تندرستی

محدودیت‌های جدید ناشی از کرونا در پکن و هراس از موج دوم شیوع

به گفته شفاف ، بعد از هفته گذشته حدود 300 نفر از نظر آزمایش عروق ویروس کرونا مثبت شدند ، دو منطقه Shijiazhuang و Xingtai در استان هبی ، جنوب پایتخت چین ، حکم قرنطینه در خانه هفت روز. با این تصمیم ، بیش از 18 میلیون نفر در یک قرنطینه جهانی جدید قرار خواهند گرفت.

براساس انجمن ملی بهداشت چین ، روز دوشنبه حدود 55 مورد جدید از بیماری ویروس کرونا قلب در این کشور شناسایی شد. در روز یکشنبه ، این تعداد بیش از 100 نفر بود.

لانگ فانگ ، یک شهر اقماری از پکن ، 4.9 میلیون نفر از ساکنان خود را در قرنطینه قرار داده و دستور آزمایش های گسترده ای را برای جلوگیری از انتشار ویروس داده است.

شیجیاژوانگ ، مرکز استان هبی ، نیز با 82 مورد در روز یکشنبه ثبت شده ، تحت تأثیر آخرین شیوع قرار گرفت. این امر باعث شد مجلس نمایندگان استان جلسه سالانه را لغو کند. این جلسه قرار بود در تاریخ 25 ژانویه برگزار شود.

منشا آخرین شیوع هنوز مشخص نشده است ، اما طبق روزنامه South China Morning Post ، عروسی ، تشییع جنازه و مراسم مذهبی در روستاهای Shijiazhuang دلیل بسیاری از موارد از دسامبر سال جاری بوده است. گذشته برخی از بیماران علی رغم داشتن علائمی ، به جای مراجعه به بیمارستان های دولتی در فاصله 45 کیلومتری ، به کلینیک های محلی مراجعه کردند.

مقامات بهداشتی چین توانسته اند موج اول تاج را مهار کنند و از آن زمان با شروع گاه به گاه بیماری مقابله می کنند.

آرنان کوی ، تحلیلگر موسسه گیوکال دراگونومیک ، در یادداشت تحقیقی نوشت وجود نقاط کور در مناطق روستایی استان هبی و امکانات محدود آزمایش کووید از دلایل اصلی شیوع این بیماری است. تاج در منطقه.

طبق آمار دانشگاه جان هاپکینز چین ، بیش از 96600 نفر تاج تشخیص داده شده و در نتیجه 4700 نفر فوت کرده اند.

دکمه بازگشت به بالا