ایرانی کسب و کارعمومی

چرا سرور‌های hp را انتخاب کنیم؟

سرور HP DL380 G10 پر فروش‌ترین سرور جهان است. در داخل هر کدام از این سرورها، قطعات اصلی مثل رم DDR4، حافظه و منابع تغذیه وجود دارد. این قطعات برای بهترین کارایی در واحدهای کاری مختلف و با قابلیت اطمینان بالا طراحی شده‌اند و در قیمت سرور HP موثر می باشند.

چرا سرور HP ؟

با توجه به گوناگونی قطعات داخلی سرور (از ساده‌ترین و کوچکترین تا سایزهای متوسط و تجاری (SMB) الی بزرگترین دیتاسنترها) بهترین انتخاب برای بخش‌های IT به حساب می‌آید. نسل‌های جدید آن همواره در جهت بالا بردن کارایی و قابلیت اطمینان بیشتر طراحی و ارائه شده‌اند. تمام تلاش بر این است که محصولاتی که در زمینه ارائه می‌دهد شما را در صنعتی که در آن به فعالیت می‌پردازید کمک کند و خود نیز یکی از بزرگترین پرچمداران عرصه تولید سرور HP و تجهیزات ذخیره سازی باشد، با نگاهی کوتاه و متمرکز بر بسیاری از دیتاسنترهای پیاده‌سازی شده توسط کمپانی‌ها و سازمان‌های بزرگ و معروف می‌توان به راحتی فهمید که جزء لاینفک این دیتاسنترهای بزرگ و معروف است.

مزایای سرورهای اچ پی نسبت به نمونه های مشابه

شاید اساس و پایه بسیاری از دیتاسنترهایی که حرفی برای گفتن دارند سرورهای بکار برده شده در آنهاست. کمپانی اچ پی با ارائه نسل‌های مختلف سرورهای خود یکی از سردمداران سخت‌افزار در دیتاسنترها است و موارد دیگر این سخت افزارها می‌توان به رک‌ها، سوئیچ‌ها، استورج‌ها، و بسیاری از تجهیزات جانبی دیگر اشاره کرد. به جرات می‌توان گفت در ایران حرف اول را می‌زنند و یک سرو گردن از سایر برندها بالاتر است.در ادامه به برخی از اصلی‌ترین مواردی می‌پردازیم که موجب شده‌اند سرور‌های اچ پی، نسبت به دیگر نمونه‌های مشابه سایر برندها برتری یابند.

طراحی

طوری طراحی می‌شود که حداکثر کارایی و اطمینان را برای جلوگیری از down شدن داشته باشد. تمامی قطعات داخلی توسط خود HP تست و سپس ارائه می‌شوند.

کاربر محور

بخش تحقیقات و توسعه این شرکت همواره تجربه کاربران مختلف را در محصولات جدید لحاظ می‌کند و به اینکه کاربران چه نیازها و انتظاراتی دارند توجه کامل دارد.

افزایش قابلیت تست توسط کاربر

تمام سرورها و قطعات آن قابلیت تست توسط کاربر را دارند. این باعث افزایش قابلیت اطمینان، ایجاد همکاری، رسیدگی به خطاها و بازیابی می‌شود.

ابزارهای مدیریت سرور و فریم‌ورها

راهی برای پیکربندی (Configuration)، نگهداری، نصب و راه‌اندازی سرور است. این قابلیت باعث کاهش هزینه‌ها برای اپراتور در مقایسه با دیگر سرورها می‌شود. همچنین به‌روز‌رسانی هوشمند (Smart Update Manager یا SUM) عملیات پیچیده آپدیت کردن فرم‌ور و نرم‌افزارهای نگهداری را آسان‌تر می‌کند.

Firmware BIOS

ناگفته نماند Firmware BIOS-ها برای بالا بردن کارایی و قابلیت اطمینان قطعات بهینه شده‌اند.

علاوه بر موارد فوق، دلایل زیادی وجود دارند که را به محبوب‌ترین برند سرور در جهان تبدیل کرده است؛ این دلایل برای کاربران کشور ما هم که قصد را دارند، ارزش قابل توجهی ایجاد کرده‌اند. پر واضح است که محصولات این شرکت صرفا محدود به سرور نیستند و محصولات دیگری مانند Storage-ها نیز توسط آن با بالاترین کیفیت ارائه شده‌اند، پیشنهاد گروه شرکت‌های آساپردازش برای بهترین کارایی شرکت یا سازمان شما استفاده از سرورهای ساخت شرکت HP است.

انواع سرورهای ML ،DL و BL در HP

شاید بتوان گفت یکی از مهترین معیارهایی که در خرید یک باید مد نظر قرار بدهید نوع تاور و نوع رک مونت بودن سرورهای مورد نظر است. البته شاید در نگاه اول کمی خنده‌دار بنظر برسد اما مهم‌ترین نکته در خرید سرور HP این مورد هستند. یک زیر ساخت قوی با قابلیت انعطاف‌پذیری بالا، موجب افزایش کارایی شده و دنیایی جدید را به زیر ساخت‌های شما خواهد داد، همچنین زمینه استفاده از فناوری‌های جدید در آینده را نیز فراهم کرده و شما می‌توانید با یک انتخاب مناسب نیاز چندین سال آینده خود را تامین کنید.

سرورهای HP همواره جزء پرفروش‌ترین محصولات بوده و از جمله چنین زیرساخت‌هایی محسوب می‌شوند. این سرورها به همراه مجموعه‌ای از ابزارهای مختلف برای مدیریت، ذخیره‌سازی اطلاعات و تجهیزات جانبی، قابلیت ارائه سرویس‌های مورد نیاز برای سازمان‌ها و محیط‌های کاری با کیفیت بالا را دارا هستند. سرور اچ پی رده Proliant، به سه گروه Rackmount و Tower و Blade تقسیم شده است. سرورهای Tower و Rackmount در مدلهای ۱۰۰، ۳۰۰ و ۵۰۰ ارائه شده‌اند. در ادامه به معرفی هر گروه از سرورهای سری Proliant می پردازیم.

مفهوم HPE Agentless Management Service

دیدگاه کلی در مورد سلامتی و عملکرد سرورهای خود را تصور کنید. شما را به ابزارهایی برای مدیریت کارآمد سرورهای‌تان، حل سریع مسائل و نگه داشتن کسب و کارهایتان از هرجای دنیا، مسلح می سازد. با داشتن جدیدترین نوآوری‌ها در زمینه عملیات، عملکرد و امنیت، به شما امکان می‌دهد کل محیط سرور خود را با سهولت مدیریت کنید. شما می‌توانید مجوز iLO خود را برای عملکردهای اضافی مانند کنسول از راه دور گرافیکی، همکاری چند کاربره، ضبط و پخش ویدئو، مدیریت از راه دور و موارد دیگر ارتقا دهید.

با گردآوری جدیدترین نوآوری‌های امنیتی و عملکردی، نسل بعدی قابلیت‌های مدیریت سرور hpe از جمله Silicon Root of Trust، قفل پیکربندی سرور ، پاک کردن امن با یک دکمه و موارد دیگر را در اختیار افراد می‌گذارد.

HPE Agentless Management Service بر روی پردازنده مدیریت HPE iLO، مستقل از سیستم عامل و CPU اصلی کار می کند. شما می توانید از AMS برای اطلاعات بیشتر درباره و سیستم عامل استفاده کنید. AMS به شما امکان می‌دهد تا فقط از یک عامل مبتنی بر سیستم عامل مورد نیاز خود در یک سرویس سبک بهره بگیرید. این امر، به معنی گزارش سریع‌تر با سربار کمتر است.

شرکت آساپردازش ، رایج‌ترین و پرکاربردترین سرورهای اچ پی را برای نیاز شما فراهم خواهد کرد. ما بر آنیم که معتبرترین و مورد اعتمادترین شرکت در ارائه خدمات تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات به مشتریان‌مان باشیم و خدمات و محصولاتی در جهت تعالی و پیشرفت سازمان‌ها و کشور عزیزمان ارائه کنیم.

گروه پیشگامان آسا پردازش پارسیا با هدف ارائه خدماتی متمایز در حوزه IT کشور با همت جمعی از متخصصین در سال ۱۳۸۹ تاسیس شده است. این شرکت به منظور حفظ اعتماد و تکریم مشتریان خود همواره تلاش کرده است با ارائه محصولات اورجینال نقش بسزایی در عرصه فناوری اطلاعات کشور ایفا نماید، برای خرید سرور HP و قطعات سرور HP با ما در تماس باشید. سرور hp چیست و مزیت انتخاب سرور hp چیست؟

چیست؟ تاکنون چیزی دررابطه با سرور hp شنیده‌اید؟ اگر در اطرافتان افرادی بوده‌اند که با فناوری سروکار داشته‌اند یا شما خودتان از آن دسته افرادی هستید که با کامپیوتر و فناوری سروکار دارید، احتمالا کلمه سرور را زیاد شنیده‌اید. اما شنیدن کلمه سرور توسط کسی که با کامپیوتر و فناوری سروکار نداشته است، غیرقابل درک ‌و فهم است. به همین دلیل در این مقاله تصمیم گرفتیم تا اطلاعات مربوط به سرور hp چیست و مواردی که باید بدانید را مورد بررسی قرار دهیم.

سرور چیست؟

خوب است بدانید که سرور، داده‌ها را ذخیره و ارسال و دریافت می‌کند یا بهتر است بگوییم یک سرور کامپیوترهای پرقدرتی هستند که برای ذخیره و پردازش و مدیریت داده‌ها، دستگاه‌ها و سیستم‌های شبکه ساخته شده‌اند. این سرورها هستند که می‌توانند میزبان وب‌سایتی پر داده باشند و برای راه‌اندازی یک درایو مشترک برای یک بخش، استفاده شوند.

سرورها به اینترنت متصل‌اند و باید همیشه روشن باشند و آماده پاسخ دادن به نیاز سرویس گیرنده باشند و داده‌ها را بین کاربرها اشتراک‌گذاری کنند. اگر به‌دنبال شناختن سروری با کارایی عالی هستید با ما همراه باشید، تا در ادامه به معرفی یکی از بهترین‌ سرورهای جهان که سرور hp است بپردازیم و مزیت انتخاب سرور hp  را توضیح ‌دهیم.

سرور hp  نوعی سرور است که نام کامل آن HPE Servers است و با کیفیت بسیار خوب توانسته سهم زیادی را در میان سخت‌افزارهای سرور داشته‌ باشد. این سرور محصولی از شرکتی آمریکایی است و جزو پرفروش‌ترین سرورهای جهان است. این محصول با سابقه طولانی خود در زمینه‌ تولید و توسعه محصولات سرورhp  این امکان را به‌وجود آورده است که به‌راحتی آنها را استفاده و کنترل کنید.

سرور hp یکی از پرفروش‌ترین سرور سخت‌افزاری است که در سطح جهان شناخته شده است و برای هر نوع محیط مناسب بوده و پاسخ‌گوی نیاز شما در کمترین زمان خواهد بود. همچنین کارایی و امنیت و ارتقاپذیری بالایی دارد. درون هریک از این سرور‌ها قطعاتی مثل: رمDDR4، منبع تغذیه و حافظه وجود دارد که همگی در راستای بهبود و کارایی بهتر سرور طراحی شده‌اند.

بهترین‌های سرور hp چیست و کدام مورد در بازار مناسب است؟

تنوع بالا در ساخت سرورهایhp باعث شده که شما با طیف گسترده‌ای از سرورها روبرو باشید و متناسب با کار خود سروری را با ابعاد و اندازه موردنیازتان خریداری کنید. برای انتخاب راحت‌تر شما، تعدادی از بهترین سرور‌های  HP موجود در بازار را به شما معرفی می‌کنیم.

Proliant DL360 G10، HP proliant DL20 G10، HP Proliant DL380 G9، HP Proliant DL380 G10 می‌توانند پاسخ بسیار مناسبی برای بهترین‌های سرور hp چیست باشند. آخرین و بروزترین سرورhp  موجود در بازار سرور HP ProLiant DL160 Gen9 است که جدیدترین سرور سری 2P 1U شناخته می‌شود.  هرچیزی را که در یک سرور عالی بخواهید می‌توانید در این سرور پیدا کنید.

سرور دست دوم

پس از آن که به سوال سرور hp چیست پرداختیم و اطلاعات مربوط به آن را بررسی کردیم، بهتر است کمی درباره سرورهای دسته دوم این برند بدانیم. هنگامی که خط تولید یک سرور در شرکت متوقف می‌شود و سروری جدید تولید می‌شود، به سرور قدیمی سرور دست دوم گفته می‌شود. شما با پرداخت هزینه‌ای کمتر نسبت به سرور نو،‌ می‌توانید سرور دست دوم خریداری کنید.

استفاده کردن از آخرین فناوری‌ها، جز اصول اساسی اداره کسب و کار است. تعداد زیادی از کسب ‌وکارهای بزرگ و کوچک از این سرور استفاده می‌کنند و بدون استفاده از ابزارهای مختلف فناوری ‌نمی‌توان مدیریت درستی داشت. سرورهای hp در چندین نسل ساخته و منتشر شده‌اند و ظرفیت محاسبه دو‌برابر در وات را برای شما ایجاد می‌کند. به همین خاطر در ادامه این مطلب قصد داریم در کنار سرور hpچیست به مزیت انتخاب سرور این برند بپردازیم.

ویژگی‌ها و مزایای کلیدی سرورهای HP چیست؟

این سرور به شما این امکان را به شما می‌دهد که همه نیاز‌های کسب‌ وکارتان را برآورده کنید. سرور hp انواع مختلفی دارد و هر کدام از آن‌ها کارکرد و عملکرد مخصوص به‌خود را دارد. شما باید باتوجه به نیاز کسب و کار خود سرور مورد نیازتان را خریداری کنید. فراموش نکنید که خرید سرور hp یک سرمایه‌گذاری دائمی و بلندمدت خواهد بود. در ادامه چند مزیت و چرایی خرید سرور اچ پی را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

امنیت بالا در سرور hp چیست؟

اگر بخواهید بدانید دلیل شهرت سرور hp چیست این امکان وجود دارد تا بدون هیچ شکی به امنیت آن اشاره کنید. با کمک تکنولوژی silicon Root of Trust، امنیت سرورهای اچ پی به وجود آمده ‌است. اطمینان‌پذیری بالا و ریسک‌پذیری پایین از ویژگی‌های اصلی این قبیل محصولات است. شما می‌توانید به کمک ILO در هر زمانی سرور خود را به‌صورت بهینه مدیریت کنید و مشکلات آن را ردیابی کنید. همچنین می‌توانید کل سرور خود را با اطمینان خاطر پیکربندی و نظارت و آپدیت کنید.

منبع: رسام سرور
دکمه بازگشت به بالا