ایرانی کسب و کارجامعه و خانواده

معرفی قمقمه دوچرخه جاینت در سال 2022

بهترین دماسنج دوچرخه سواری باتری است که فرد می تواند در حین هر ورزشی از آن استفاده کند و سطح آب بدن خود را اندازه گیری کند. اگر به دنبال یک بطری آب ورزشی هستید، از شما متشکرم، زیرا در بازار امروز گزینه های زیادی برای خرید کلاه ایمنی دوچرخه وجود دارد که مطابق با نیازها و ترجیحات شما باشد. گرمکن دوچرخه مخصوصاً برای نوشیدن آب دوچرخه سوار در حین دوچرخه سواری طراحی شده است و از آنجایی که بطری گرمکن روی دوچرخه قرار می گیرد، قرار دادن بطری آب برای فرد سخت نیست.

بهترین قمقمه های دوچرخه سواری که می توانید در بازار ایران و جهان پیدا کنید معمولا از شیشه، فلز یا پلاستیک ساخته شده اند که بسیار بادوام بوده و طول عمر بالایی دارند و در اثر ضربه آسیبی نمی بینند. بطری های آب ورزشی اگر پلاستیکی باشند وزن کمتری دارند و عمر طولانی تری دارند اما تنها مشکلی که دارند این است که اگر در دمای بالا قرار بگیرند احتمال ترکیدن آن ها بسیار زیاد است و در صورت مصرف در هنگام نوشیدن قمقمه دوچرخه، طعم پلاستیک را خواهید چشید. درباره دوچارکستان بیشتر بخوانید. فروشگاه اینترنتی سیکل به بررسی انواع بطری های آب چرخه می پردازد.

مزایا و معایب مواد مختلف مورد استفاده در ساخت قمقمه دوچرخه چیست؟

همانطور که در بالا ذکر شد قمقمه های دوچرخه سواری و بطری های آب ورزشی از 3 نوع پلاستیک، شیشه و فلز ساخته شده اند که شامل عناصر زیر می باشد.

قمقمه دوچرخه پلاستیکی:

چنین بطری آبی معمولاً به عنوان بوم بر روی دوچرخه های کودکان تا بزرگسالان نصب می شود و عموم می توانند به دلیل تراکم و وزن کم این قمقمه با کمترین هزینه آن را از مغازه ها خریداری کنند. اما نکته اصلی این است که بطری های آب اسپرت بسیار بادوام، محکم و قابل قرار دادن در فریزر هستند، اما متاسفانه در مقایسه با بطری های فلزی در دمای بالا ترک می خورند و طعم آب را تغییر می دهند که خوشایند نیست.

بطری آب ورزشی فلزی:

از زمان های قدیم تا به امروز، بطری های فلزی آب وجود دارند که کیفیت بسیار بالایی دارند و قابل سوراخ شدن و شکستن نیستند، اما مشکل اینجاست که این فلز سنگین و شکسته است و در دمای بالا قابل استفاده نیست. . لازم به ذکر است که بطری های آب فلزی در دو نوع موجود می باشد که عبارتند از: فلزی یا فولادی ضد زنگ و چدنی. بطری آب دوار آلومینیومی بسیار روشن است اما نمی توان آن را محافظ بوی محصول در نظر گرفت زیرا پس از مدت ها بوی آب را قبل از داخل جذب می کند.

بطری آب دوچرخه با مواد شیشه ای:

اگر دوچرخه سوار بسیار مراقب باشد و مسیر کم خطری را انتخاب کند، این نوع قمقمه با نیازهای شما مطابقت دارد زیرا مراقبت ویژه لازم است. این سری از بطری های آب ورزشی بادوام است، برای کلاس های یوگا و پیلاتس بانوان مفید است و فاقد مواد شیمیایی است بنابراین هیچ خطری برای سلامتی ندارد. اما به یاد داشته باشید که اگر یک لیوان آبی می خواهید که بتوانید از آن برای فعالیت های سنگین استفاده کنید، قطعاً می شکند و برای خرید مجدد بطری آب شیشه ای باید هزینه زیادی بپردازید.

در بهترین قمقمه دوچرخه سواری چه چیزی به دست آوردیم؟

در این مقاله در سایت دوچرخستان به این نتیجه رسیده ایم که بهترین قمقمه آبی را با توجه به نیاز و کاربری خود انتخاب کنیم. البته، همیشه هنگام خرید قمقمه دوچرخه‌سواری به یاد داشته باشید که قمقمه‌هایی که دهانه‌های پهن‌تری دارند، آب بیشتری آزاد می‌کنند و این می‌تواند برای برخی از دوچرخه‌سواران ناامیدکننده باشد.

دکمه بازگشت به بالا