معرفی 10 بدترین هتل های مشهد از نظر های هتل

نکات منفی هتل های پنچ ستاره مشهد که قبل رزرو باید به آنها دقت کنید

شاید شما هم تعجب کنید که چرا هتل مشهد با لول  5 ستاره، بدترین هتل در مشهد است؟ همانطور که شما آگاه هستید هر شخص برای رزرو هتل های مشهد، معیارهای مختلفی داشته که مهم ترین آن ها نزدیکی به حرم؛ امکانات و خدمات آن هتل است. اما به راستی چرا هتل های لوکس مشهد مانند هتل قصر طلایی مشهد و هتل درویشی مشهد بدترین انتخاب در رزرو هتل از های هتل هستند؟

اگر از نظر امکانات و خدمات این هتل های مشهد را قیاس کنیم باید بگوییم که فوق العاده عالی و بهترین انتخاب در شهر مشهد می باشند. اما اگر از هیاهو و شلوغی شهر و نزدیک حرم بودن بیزار هستید، پس بدترین گزینه ها برای اقامت می باشند. چون این هتل ها در طرح ترافیک قرار دارند. به دلیل ازدحام مسافران در خیابان امام رضا، همواره سر و صدا وجود دارد. ضمن این که هزینه ای بسیار بالا دارند.

از دیگر معایب هتل های 5 ستاره مشهد مخصوصاً هتل سی نور مشهد یا هتل قصر طلایی، نبود توالت ایرانی در داخل اتاق ها است. با این که یکی از ویژگی های هتل های 5 ستاره، باید وجود توالت فرنگی باشد، اما این مسئله از نظر برخی زائران متدین، بسیار بد است. به گونه ای که ترجیح می دهند در هتل آپارتمان معمولی اقامت کنند تا هتل های لوکس.

قیمت بالا از بدترین ویژگی های هتل 5 ستاره مشهد

شاید شما هم بارها با قیمت گران هتل های لوکس مشهد مانند هتل درویشی مشهد و یا هتل قصر طلایی مشهدرو به رو شده باشید. همین مسئله سبب می شود تا هتل های 5 ستاره مشهد بدترین گزینه اقامت باشند. چه بسی خدماتی بسیار مدرن نظیر استخر، سونا، جکوزی، اتاق بازی و … را عرضه می کنند. یکی از دلایلی که سبب می شود قیمت هتل های 5 ستاره بالا رود، خدماتی نظیر ماساژ، بازی های کامپیوتری و … است.

در این بین برخی از هتل های مشهد هم هستند که علاوه بر امکانات یک هتل 5 ستاره مانند هتل سی نور مشهد؛ قیمتی بسیار مناسب را نیز عرضه می کنند. به عنوان مثال هتل اترک مشهد را می توان جایگزین خوبی برای هتل های 5 ستاره دانست. چون هم دارای مجموعه آبی بوده و هم از اتاق های شیک برخوردار است. البته از دیگر هتل های هم رده می توان به هتل رفاه مشهد، هتل رضوان مشهد و … نیز اشاره نمود.

نبود آشپزخانه از دیگر نکات منفی هتل های لوکس مشهد

بعد از مسئله نبود سرویس بهداشتی ایرانی در هتل های لوکس، نبود آشپزخانه هم نکته منفی دیگری برای هتل های 5 ستاره مانند هتل قصر طلایی مشهد، هتل درویشی مشهد و هتل سی نور مشهد است. تعداد زیادی از زائران ترجیح می دهند در منازل یا هتل آپارتمان ها اقامت کنند. دلیل این انتخاب هم وجود آشپزخانه در هتل آپارتمان ها و منازل است. زیرا امکان آشپزی را فراهم می آورد و نگرانی آن ها از نظر مسمومیت غذایی برطرف می شود.

همانطور که آگاه هستید، در وضعیت فعلی که با تلاش کادر درمان و واکسینه شدن مردم خطر کرونا کم شده اما هنوز هم باید مسائل بهداشتی را رعایت کرد. همین امر سبب می شود تا گردشگران ترجیح دهند پخت و پز را خود انجام دهند تا از سلامت غذا مطمئن شوند. نکته مهم : جهت رزرو بهترین هتل ها با بهترین قیمت همراه اطلاعات صحیح فقط به سایت معتبر مراجعه کنید.

در چه شرایطی می‌توان هتل ارزان مشهد پیدا و رزرو کرد؟

معمولا به طور کلی در شرایطی که شهر مشهد خلوت‌تر باشد و تعداد گردشگران کمی در آن حضور داشته باشند می‌توان هتل‌هارا با قیمت کمتری رزرو کرد، ولی به صورت کلی برای رزرو هتل‌های ارزان‌تر می‌توان به دنبال هتل سه ستاره مشهد و یا کمتر باشید. زیرا هتل‌های لوکس مشهد مثل هتل درویشی و یا هتل قصر طلایی معمولا از امکانات بسیار بالایی برخوردارند بنابراین هزینه رزرو آن ها در تمام ایام سال بالاتر نسبت به سایر هتل ها است. همچنین اگر می‌خواهید سفری ارزان به مشهد تجربه کنید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که تور اقساطی مشهد را تهیه کنید تا بتوانید هزینه‌ی سفر را به حداقل برسانید.

چگونه با های هتل هتل های مشهد را بررسی و بهترین آن را رزرو کنیم؟

شما می‌توانید به راحتی و تنها با وارد کردن نام شهر و تاریخ ورود و خروج در سایت های هتل تمامی هتل‌های موجود را در یکجا و به صورت مقایسه‌ای ببینید تا بلکه بتوانید در میان آن ها با توجه به بودجه خود بهترین هتل و اقامتگاه را انتخاب کنید و با مناسب‌ترین قیمت موجود در بازار آن را رزرو کنید.

رزرو هتل با بهترین قیمت ممکن به دو روش در های هتل صورت می‌پذیرد: روش اول از طریق سفارشی کردن نتایج جستجو با ابزارهای سایت های هتل است. در این روش ابتدا باید مقصد سفر خود را مشهد انتخاب کنید و دکمه نارنجی‌رنگ جستجو را فشار دهید، سپس از طریق ابزار قیمتی که در بخش فوقانی صفحه جستجو قرار دارد، چیدمان هتل‌ها را به شکلی صعودی (از ارزان‌ترین به گران‌ترین) سامان دهید. شما می‌توانید با ابزارهای دیگری که در کنار قیمت درج شده‌اند، ترتیب هتل‌ها را با قرار دادن هتل‌هایی پرفروش، هتل‌هایی با بیشترین تخفیف‌ها و هتل‌هایی با کمترین ستاره در ابتدای نتایج جستجو عوض کنید.

روش دوم رزرو هتل با بهترین قیمت، نصب اپلیکیشن های هتل و استفاده از ابزارها و فیلترهایی است که کار بررسی، مقایسه و انتخاب و رزرو هتل را در سریع‌ترین زمان و به ساده‌ترین شکل ممکن امکان‌پذیر کرده‌اند. شرکت در جشنواره‌های گوناگون و قرعه‌کشی‌های مختلف و آگاهی از تخفیف‌هایی که هزینه سفری گران را به سفری چند صدهزارتومانی تقلیل می‌دهند، از دیگر مزیت‌های نصب اپلیکیشن های هتل و ثبت‌نام در این سایت و اپلیکیشن محسوب می‌شود.

معرفی مشهد و جاذبه‌های گردشگری آن

پایتخت مذهبی کشورمان، مشهد مقدس نامی آشنا برای هر ایرانی‌ است؛ مقصد متبرک و محبوبی که ذکر نامش به‌تنهایی برای زنده کردن حال و هوای سفر کفایت می‌کند، شهری که قلب شیعیان جهان و شیفتگان اهل‌بیت را به اسارت خود درآورده و نبض گردشگری کشورمان را با اماکن دیدنی شگفت‌انگیز خود و جذب انبوه فراوانی از عاشقان جاذبه‌های تاریخی و تفریحی در اختیار خود گرفته است.

مشهدالرضا با مساحت پهناوری برابر با ۳۵۱ کیلومترمربع و جمعیتی بیش از سه میلیون نفر، نه‌تنها از نظر وسعت و بزرگی، بلکه از لحاظ جمعیت نیز در رتبه دوم پهناورترین و پرجمعیت‌ترین شهر کشورمان جای دارد و با ثبت رکوردی برابر با بیست و هفت میلیون بازدید در سال به خود می‌بالد. این مقصد تماشایی که چون نگینی ذی‌قیمت در قلب خراسان رضوی و در حوزه رودخانه کشف‌رود قرار گرفته، از آب و هوایی مساعد و اماکن تاریخی و تفریحی بی‌شمار برخوردار گشته و بخش کلانی از پروازهای داخلی کشورمان را به خود اختصاص داده است؛ همچنین بلیط قطار مشهد از پرطرفدارترین انواع بلیط قطار است. برخی از دیدنی‌ترین اماکن گردشگری این مقصد پرجاذبه و پرگردشگر عبارت‌اند از:

مدرسه علمیه عباسقلی خان شاملو: کاشی‌کاری‌ها و مقرنس‌کاری‌های بنای شگفت‌انگیز و مسحورکننده مدرسه علمیه عباسقلی خان شاملو در خیابان صفوی چنان دل‌فریب و حیرت‌انگیز است که هوش از سر هر رهگذری می‌برد و هر گردشگری را محو زیبایی‌های وصف‌ناپذیر خود می‌سازد. بنای این مکان که بیش از ۳۰۰ سال قدمت دارد، در سال ۱۰۷۷ هجری شمسی به دستور شاه سلیمان صفوی در دو طبقه احداث گردید. تسلط و مهارت سازندگان این اثر در چیدمان و طراحی کاشی‌های این بنا چنان مثال‌زدنی بوده که موجب شده است این بنا در فهرست آثار ملی ایران جایی به خود اختصاص دهد و مورد تمجید سیل عظیمی از شیفتگان تاریخ و فرهنگ کشورمان قرار گیرد.

آرامگاه فردوسی مشهد: در ۲۵ کیلومتری شمال غربی مشهد، بزرگ‌مردی آرمیده که با نگارش کتابی گران‌مایه، نقش بسزایی در رشد و بالندگی زبان پارسی ایفا کرده است: حکیم ابوالقاسم فردوسی چنان ارزش و محبوبیتی برای پارسی‌زبانان دارد که مزارش در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.

بازدید از بخش درونی آرامگاهی که داستان‌های شاهنامه را با پیکرهایی سنگی و تراش‌خورده خود روایت می‌کند و تماشای تندیس باشکوه و مرمرینی که در بخش بیرونی مقبره به زیبایی نقش پر ابهت فردوسی را به تصویر کشیده است، به‌مثابه ادای دینی به زبان پارسی برای شیفتگان فرهنگ و ادب ایران‌زمین خواهد بود. ناگفته نماند که مزار اخوان ثالث، شاعر نامدار و خوش ذوق و قریحه کشورمان نیز در همین مکان قرار گرفته است.

پارک کوهسنگی: دومین پارک بزرگ مشهد با مناظر رؤیایی و فضای دل‌پسند و خانوادگی خود در دل طبیعت مثال‌زدنی این شهر تماشایی و در مکانی خوش آب‌وهوا میان دو قله رشته‌کوه بینالود جا خوش کرده است: پارک کوهسنگی درست همان‌جایی است که برای تماشای مناظری خیره‌کننده و افسونگر و کسب آرامشی خدشه‌ناپذیر در مشهد بدان نیاز دارید.

این پارک در بخش جنوب غربی مشهد قرار گرفته و از بخش‌های مختلفی نظیر موزه بزرگ خراسان، بازار هنر، دریاچه و آبشارهای کوهسنگی، مجتمع توریستی تفریحی کوهسنگی لند و مسیرهای دوچرخه‌سواری و درشکه سواری تشکیل شده است. لذت تماشای چشم‌اندازهایی فریبنده و انجام فعالیت‌هایی مفرح و هیجان‌انگیز همراه با خانواده و دوستان موجب شده است که بسیاری از گردشگران ساعاتی طولانی را در بخش‌های مختلف این پارک خوش‌منظره سپری کنند.

پارک علمی پروفسور بازیما: تماشای کارکرد اندام‌های درونی بدن انسان در مقیاسی بزرگ در پارکی عجیب و متفاوت به نام پارک علمی پروفسور بازیما امکان‌پذیر شده است. این پارک با وسعتی برابر با ۲۴۰۰ مترمربع در طبقه چهارم مجتمع وصال واقع در منطقه گردشگری سپاد مشهد قرار گرفته و از بخش‌های علمی و آموزنده مختلفی برای توصیف مفاهیم دشوار زمین‌شناسی، زیست‌شناسی، باستان‌شناسی و ستاره‌شناسی به زبانی ساده و به شکلی تعاملی تشکیل گردیده است. در حقیقت این پارک صرفاً برای کودکان نیست، بلکه بزرگ‌سالان نیز می‌توانند با گشت‌وگذار در بخش‌های ناب و دیدنی این پارک علمی، بر دانسته‌های خود درباره علوم مختلف بیفزایند و مطالب سودمندی را درباره کارکرد بدن انسان و قوانین حاکم بر طبیعت بیاموزند.

گنبد هارونیه: سفر به آرامگاه فردوسی بزرگ، فرصتی مناسب را برای بازدید از گنبد هارونیه برای شما فراهم می‌کند. این گنبد خاکی هزارساله که به طرز عجیب و باورنکردنی از چنگال بی‌رحم زمان جان سالم بدر برده و استوار و پابرجا در حاشیه بلوار شاهنامه ایستاده است، داستان‌های تاریخی بی‌شماری را در میان بنای چهارگوش و آجری خود حبس کرده و شاهد وقایع مختلفی نظیر دستاوردهای عباسیان و حمله مغول به ایران بوده است. کهن‌ترین جاذبه گردشگری شهر تاریخی توس، مکانی است برای تورق کتاب تاریخ این منطقه باستانی و کشف ناشناخته‌ها و زیبایی‌های نهفته‌ در این منطقه.

دکمه بازگشت به بالا