ایرانی کسب و کارجامعه و خانواده

معرفی بهترین قمقمه دوچرخه سواری در بازار ایران

اولین نکته ای که برای خرید بهترین قمقمه باید به آن توجه داشته باشید گنجایش آن است که باید با توجه به نیاز خود آن را انتخاب نمایید ، گنجایش قمقمه ها معمولا از 0.4 الی 1.5 لیتر است اما بهترین حجمی که برای قمقمه دوچرخه پیشنهاد میشود بین 700 الی 850 میلی لیتر است که هم حجم مناسبی دارد و هم وزن آن به گونه ایست که به راحتی توسط دوچرخه سوار حمل میشود.

جنس قمقمه دومین فاکتوریست که باید برای خرید به آن توجه داشته باشید، اگر به دنبال قمقمه قیمت مناسب هستید میتوانید انواع قمقمه های پلاستیکی را تهیه کنید فقط دقت داشته باشید که باید مواد پلاستیکی که در ساخت آن به کار رفته درجه یک باشد و ترجیحا آنتی باکتریال باشد، اما اگر میخواهید یک قمقمه با ظاهری لوکس و مقاوم داشته باشید که بتوان با آن آبجوش هم خورد و اینکه دمای آب را چه سرد و چه گرم حفظ کند ، میتوانید مدل های فلزی که دوجداره و سه جداره آن هم موجود است را خریداری نمایید.

نکته بعدی که باید در نظر داشته باشید این است که قمقمه را در حین دوچرخه سواری کجا قرار میدهید، داخل کوله، سبد ؟ اگر هیچ کدام از این موارد را در اختیار ندارید لازم است قمقمه های بست دار را خریداری کنید یا اگر همراه با آن بست قمقمه ارائه نشده است میتوانید انواع بست نگهدارنده قمقمه را به صورت جداگانه خریداری نمایید.

آخرین نکته ای که برای خرید یک قمقمه خوب و کاربردی برای دوچرخه سواری لازم است به آن توجه داشته باشید این است که دارای مکانیزم داخلی یا به عبارتی پیستون برای نوشیدن آب باشد که هم بتوانید بدون نیاز به دخالت دست آب بنوشید و هم در صورت سر و ته شدن قمقمه آب بیرون نریزد.

با توجه به تمامی مواردی که در بالا به بررسی آنها پرداختیم دو مدل از بهترین و پرفروش ترین قمقمه های موجود در فروشگاه را در زیر آورده ایم که میتوانید برای خرید آن به صورت تک و عمده اقدام نمایید.

قمقمه دوچرخه طرح زفال

قمقمه دوچرخه زفال یک محصول فرانسوی با کیفیت عالی است که در بین دوچرخه سواران از محبوبیت بالایی برخوردار است که ممکن است قیمت اصل آن کمی گران باشد به همین دلیل ما به شما پیشنهاد میکنیم که قمقمه دوچرخه طرح زفال را به جای آن خریداری نمایید که یک محصول ایرانی است و در ساخت آن از مواد پلاستیکی درجه یک استفاده شده است.

حجم قمقمه دوچرخه طرح زفال برابر با 700 میلی لیتر است که برای تمامی افراد مناسب می باشد، این قمقمه در رنگ بندی های مختلفی عرضه شده است و همراه با آن بست نگهدارنده قمقمه به همراه پیچ و مهره مورد نیاز برای نصب آن می باشد.

قمقمه دوچرخه sks

اگر به دنبال یک قمقمه حرفه ای برای دوچرخه سواری هستید که بر اساس آخرین استاندارد های اروپا ساخته شده باشد ما قمقمه دوچرخه اس کا اس مدل CAMELBAK  را به عنوان یکی از بهترین قمقمه های موجود در بازار به شما معرفی میکنیم.

این قمقمه با حجم 750 میلی لیتری که دارد جزو بهترین قمقمه های موجود در بازار است که ضد بو و آنتی باکتریال می باشد و مجهز به مکانیزم داخلی است.

این قمقمه 2 جداره است که میتواند آب را برای طولانی مدت خنک نگه دارد ، این محصول را میتوانید درون کوله دوچرخه قرار دهید و یا بر روی بست نگهدارنده قمقمه قرار دهید که در این صورت لازم است بست نگهدارنده قمقمه را به صورت جداگانه خریداری نمایید، جدول مشخصات این محصول در زیر آورده شده است.

پوشاک دوچرخه سواری :

پوشاک دوچرخه سواری شامل لباس و دستکش دوچرخه سواری می‌شود.شاید شما به این نکته فکر کنید که استفاده از لباس های معمولی به هنگام دوچرخه سواری تفاوتی با استفاده از لباس دوچرخه سواری ندارد اما این فکر کاملا غلط است.استفاده از لباس دوچرخه سواری آزادی عمل شما را به حداکثر می‌رساند علاوه برآن لباس دوچرخه سواری با پوشش کامل عضلات آسیب دیدگی شما را به حداقل می‌رساند. از مهم ترین نکات استفاده از لباس دوچرخه سواری، جذب کامل عرق سطح بدن شماست.

چراغ دوچرخه :

اگر به دوچرخه سواری در شب علاقه دارید و استفاده از چراغ دوچرخه برای شما بسیار مهم است.چراغ دوچرخه علاوه بر افزایش دید شما در شب ، باعث دیدن شدن شما توسط دیگران می‌شود از وقوع تصادف جلوگیری می‌کند.

تلمبه دوچرخه :

پنچری تایر یا کم باد شدن تایر از پیشامد‌های غیر قابل کنترل به هنگام دوچرخه سواری است از این رو به همراه داشتن تلمبه دوچرخه کمک شایانی به شما می‌کند.تلبمه دوچرخه با قابلیت نسب بر‌روی تنه دوچرخه حمل آن را آسان تر‌ می‌کند.از ویژگی های یک تلمبه خوب می‌توان به وزن کم،قدرت باد زدن بالا و قابلیت باد زدن هرنوع والو اشاره کرد.

قمقمه دوچرخه :

به هنگام دوچرخه سواری به علت تعرق بالا و پایین آمدن سطح الکترولیت بدن نوشیدن آب بسیار مهم است از این رو به همراه داشتن قمقمه دوچرخه بسیار مهم و ضروری است.قمقمه دوچرخه توسط پایه برروی فریم دوچرخه قرار می‌گیرد و حمل آن بسیار است.اگر دوچرخه سواری شما طولانی مدت است به همراه داشتن قمقمه دوچرخه به شما پیشنهاد می‌شود.

دکمه بازگشت به بالا