگر، سیستم ویدئویی و انتقال تصویر زیرمجموعه سرور باید کار کند. تحت شرایطی که سیستم شما تصویر نمی‌داد، از صداهای بوق یا اصطلاحا (beep codes) باید تشخیص بدهید که مشکل چیست و مشکل تصویر ندادن را بدین طریق برطرف کنید.

خرابی در بخش‌های سی پی یو (CPU)، مموری (RAM)، کارت گرافیک و یا مادربرد سرور می‌توانند باعث ایجاد مشکلاتی در تصویر گرفتن از سرور شوند.

نکته : سرور های اچ پی سری ProLiant p-Class server blades اسپیکر یا بلندگوی داخلی ندارند در نتیجه هیچ خروجی صدایی را ساپورت نمی‌کنند. اگر سرور شما در این دسته قرار می‌گیرد، عیب یابی از طریق صداهای بوق را کنار بگذارید.


نکته : ما در این مقاله سرور های زیادی از شرکت HPE را بررسی می‌کنیم. در نتیجه ممکن است سروری را که شما در حال حاضر به عیب یابی آن می‌پردازید، در این پست شرح داده نشده باشد. منتظر پست دوم این سری از خطاهای سرور hp باشید تا به سوالات شما پاسخ دهیم. همچنین می‌توانید جهت خرید سرور hp به فروشگاه ما مراجعه کنید.

برای خرید سرور استوک g9 که جزو پرفروش‌ترین سرورها در ایران و جهان است به مشخصات فنی آن توجه کنید.

پیام خطای Advanced Memory شماره 1

پیامی که به شما نمایش داده می‌شود Advanced Memory Protection mode: Advanced ECC
تعداد بوق‌ها هیچ
علت این خطا پشتیبانی از Advanced ECC فعال است
اقدامات در جهت رفع مشکل هیچ
دکمه بازگشت به بالا