ایرانی کسب و کارتندرستی

خواص سرم لایه بردار لاکچری کوین

جوش یکی از عواملی هست که معمولا بر روی پوست صورت ما و بدن همیشه اثرات بدی را بر جای می گذارد. آقای بیز آمده است تا بهترین محصولات مراقبت و زیبایی را برای شما همراهان عزیزبرای رفع این مشکل فراهم نماید. سرم لایه بردار لاکچری کوین بیز یک پاک کننده قوی پوست است که با فرمولاسیون مناسبی که دارد اثر لایه برداری خیلی خوبی روی پوست انجام می هد.

محصولات لاکچری کوین ساخت کجاست؟

مواد اولیه محصولات دکتر بیز از بهترین مواد فرانسه و کره ای می باشد که در منطقه آزاد ارس تحت لیسانس فرانسه تولید و پک بندی می شود.

ترکیبات و اطلاعات سرم لایه بردار لاکچری کوین :

سرم لایه بردار لاکچری کوین حاوی دو ماده قوی BHA بتا هیدروکسی اسید، AHA آلفا هیدروکسی اسید است. مکانیسم این مواد به این گونه است که باعث پاکسازی عمیق پوست می شود. این دو ماده برای درمان آکنه، جای جوش، بهتر شدن و یک دست شدن لایه رویی پوست مصارف وکاربردهای زیادی دارد. در رفع جوش و از بین بردن جای جوش هم مفید است.

سرم لایه بردار لاکچری کوین

این سرم لایه بردار بیز حاوی سالیسیک اسید بوده که منجر به پاکسازی منافذ و کنترل چربی پوست می گردد. اسید سالیسیلیک یکی از بهترین روش ها برای از بین بردن سلول های مرده پوست و صاف کردن پوست است. این ماده به عنوان یک نوع داروی کراتولیتیک، با لایه برداری از لایه های داخلی و خارجی پوست، کاهش ناهمواری ها و ترغیب گردش سلول های پوستی، باعث بهبود بافت پوست می شود.

سرم لایه بردار لاکچری کوین برای چی خوبه؟

این ترکیبات در محصولات مراقبت پوستی کوین در درمان آکنه، بهبود کیفیت پوست شامل خواص ضد چروک، شفافیت پوست و … موثرند. قیمت سرم لایه بردار لاکچری کوین با توجه به حجم و کیفیت به نسبت نمونه های بازار از قیمت پایین تری برخوردار می باشد.

نکته مهم قبل و بعد از مصرف سرم لایه بردار پوست :

توصیه می شود حتما قبل از زمان استفاده سرم لایه بردار biz از ژل شست و شوی بدون پارابن مانند ژل شست و شوی صورت ویتابلا  استفاده نمایید. پیشنهاد می کنیم در کنار این محصول یک کرم آبرسان قوی مانند سرم لیفت گاتیو یا کرم ترمیم کننده گاتیو را نیز مصرف نمایید. همچنین برای اطلاع از طریقه استفاده از سرم لایه بردار و پک های درمانی و مشاوره رایگان با پشتیبانی های آقای بیز تماس بگیرید. به دلیل نداشتن برچسب اصالت کالا و عدم شناسایی محصول تقلبی از اصل لطفا محصولات لاکچری کوین را از نمایندگی های اصلی شرکت آقای بیز به آدرس aghayebiz.com خریداری نمایید.

خواص و فواید سرم لایه بردار لاکچری کوین luxury coin برای پوست

سرم لایه بردار لاکچری کوین حاوی ترکیبات منحصر به فردی است که هر کدام خواص و فواید مخصوصی برای پوست دارند . ترکیبات موجود در سرم لایه بردار لاکچری کوین تشکسل شده از : سالیسیک اسید، BHA ( آلفا هیدروکسی اسید) و AHA ( بتا هیدروکسی اسید ) است که باعث از بین رفتن جای جوش، کنترل چربی، روشن شدن پوست ، ترمیم منافذ باز پوست و لطافت و نرمی پوست می شود.

در ادامه برخی از خواص  سرم luxury coin را برای شما ذکر کرده ایم:

  • صاف و یکدست کردن پوست
  • برطرف کردن آکنه
  • درمان لک و کک و مک با سرعت بالا
  • برطرف کردن جوش و جای جوش. شفاف کنندگی پوست
  • مانع چروک و پیری پوست
  • لایه برداری بسیار مطلوب از لایه های سطحی و میانی پوست
  • پاکسازی عمقی و سطحی پوست
  • از بین بردن جوش های سرسیاه
  • کنترل منافذ باز پوستی
  • متعادل سازی چربی پوست
  • تنظیم کننده میزان ph پوست
  • جلوگیری از پیری زودرس پوست
  • جلوگیری از خشکی و از دست دادن رطوبت پوست

خواص و ویژگی های ترکیبات سرم لایه بردار لاکچری کوین بیز

همانطور که در در بالا گفته شد این سرم هاوی سه اسید مغذی و مناسب برای پوست می باشد که خاص آنها به صورت جداگانه در پایین برای شما توضیح داده شده است. AHA یا آلفا هیدروکسی اسید: این اسید بیشتر در مواد طبیعی مانند نی شکر، برخی مرکبات و میوه ها و همچنین شیر یافت می شود. که محلول در آب است و می تواند برای لایه های سطحی پوست تاثیرات مناسب و مطلوبی داشته باشد و مشکلاتی همچون جوش و جای جوش، آکنه و چربی پوست را کنترل کرده و از بین ببرد. سرم لایه بردار لاکچری کوین دکتر بیز حاوی مقادیر قابل توجهی از این اسید می باشد در نتیجه می‌تواند برای مشکلات سطحی پوست بسیار مناسب و مفید واقع شود.

BHA یا بیا بتا هیدروکسی اسید: که بیشتر در گیاهانی که دارای برگ سبز هستند و همچنین پوست درخت بید یافت می شود و محلول در روغن است .بتا هیدروکسی اسید مانند آلفا هیدروکسی اسید لایه برداری پوست را انجام می دهد ولی از لایه های عمقی پوست این عمل را انجام داده و برای سطح پوست کاربرد زیادی ندارد این اسید باعث تنظیم و کنترل چربی لایه های میانی پوست شده و می تواند سلول های مرده زیر پوست را از بین برده و به مرور زمان تجزیه نمایند که باعث شادابی و یکدست شدن پوست می شود.

سالیسیلیک اسید: سالیسیلیک اسید می تواند تاثیرات BHAو AHA را قدرت بخشیده و عملیات لایه برداری از سطح و عمق پوست را سرعت ببخشد. همچنین باعث شده که سلولهای مرده با سرعت بالاتری جایگزین سلول های جدید شوند که این امر باعث می‌شود پوست یکدست شده و شفاف تر به نظر برسد.

نکته مهم : وجود این سه اسید در سرم لایه بردار لاکچری کوین باعث شده که این محصول عنوان بهترین سرم لایه بردار ایرانی و خارجی بازار فروش را به خود اختصاص داده و رضایت مشتریان و خریداران این محصول نشان دهنده کیفیت و کارایی بسیار مناسب این سرم لایه بردار می باشد.

سرم لایه بردار لاکچری کوین برای چه پوست هایی مناسب است؟

خواص و فواید سرم  لایه بردار لاکچری کوین دکتر بیز می تواند برای تمامی پوست ها مفید واقع شود. همچنین آزمایشاتانجام شده و تجربیات به دست آمده از استفاده این محصول تا به الان هیچگونه اثر مخرب و مشکلاتی به دنبال نداشته در نتیجه می توان گفت که این سرم می‌تواند برای تمامی افراد و همه نوع پوست استفاده شود.

    ناگفته نماند که این سرام برای افرادی که دچار مشکلات منافذ باز پوستی و چربی بیش از حد پوست می باشد کارایی بیشتری داشته و مفید تر است.

برند لاکچری کوین luxury coin برای کدام کشور است؟

تمامی محصولات لاکچری کوین تحت لیسانس کشور فرانسه بوده ولی تماماً تولیدات کشور عزیزمان ایران است و تنها مواد اولیه از خارج از ایران تامین شده و در ایران بسته بندی و مونتاژ می گردد.

چگونه سرم لایه بردار لاکچری کوین اصل را از تقلبی تشخیص بدهیم ؟

نکاتی که برای تشخیص سرم لاکچری کوین اصل از تقلبی باید بدانید این است که:

  • از مراکز معتبر و دارای مجوز فروش قانونی خرید خود را انجام دهید
  • محصول خریداری شده حتما باید دارای برچسب اصالت کالا یا شاهپرک باشد
  • قیمت تمام شده کالا نباید تفاوت فاحشی با دیگر فروشندگان داشته باشد
  • خرید از نمایندگی معتبر برند لاکچری کوین مانند : فروشگاه اینترنتی آقای بیز

خرید آنلاین سرم لایه بردار لاکچری کوین

اگر قصد خرید سرم لایه بردار لاکچری کوین را دارید و می خواهید قبل از خرید اطلاعات کاملی را نسبت به کارایی و سازگاری با پوست در مورد این سرم بدانید می توانید قبل از خرید از سایت فروشگاه اینترنتی آقای بیز با مشاوران فروش و پشتیبانان سایت جهت مشاوره محصول ارتباط برقرار کنید تا به صورت کاملاً رایگان مشاوره تخصصی شوید.

نحوه استفاده و طریقه مصرف سرم لایه بردار luxury coin

سرم لایه بردار را می توان دو نوبت در روز استفاده کرد صبح و شب ( اگر پوستتان خشک است دو بار و اگر پوست چرب دارید یک مرتبه در شب )

  • قبل از استفاده از سرم پوست خود را با یک شوینده ملایم مناسب با پوست خود به شوی و صبر کنید تا کاملا خشک شود.
  • چند قطره از سرم را روی پوست خود ریخته و با نوک انگشتان به آرامی ماساژ دهید تا کاملا جذب شود.
دکمه بازگشت به بالا